Høres ut som dere har det meste på stell da[emoji173][emoji173][emoji4] Og kommer de nå så blir det litt tid på sykehuset ja[emoji1][emoji108]Ja, senger, bleier og klær er på plass [emoji6] Så det er ikke krise. Men har liksom en liten liste igjen jeg føler vi burde ha på plass. Men altså, hvis de blir født for tidlig så blir det jo litt tid på sykehus, og dermed tid for far til å kjøpe inn det siste.
Har allerede ringt føden en gang pga hovent bein og endte opp med en natt på sykehus for å utelukke blodpropp, så terskelen min og sykehusets er heldigvis lav. Har forstått det kan bli veldig alvorlig og gå fort med sv. forgiftning, men jeg vet hva slags tegn jeg skal følge med på så da slapper jeg av litt mer [emoji5]
Bra dere også følger nøye med på bt og urin. Jeg er så glad for den svangerskapsomsorgen vi har i Norge altså! Håper ikke vannet i kroppen plager deg altfor mye enda....
Vannet er ganske ubehagelig, en del smerter i føttene på kveld og litt nummen i hender og føtter Men men så lenge bt og urinen holder seg fin skal jeg ikke klage[emoji4] Har gått opp en skostørrelse og går uten sokker hjemme og har beina høyt[emoji106]