Bukett prøver på nr 1 <3

Ja 2017 startet jo bra med store forsinkelser på flyturen og ingen bagasje å hente når vi ankom Gardermoen. Ventet i 2 timer før vi kjørte hjem.. Var hjemme kl 04 i natt og endte opp med 3 timer søvn! Kom meg opp og dro på jobb som en zombie...De har enda ikke funnet bagasjen min og jeg kjenner jeg blir forbanna. 1.januar starter uflaksen liksom. Haha! Hva gir du meg.

Ellers har ikke tr dukket opp enda.. går og venter og venter.. nå som hverdagen er i gang igjen kjenner jeg utålmodigheten bygge seg opp. Håper hu dukker opp snart!! Skal til gynekologen i morgen og snakke om veien videre - gleder meg til å forhåpentligvis få noen gode råd.. Er sååå klar for å prøve nå!! Håper ting snart skjer og at det ikke tar maaange mnd før spiren sitter..! Og håper for Guds skyld at vi har fått vår dose av missed abortions nå. Her blir det ikke prøvepause for å si det sånn.

Æsj, så kjedelig! :( For en start på det nye året!

Håper bagasjen har dukket opp, at det nye året fortsetter bedre og at TR snart dukker opp så dere kan begynne å prøve! :)

Jeg synes absolutt dere har fått deres dose nå ❤

I dag har jeg vært hos gynekologen og snakket om "veien videre". Jeg sa jeg ønsket resept på crinone og albyl e, han svarte meg at det ikke foreligger noen bevist virkning av at dette forebygger ma/sa men at jeg kunne få resepten hvis det beroliget meg. Det er visst mye kliss med det og det er dyrt. Hvor dyrt vet jeg ikke. Det jeg derimot vet er at jeg vil prøve det. Selvom det er 50% sjangs for at vi bare har hatt uflaks og blodfortynnende ikke har noe for seg så sa gynekologen at det er som regel det de gir folk som har hatt habituell abort. Jeg er altså bare føre var!!

Han hadde veldig trua på at vi ville lykkes og sa at prosentandelen som mister 3 ganger på rad er uhyre liten. Statistikken er på vår side!

Jeg må si at jeg gleder meg veldig til å få tr, kunne ta pergotime igjen, teste etter el og etterhvert ta graviditetstester. Akkurat nå er jeg bare i limboland..jeg har nok ganske høye forventninger på at det vil klaffe ganske fort for oss siden jeg går på pergo og det har klaffet på pp3 og pp1...stor fallhøyde. Ganske lett å bli litt koko som prøver! :) godt vi kan blåse ut alle tanker og følelser på babyverden :)

Glemte å skrive det viktigste : Han sa jeg skulle ringe han med en gang jeg blir gravid så skulle vi avtale ultralyd. Han skal altså følge meg opp med flere tul :) kjenner det gir meg masse trygghet. (Og økonomisk lettelse:hilarious::hilarious:..) ... eller kanskje ikke hvis crinone og albyl e er svindyrt :hilarious:

Jeg skjønner at dere vil prøve det som prøves kan nå! :) Og statistikken er jo absolutt på deres side, så uflaks kan man ikke ha! Og så bra at dere blir fulgt opp opp med TUL neste gang :)

Ja, heldigvis kan vi blåse ut og dele frustrasjon her! Jeg hadde blitt koko ellers, tror jeg :hilarious:

Ha en fortsatt fin uke :)
 
Godt å høre at du får god oppfølging når du blir gravid :) krysser fingrene for at du får tr snart slik at du kan sette i gang! Kom igjen da tr..... :eek:
 
Godt å høre at du får god oppfølging når du blir gravid :) krysser fingrene for at du får tr snart slik at du kan sette i gang! Kom igjen da tr..... :eek:

Ja det ble jeg veldig glad for. Godt å bli tatt på alvor :)
Tr er faktisk på vei!!!! :):):):) har så smått begynt å blø så da er nok her for fullt i morgen! Jippiiii!!
Hvordan går det med deg?
 
Æsj, så kjedelig! :( For en start på det nye året!

Håper bagasjen har dukket opp, at det nye året fortsetter bedre og at TR snart dukker opp så dere kan begynne å prøve! :)

Jeg synes absolutt dere har fått deres dose nå ❤





Jeg skjønner at dere vil prøve det som prøves kan nå! :) Og statistikken er jo absolutt på deres side, så uflaks kan man ikke ha! Og så bra at dere blir fulgt opp opp med TUL neste gang :)

Ja, heldigvis kan vi blåse ut og dele frustrasjon her! Jeg hadde blitt koko ellers, tror jeg :hilarious:

Ha en fortsatt fin uke :)


I går kom bagasjen og i dag har jeg begynt å spotte! Så da er sikkert tr her for fullt i morgen:) aldri vært så glad for å få tr. Men da kan jeg liksom melde meg inn i en ikm gruppe osv, og det har jeg gledet meg til, haha. :) små gleder.

Der da, noe nytt? Håper el snart dukker opp hos deg!
 
Ja det ble jeg veldig glad for. Godt å bli tatt på alvor :)
Tr er faktisk på vei!!!! :):):):) har så smått begynt å blø så da er nok her for fullt i morgen! Jippiiii!!
Hvordan går det med deg?

