Bukett prøver på nr 1 <3

Cd15 : tok en el test nå og den viser fortsatt blinkende smiley. Fast kan jo komme senere i dag så tenker jeg tar en test i kveld for å se!!
 
Tempen steg ikke noe særlig i morges så tipper kanskje el er idag :)

Woho! Så spennende! Da er det bare å stålsette seg og begynne jakten på symptomene :hilarious: håper det klaffer for dere denne gangen sånn at sere slipper den lange pausen!!
Jeg håper jeg får fast senere i dag eller i morgen :-)
 
I dag har jeg hatt masse alenetid med lille nevøen min på 7 mnd.. samboer og søstra hans skulle hjelpe moren deres med å flytte så da fikk jeg tilbud om å passe lille tassen :) gikk en liten tur for å prøve å få han til å sove, lettere sagt enn gjort:hilarious: han sovnet aldri, men jeg tror han koset seg masse med tanta si :-) Jeg har bare så lyst på en egen liten tass nå!! Håper det snart blir vår tur <3
 
I dag har jeg hatt masse alenetid med lille nevøen min på 7 mnd.. samboer og søstra hans skulle hjelpe moren deres med å flytte så da fikk jeg tilbud om å passe lille tassen :) gikk en liten tur for å prøve å få han til å sove, lettere sagt enn gjort:hilarious: han sovnet aldri, men jeg tror han koset seg masse med tanta si :) Jeg har bare så lyst på en egen liten tass nå!! Håper det snart blir vår tur <3
Så heldig du er som fikk passe på en liten tass :) Håper spiren snart sitter hos deg nå, så du kan få en egen :)
 
I dag har jeg hatt masse alenetid med lille nevøen min på 7 mnd.. samboer og søstra hans skulle hjelpe moren deres med å flytte så da fikk jeg tilbud om å passe lille tassen :) gikk en liten tur for å prøve å få han til å sove, lettere sagt enn gjort:hilarious: han sovnet aldri, men jeg tror han koset seg masse med tanta si :) Jeg har bare så lyst på en egen liten tass nå!! Håper det snart blir vår tur <3

Så koselig :)

Det håper jeg også ❤️
 
Cd16 : Nettopp tatt en el test og får fortsatt blinkende smiley. Hadde håpet på fast men da får jeg teste igjen om noen timer....
 
I dag har jeg hatt masse alenetid med lille nevøen min på 7 mnd.. samboer og søstra hans skulle hjelpe moren deres med å flytte så da fikk jeg tilbud om å passe lille tassen :) gikk en liten tur for å prøve å få han til å sove, lettere sagt enn gjort:hilarious: han sovnet aldri, men jeg tror han koset seg masse med tanta si :) Jeg har bare så lyst på en egen liten tass nå!! Håper det snart blir vår tur <3

Det blir deres tur snart! :Heartpink Har hørt det skal være lurt å være rundt babyer når man prøver å blir gravid, noe med disse hormonene :knegg: Veldig kjekt å være tante også, selv om det ikke blir helt det samme som sitt eget barn! :love7
 
Jaaaa, kom igjen nå!!:-)
 
Cd16: I sta når jeg var på do hadde jeg mange rosa tråder i el slimet så er noe på gang :) aksjer ble lagt inn tidligere i dag så tenker det klaffet bra med tanke på at det sies at man er "ekstra fruktbar" når de rosa trådene kommer!!
Clearblue viser fortsatt blinkende smiley så da håper jeg på fast i morgen! Fikk fast dagen etter rosa tråder forrige gang. Men dette kan tyde på at el kommer senere enn cd17 som den har gjort to siste gangene.
 
Cd17: foreløpig intet nytt å melde her.. clearblue blinker fortsatt... håper på fast i kveld da:-)
 
Jaaaa kom igjen a!! jeg er utålmodig :-)
 
CD 17: Hmm.. fortsatt blinkende smiley.. er på 7 dagen nå.. sist fikk jeg fast på cd16...var ganske mye el slim nå da, så kan jo tyde på at syklusen bare har forskjøvet seg litt denne gangen?? Kanskje pga den enormt slitsomme uka jeg hadde forrige uke? Håper så på fast snart!!!!! Tenk om el ikke dukker opp og det er kluss som følge av ma :hungover::bored:
 
Scrollet tilbake på gamle oppføringer på tidligere sykluser og i mai hadde jeg visst blinkende på dag 17.. har ikke skrevet når fast kom men tror det var på CD 18. Da går vi for CD 18 denne gangen og ;-)
 
CD 18: Fikk blinkende i morges men endelig kom fast smiley nå kl 17!!:-) jippiiiii!
 
Back
Topp