Masse lykke til! Håper de holder seg inni magen en stund til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at bt verdiene er fine[emoji173][emoji173] Håper du får dra hjem litt snart og slappe av[emoji8] Stor klemTakk! [emoji8]
Nå har jeg fått frokost og ny blodtrykkmåling som var mye bedre ca 135/80. Så får vi se om det fortsetter slik eller ikke [emoji51][emoji1360]
Håper det! [emoji849][emoji1374] er så sliten nå
Takk alle sammen [emoji176]
Er visst svangerskapsforgiftning, og jeg må bli her til jentene er født... [emoji20] mulig jeg kan få permisjon, men det måtte vi se ann...
Så da har jeg fått forespeilet 3 uker her, om ikke de kommer før den tid
Så kjedelig at det ble svangerskapsforgiftning da[emoji22][emoji22] Men godt du er på sykehuset hvor de har gode rutiner og følger godt med deg[emoji173][emoji173][emoji173] Nå er jentene her snart, og da vil dette bli verd det selv om det føles utrolig kjipt nå[emoji8] Stor klem fine du, nå er du i gode hender så nå er det bare å ruge de siste ukene[emoji173][emoji173]Takk alle sammen [emoji176]
Er visst svangerskapsforgiftning, og jeg må bli her til jentene er født... [emoji20] mulig jeg kan få permisjon, men det måtte vi se ann...
Å nei! Så kjipt! Bra du får god oppfølging, selv om oppholdet blir langt. Sender en klem.Takk alle sammen [emoji176]
Takk alle sammen [emoji176]
Uff, så dumt du har hatt mye I det siste! Men godt du og jentene blir tatt vare på, det er det viktigsteTakk alle sammen [emoji176]