Ååh, superbra!!!!!! Kjempeglad på dine vegne :D dette lover godt, da kan du snart prøve igjen. Og da sitter spira snart som et skudd! <3
Det går bra med meg, er på cd2 da så ikke så veldig spennende :)
 
Ååh, superbra!!!!!! Kjempeglad på dine vegne :D dette lover godt, da kan du snart prøve igjen. Og da sitter spira snart som et skudd! <3
Det går bra med meg, er på cd2 da så ikke så veldig spennende :)

Okay! Satser på at januar er måneden det skjer for oss begge! Håper på en skikkelig babyboom om 9 mnd fra babyverden!!! Tar du pause hvis det ikke klaffer denne mnd da?
 
Okay! Satser på at januar er måneden det skjer for oss begge! Håper på en skikkelig babyboom om 9 mnd fra babyverden!!! Tar du pause hvis det ikke klaffer denne mnd da?

Ja vi satser på babyboom!!! Jeg har bursdag i januar og så det er jo perfekt å bli gravid nå :D litt usikker på om det blir pause neste pp, eller pp'en etter der. Men skal i hvertfall ha pause i mars hvis det ikke klaffer :)
 
I går kom bagasjen og i dag har jeg begynt å spotte! Så da er sikkert tr her for fullt i morgen:) aldri vært så glad for å få tr. Men da kan jeg liksom melde meg inn i en ikm gruppe osv, og det har jeg gledet meg til, haha. :) små gleder.

Der da, noe nytt? Håper el snart dukker opp hos deg!

Så bra :) Satser på at det er TR som er på vei så du kan komme deg ut av limboland og inn i ny PP! :)

Her er det ikke så mye nytt :) Fremdeles svake EL-tester men nå har jeg jo hatt EL sent de siste syklusene så det er egentlig som forventet. Håper likevel den kommer snart då jeg slipper enda en såå lang syklus!
 
Ja vi satser på babyboom!!! Jeg har bursdag i januar og så det er jo perfekt å bli gravid nå :D litt usikker på om det blir pause neste pp, eller pp'en etter der. Men skal i hvertfall ha pause i mars hvis det ikke klaffer :)

Å, det hadde vært en fin bursdagsgave da :) håper det klaffer sånn at du slipper å ta pause!!
 
Så bra :) Satser på at det er TR som er på vei så du kan komme deg ut av limboland og inn i ny PP! :)

Her er det ikke så mye nytt :) Fremdeles svake EL-tester men nå har jeg jo hatt EL sent de siste syklusene så det er egentlig som forventet. Håper likevel den kommer snart då jeg slipper enda en såå lang syklus!

Ja det håper jeg og!:) har allerede meldt meg inn i ikm uke 5 gruppa og greier:) ja skjønner hva du mener. Jeg har syklus på 32 dager med el på dag 17..ganske lange dager! Men ganske bra i forhold til at jeg før pergo hadde syklus på 60-100 dager :p du får bare teste videre og satse på at el snart kommer :)
 
Hm, tr lar vente på seg! Håper det skjer noe i løpet av dagen :) etter forrige ma spottet jeg av og på i over en uke før tr kom, det synes jeg absolutt ikke skal skje nå. Tanta har bare med å skjerpe seg og komme nå:)
 
Hm, tr lar vente på seg! Håper det skjer noe i løpet av dagen :) etter forrige ma spottet jeg av og på i over en uke før tr kom, det synes jeg absolutt ikke skal skje nå. Tanta har bare med å skjerpe seg og komme nå:)

Hun der altså, kan være fryktelig uforutsigbar og bryr seg ikke om hva vi sier. Kom igjen nå da! :)
 
Hun der altså, kan være fryktelig uforutsigbar og bryr seg ikke om hva vi sier. Kom igjen nå da! :)

Hahah, ja hu buser bare inn og er skikkelig plagsom når vi helst ikke vil ha besøk, men når hu først er velkommen skal hun så klart spille kostbar! :hilarious:

Hu el da.. har hu fortsatt ikke gitt beskjed om at hu er på vei?
 
Altså. Tante!!! Kom igjen. Hvor blir du av?? Nå Har det snart gått 6 uker siden ma. Nå må du snart komme!! Jeg vil være i ikm uke 5 gruppa!!!! :hilarious:

Jeg vil begynne å planlegge neste pp! Akkurat nå gleder jeg meg til å ta solvipect og kjenne symptomene av pergotime. (Altså at jeg blir bitch) da har jeg i hvertfall kommet i gang med syklus igjen.
 
Hahah, ja hu buser bare inn og er skikkelig plagsom når vi helst ikke vil ha besøk, men når hu først er velkommen skal hun så klart spille kostbar! :hilarious:

Hu el da.. har hu fortsatt ikke gitt beskjed om at hu er på vei?

Ikke sant :hilarious:

Nei, ingen tegn til det ennå :/
 
Ikke sant :hilarious:

Nei, ingen tegn til det ennå :/

kjedelig å gå å vente sånn når man skulle vært gravid i går :) men seriøst, jeg tror du får fast
Smiley snart :)
 
Spottingen fortsetter men ingen tr! Det er normalt at tr kommer 4-6 uker etter ma. Vel, om 2 dager har det gått 6 uker. Kom igjen nå!
 
TR!! :cool05

Tenk å bli så glad for noe man vanligvis skyr som pesten a... Nei nå skal det bli godt å få kommet i gang med prøvingen igjen!
 
Last edited:
Back
Topp