Bubblys dagbok - dobbel glede

Å - god bedring kjære deg! ❤️
Be om ekstra madrass! Jeg var også innlagt enn stund før fødsel, og de sengene er vonde, men ekstra madrass, puter og masse omsorg hjelper litt ❤️
 
Så kjedelig at det ble svangerskapsforgiftning da[emoji22][emoji22] Men godt du er på sykehuset hvor de har gode rutiner og følger godt med deg[emoji173][emoji173][emoji173] Nå er jentene her snart, og da vil dette bli verd det selv om det føles utrolig kjipt nå[emoji8] Stor klem fine du, nå er du i gode hender så nå er det bare å ruge de siste ukene[emoji173][emoji173]

Ja, er virkelig i trygge hender her. De måler blodtrykket mitt hele tida, og tar blodprøver og sjekker jentene hver dag.
Gleder meg sånn til jentene kommer!
Klem klem!
 
Ja, er virkelig i trygge hender her. De måler blodtrykket mitt hele tida, og tar blodprøver og sjekker jentene hver dag.
Gleder meg sånn til jentene kommer!
Klem klem!
Så bra at du følges opp godt[emoji173][emoji173] Nå er de her snart[emoji7][emoji7][emoji7] Enn det, plutselig var tia nesten her[emoji173][emoji173]
 
Uff da :( håpet du slapp unna svangerskapsforgifting [emoji173]️men nå blir du hvertfall fulgt opp og passet på ekstra godt og det er veldig betryggende [emoji173]️de tar ingen sjanser noe jeg syns er veldig bra[emoji173]️

Fikk det selv med første og fikk ikke lov til Å gjøre noe. Seng, sofa og ingen aktivitet var dønn kjedelig, men sååå verdt det. Det er for at dine babyer skal ha det godt og samme med deg [emoji173]️[emoji173]️

Masse god bedring [emoji173]️

Ja, det håpet jeg og, men jeg er visst veldig syk selvom jeg ikke føler det sånn selv. Glad de passer godt på meg.
Jeg får heller nesten ikke lov å gjøre noe. Jeg kan gå og ta meg mat, men får ikke lov å tusle rundt på sykehuset eller ut... begynner å få passe vondt i ryggen nå [emoji55]
 
Oi :( ikke noe gøy med sv.forgiftning eller innleggelse. Jeg slet også med vondt overalt i kroppen når jeg var innlagt pga senga. Be om ekstra puter, evt en ekstra madrass og spør om de har andre ting som kan hjelpe på vondt bekken. Du skal tross alt ikke bli vondere av å ligge der <3 Håper ting holder seg stabilt og du får ruge litt til! Men det er veldig tungt psykisk å ligge sånn på vent, så håper du finner noe som opptar deg litt i løpet av dagen. Kryssord, strikketøy, lesing ol for eksempel.

Jeg fikk en tempurmadrass første dagen [emoji1] og har mange puter inkludert min egen hodepute og BBHugMe. Men alt er vondt likevel.
Du har så rett i at dette er tungt psykisk... og det er bare 2. dagen... [emoji85] sukk! Jeg er ikke så glad i å lese. Men nå har jeg Mac’en her, så kan se på TV hvertfall [emoji1360]
 
Selv om det er en bitter kamel og svelge så er det jo for deres beste. Håper samboeren kommer på besøk og gjør dagene litt kortere. Håper også du har noen små hobbyer som kan gjøre dagen litt mer innholdsrik. Spent på veien videre. Hvordan er formen ? Føler du deg verre ? Jeg hadde bedt om ekstra puter, evt ammeputer til å bruke i senga. Du hadde BbHUGME hjemme ?

