Bukett prøver på nr 1 <3

Hurra, så bra! :D Nå ser jo grafen perfekt ut :)

Gratulerer så mye med dagen! :) Håper dagen blir fin ❤️

Jaaa det er verdt et stort hurra!:)
Tusen takk:-)
 
Det var sikkert veldig beroligende :) [emoji1303][emoji254]
Og, GRATULERER så mye med dagen [emoji173]️[emoji512][emoji1][emoji258]

Jaaaaa veldig!!:) tusen takk :-)
 
For en dag. Masse gratulasjoner og gode klemmer. Både fra voksne og barna på avdelingen min. De vet godt hva bursdag er og de både sang bursdagssang, danset og jublet sammen med meg!! Stor stas. Barna hadde i tillegg laget krone til meg.. masse klistremerker og fjær på <3 De var så stolte!!:) Nå blir det feiring med familien egentlig hele helgen! Kos med bursdag ja<3
 
For en dag. Masse gratulasjoner og gode klemmer. Både fra voksne og barna på avdelingen min. De vet godt hva bursdag er og de både sang bursdagssang, danset og jublet sammen med meg!! Stor stas. Barna hadde i tillegg laget krone til meg.. masse klistremerker og fjær på <3 De var så stolte!!:) Nå blir det feiring med familien egentlig hele helgen! Kos med bursdag ja<3

Så koselig :)
 
IMG_4179.PNG
Pp 8 - 4 Dpo:
Feiret 30-årsdagen min i går og da ble noe godt i glasset. Sover alltid urolig når jeg har drukket og våknet 30 min før jeg pleier å tempe, derav tom sirkel.

Ellers er det vel i grunn for tidlig å kjenne noen særlige symtomer... men blir spennende å se fremover. Jeg kjenner jo etter hele tiden.. kjenner svake mens murringer i magen og det iler litt i korsryggen. Men når man går på hormoner som jeg gjør, så kan man få graviditetssymptomer mellom el og tr. Så skal prøve å ikke legge for mye i det altså..da blir fallhøyden så innmari stor.og det gidder jeg ikke :)
 
Takk ❤ Krysse fingrene for oss begge jeg og ;) Planlagt når du begynner å teste?

Tja, har lyst å vente til fredag 19.. er da 10 Dpo. Men, blir nok å teste før det... jeg er en person som heller vil ta mange tester og forvente tr enn å bli ovversssket av tr :p hva med deg?
 
Tja, har lyst å vente til fredag 19.. er da 10 Dpo. Men, blir nok å teste før det... jeg er en person som heller vil ta mange tester og forvente tr enn å bli ovversssket av tr :p hva med deg?
Tenker å være sterk å avvente litt denne pp. Blir så lei meg uansett, så bedre å bli lei meg når tr kommer istedet for å ta flere tester og bli skuffa flere ganger, men mulig jeg ryk på en test neste helg :p
 
Tenker å være sterk å avvente litt denne pp. Blir så lei meg uansett, så bedre å bli lei meg når tr kommer istedet for å ta flere tester og bli skuffa flere ganger, men mulig jeg ryk på en test neste helg :p

Ja, skjønner tankegangen, det er forståelig men jeg trenger forberedelsen jeg.....:hilarious: jeg skal feire 30 årsdag med vennegjengen neste lørdag (11 Dpo) så må definitivt ta en test før det sånn at jeg vet om jeg kan drikke eller ikke:-)
 
4 Dpo - Hatt masse murringer i magen i dag, som har tatt seg veeeldig opp i kveld. Som om tr er på vei liksom:P
 
IMG_4188.PNG
Pp8 - 5 Dpo
Dagens temp! Hva skjer tror dere?
 
Back
Topp