Bukett prøver på nr 1 <3

Vis vedlegget 225401 Pp8 - 5 Dpo
Dagens temp! Hva skjer tror dere?
Feste?:p

I midten av syklusen har man et lite østrogenhopp som ofte kan gi en dip i tempen. Dette skjer hos alle, men ikke alle klarer å fange opp dippen.

Ved graviditet så trenger kroppen enda mer østrogen og progesteron for å opprettholde en graviditet. Østrogen=lav temp og derfor kan man få en slik dip i midten av lf før progesteronet rekker å hoppe [emoji14]
 
Feste?:p

I midten av syklusen har man et lite østrogenhopp som ofte kan gi en dip i tempen. Dette skjer hos alle, men ikke alle klarer å fange opp dippen.

Ved graviditet så trenger kroppen enda mer østrogen og progesteron for å opprettholde en graviditet. Østrogen=lav temp og derfor kan man få en slik dip i midten av lf før progesteronet rekker å hoppe [emoji14]

Tusen takk for svar. Skikkelig informativt og godt forklart!! Kan jo håpe at det er festedipp da:)
 
Det var jo en dip under cover line, så det er jo super spennende [emoji14]

Så bra!;) trodde kanskje det var et dårlig tegn. Håper det er en spire som fester seg da og ikke bare at jeg sov med munnen på vidt gap eller tempet feil eller noe :hilarious:
 
5 Dpo og tempen har falt til under coverline. Dette kan det være flere grunner til, men har et lite håp om at det er festedip da:p
Ellers består dagens symtomer av:
- Mensmurringer (hatt siden i går)
- Murring i ryggen
- økt hvit/gul kremaktig utflod
- liiitt ømme pupper:p

Jeg har vært gjennom noen runder her nå, og skjønner / har erfart at disse syntomene ikke trenger å bety spire. Har hatt noen pp'er med haugevis med symtomer og så har tr banket på døra. Tenker dels pga pergo/letrozol og dels "fantom" symtomer fordi man så veldig gjerne ønsker seg en spire....ikke vet jeg. Kroppen er finurlig:)

- Men nå syns jeg det er min tur altså ;-)

*håper*

Tenk om mensmurringer og tempdropp betyr at tr er på vei allerede nå. Nei ass!
 
5 Dpo og tempen har falt til under coverline. Dette kan det være flere grunner til, men har et lite håp om at det er festedip da:p
Ellers består dagens symtomer av:
- Mensmurringer (hatt siden i går)
- Murring i ryggen
- økt hvit/gul kremaktig utflod
- liiitt ømme pupper:p

Jeg har vært gjennom noen runder her nå, og skjønner / har erfart at disse syntomene ikke trenger å bety spire. Har hatt noen pp'er med haugevis med symtomer og så har tr banket på døra. Tenker dels pga pergo/letrozol og dels "fantom" symtomer fordi man så veldig gjerne ønsker seg en spire....ikke vet jeg. Kroppen er finurlig:)

- Men nå syns jeg det er min tur altså ;-)

*håper*

Tenk om mensmurringer og tempdropp betyr at tr er på vei allerede nå. Nei ass!
Krysse fingre for festedip og spire for dere ❤❤
 
IMG_4194.PNG

Pp8 - 6 Dpo
Tempen har karret seg over coverline igjen, heldigvis. Ligger fortsatt i senga så har ikke fått kjent på symtomer, men skriver mer om det senere;P
 
Nå må tempen bare fortsette å gå oppover og holde seg der :)
 
6 Dpo og her kommer dagens symtomer:
- Masse murring i magen
- Murring i korsrygg/bekken
-ilinger i rumpa og nedover beina...
 
ho ho, så spennende! :D Fine babysymptomer på gang og tempen stiger - det kan vi like! Sender masse babystøv din vei! :D

Takk!!! Håper det ikke er innbilte symtomer denne gangen;-) takk for babystøv:) sender deg masse babystøv og :-)
 
...Er rødming et graviditetssymptom?! Det rareste skjedde meg i dag. Skulle ha en foreldresamtale med et foreldrepar og i starten av samtalen så rødmet jeg skikkelig...! Helt ukontrollert og meningsløst egentlig!!! Kjente varmen bredde seg i ansiktet og var sikkert ild rød!!!! Hahah!!! Har jo hatt masse foreldresamtaler tidligere og det har aldri vært et problem. Tror ikke jeg har rødmet siden jeg gikk på barneskolen, sånn egentlig :hilarious:
 
Back
Topp