Bukett prøver på nr 1 <3

8 Dpo: Dagens symtomer:
- Opp å tisse i natt for tredje dag på rad (pleier ikke å måtte det)
- Press i magen
- murring i bekkenet
- veldig trøtt og sliten
- hvit og gul cf
 
Last edited:
9 dpo: Tok en test i morges som ble blenda, men det var som forventet! Enda tidlig! Jeg har egentlig en ganske god følelse, men kan jo være pergotimen som gir meg masse symtomer, eller at ønsket er så stort at jeg innbiller meg ting?? Only time will tell!

Dagens symtomer:
-opp å tisse på natta
- murring i mage og korsrygg
-hvit og gul cf
 
9 dpo: Tok en test i morges som ble blenda, men det var som forventet! Enda tidlig! Jeg har egentlig en ganske god følelse, men kan jo være pergotimen som gir meg masse symtomer, eller at ønsket er så stort at jeg innbiller meg ting?? Only time will tell!

Dagens symtomer:
-opp å tisse på natta
- murring i mage og korsrygg
-hvit og gul cf

Gleder meg til videre testing! :)
 
Hmmmm! Da tok jeg en clearblue early som ble blenda! Det er vel ikke akkurat et så bra tegn? :P
 
Hvor tidlig vil de vise om man er gravid?

Står at den kan påvise graviditet inntil 6 dager før tr er forventet!! Hvis jeg har syklus på 32 dager som vanlig så er tr om 3 dager.. men el kom 3-4 dager senere denne gangen så tr KAN jo og komme senere!! Rare greier. Sååå mange symtomer og så er de kanskje innbilt!?:-) haha!!
 
Står at den kan påvise graviditet inntil 6 dager før tr er forventet!! Hvis jeg har syklus på 32 dager som vanlig så er tr om 3 dager.. men el kom 3-4 dager senere denne gangen så tr KAN jo og komme senere!! Rare greier. Sååå mange symtomer og så er de kanskje innbilt!?:) haha!!

Ja, det er godt mulig det.
Er vanlig med TR 14 dager etter EL om jeg ikke husker helt feil.
Også skal det være minst 10 dager for å ikke være unormalt kort..
Jeg synes min bare blir lengre og lengre. Så jeg venter til minst dag 15 før jeg tester tenker jeg..
Det er vanskelig med symptomer, enig der. Alltid noe synes jeg.. :confused:
 
11 Dpo: blenda test i dag og! Var vel strengt tatt ikke vits å teste en gang i og med at clearblue early var blenda i går men:p syns det er innmari rart at jeg har våknet midt på natta av at jeg holder på å tisse på meg 5 dager på rad da... men det skyldes kanskje noe annet da?

Har vel ikke gitt opp helt, men nesten.
Og det er helt greit... kun pp1 etter ma så hadde nesten vært utrolig om det klaffet med en gang igjen!! (Klaffet i pp1 etter ma sist)

:)
 
12 Dpo:
Testen er hvit som snø og jeg gjør meg klar til å kaste inn håndkle denne pp! Litt kjipt da jeg var så skråsikker, men helt greit å la kroppen få komme seg enda litt mer :-)
 
CD 32 / ikm
Blenda test og ingen tegn til tr... har siden jeg startet på pergo i april hatt syklus på 32 dager.. satser på at tr snart kommer sånn at jeg kan starte på en ny pp!!
 
Og deeeer kom faktisk tr!! Da gjør jeg meg klar til pp2 :-) skal handle inn nye el tester osv :-) krysser fingrene for novemberspire <3
 
Og deeeer kom faktisk tr!! Da gjør jeg meg klar til pp2 :-) skal handle inn nye el tester osv :-) krysser fingrene for novemberspire <3

Flott å se du er ved godt mot! Håper det blir novemberspire på deg <3
 
Pp2 etter ma er i gang og jeg er allerede på cd3! Denne mnd skal vi i tre 30 årslag, så sånn sett var det helt ok med tr!! Selvom jeg aller helst skulle hatt to streker på testene da! Men prøver å se det positive med det :) Kjøpte inn masse tester og concieve + i går så nå kan el bare komme;)
 
Back
Topp