Ja, det er jo for det beste både for barna og meg. Jeg blir nesten lei av hvor mye de skal sjekke blodtrykk, og høre på fosterlydene noe som egentlig bare er koselig [emoji5]
Samboeren kommer på besøk hver dag etter jobb. Syns litt synd på han og, som må komme hit hver dag. Tror jeg får litt annet besøk også etterhvert av venner, familie og kolleger, så det blir bra.
Formen min er egentlig bra bortsett fra søvnmangel og elefant-bein (og forkjølelsen), men legene mener jeg er skikkelig syk [emoji849]
Har masse puter og BBHugMe’en ligger i senga også [emoji847]
 
Ånei :( Så kjedelig at det skulle bli sånn.
Men veldig bra at de tar det på alvor og passer godt på deg og jentene! :Heartred
Jeg forstår veldig godt at det ikke var dette du ville, å ligge på vent på sykehus er ikke en drømmesituasjon, og de sengene er helt pyton!
Men klag din nød, be om ekstra puter og dyner, og bedre madrasser skal de vel kunne skaffe, mener i hvert fall å huske at de hadde tempurmadrasser de kunne tilby de som ble liggende en stund på det sykehuset jeg tilhører, og det er ikke et stort og fancy sykehus. ;)

Masse lykke til videre! Jeg syns du har vært utrolig flink til å ruge godt og lenge på jentene dine! Du og kroppen din har allerede gitt dem et veldig godt utgangspunkt! :Heartred

Tusen takk for så gode ord! Ja, jentene har det så bra og jeg er fornøyd med utviklingen dems [emoji176][emoji176]
Fikk tempurmadrass i går og har masse puter. Går nesten ikke ann å snu seg med alt stæsjet i senga [emoji1]
 
Så leit at du skulle bli så plaget på slutten! Men godt at du er i trygge hender på sykehuset:) Håper du får det greit der til jentene er født❤️
 
Tusen takk for gode ord og oppmuntring alle sammen!
Nå har jeg fått blodtrykksmedisiner for å se om det hjelper. Hadde skjelvinger i dag, og da ble det full baluba, men nå etter mange undersøkelser og nålestikk får jeg lov å sove (hvis jeg klarer). Så får vi se hva morgendagen bringer
 
Tusen takk for gode ord og oppmuntring alle sammen!
Nå har jeg fått blodtrykksmedisiner for å se om det hjelper. Hadde skjelvinger i dag, og da ble det full baluba, men nå etter mange undersøkelser og nålestikk får jeg lov å sove (hvis jeg klarer). Så får vi se hva morgendagen bringer
Håper medisinen hjelper og at du får litt søvn i natt[emoji173][emoji173][emoji173] Stor klem kjære du[emoji8][emoji10]
 
Tusen takk for gode ord og oppmuntring alle sammen!
Nå har jeg fått blodtrykksmedisiner for å se om det hjelper. Hadde skjelvinger i dag, og da ble det full baluba, men nå etter mange undersøkelser og nålestikk får jeg lov å sove (hvis jeg klarer). Så får vi se hva morgendagen bringer

Tenker på deg! Får håpe du får sovet slik att du har krefter til fødsel når den måtte skje [emoji173]️ God bedring!
 
Håper du er bedre i dag, det er bra du er på sykehuset så de får fulgt deg tett opp nå. Tenker masse på dere, spennende uker fremover :)
Hovne ben og litt pjusk her så må innrømme jeg ser frem mot fødsel nå .. :)
God bedring :)
 
Tusen takk for gode ord og oppmuntring alle sammen!
Nå har jeg fått blodtrykksmedisiner for å se om det hjelper. Hadde skjelvinger i dag, og da ble det full baluba, men nå etter mange undersøkelser og nålestikk får jeg lov å sove (hvis jeg klarer). Så får vi se hva morgendagen bringer

Håper du har fått sove litt ❤️
 
Tenker på deg og lurer veldig på hvordan det går!
 
Masse klemmer. Vet hvor gørr kjedelig det er å være i bedrest på sykehuset. Det rommet blir fort crazyness. Er ekstremt tungt psykisk. Men snart er jentene her. Heier masse på deg. Du har vært en superflink ruger og du blir passet godt på på sykehuset. Håper formen kommer seg snart
 
Håper du har det fint, og at jentene fortsatt koser seg i magehuset ditt! ;)
 
Back
Topp