Så spennende og så fin mage [emoji173]️
Takk! [emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende og så fin mage [emoji173]️
Aiai, skjønner godt at JM henger i med flere kontroller med protein og økt blodtrykk. Men veldig godt at du får masse oppfølging!
Nå håper jeg du blir frisk snart! Det får da være grenser! Du skal jo ikke hoste ut jentene heller
Bra du får god oppfølging når bt er litt stigende[emoji108][emoji4] Håper forkjølelsen slipper taket snart også[emoji2][emoji173]
Nå er det ikke lenge igjen til du får hilse på jentene[emoji7][emoji7] Spennende uker framover nå[emoji173][emoji173] Nydelige magen[emoji7]
Hehe så lenge dere har seng, bleier og litt klær så kan det meste heldigvis skaffes relativt kjapt[emoji106][emoji106] Heeelt klar blir vi nok aldri uansett[emoji173][emoji1]Ja! Nå føles det plutselig mye nærmere enn noensinne! [emoji3] Men vi har ikke stellebord enda [emoji85] Vi mangler masse!! Wæææ!!!
Syns det er skummelt med det blodtrykket og hevelsene i føttene (det er ødem helt opp til korsryggen), men jeg føler meg veldig trygg likevel [emoji5] pga fantastisk jordmor!
Ja! Og jeg er jo pissredd for svangerskapsforgiftning, så er veldig veldig glad for at hun følger opp altså.
Føles ut som jeg skal hoste ut jentene av og til [emoji28] Men foreløpig bare en liten skvett [emoji97] som kommer heldigvis [emoji85]
Litt høyere risiko med tvillinger[emoji4]Er man mer utsatt for forgiftning med twins egentlig, vet du?
Hehe så lenge dere har seng, bleier og litt klær så kan det meste heldigvis skaffes relativt kjapt[emoji106][emoji106] Heeelt klar blir vi nok aldri uansett[emoji173][emoji1]
Risikoen for svangerskapsforgiftning er jo der, så bra de følger nøye med[emoji173] Heldigvis er det gode rutiner når det kommer til dette så det skal gå fint kjære du[emoji173] Men skjønner godt du er stressa[emoji4] Viktig å roe ned og kjenne etter på hva kroppen sier nå, og er du usikker så ring føden/legevakt/jordmor en gang for mye enn en gang for lite[emoji4][emoji106]
Mye ødem og vann her også , men her er bt og urin fortsatt perfekt[emoji106] Men jeg og lege følger nøye med fordi[emoji4]
Er man mer utsatt for forgiftning med twins egentlig, vet du?
Oi oi oi, du blir snart mamma, du!! [emoji33][emoji33][emoji33] Men ja, de må bare holde seg inne enda litt til. Men fy søren, det nærmer seg! Og jeg elsker magen din ass! [emoji7] Fortsatt god bedring! [emoji173]️
God bedring [emoji173]️[emoji173]️
Så nydelig mage, fikk tårer i øynene jeg nå - de er jo snart her! [emoji173] Godt du blir tatt godt vare på. Jeg håper du snart blir frisk også. [emoji4]
Awwww..... Ja, nå har denne reisen vært lang og du har jo vært med hele veien på en måte, helt siden vi startet å prøve for ca 4(?) år siden. Er så glad for at det lykkes for mange av oss på assistert [emoji176]
Ja, begynte på BV våren 2013, så har jo fulgt deg i all evighet nå føles det som. [emoji23] (Vi opprettet profil her inne nesten samtidig ser jeg når jeg sjekket nå. [emoji14]) Så jeg synes virkelig det er på tide at du kommer i mål du og. Og nå som det bare er snakk om uker så merker jeg at det er veldig spennende og rørende å følge innspurten din. [emoji173][emoji173][emoji173]
Du får før meg du, det er jeg sikker på! Men godt at du blir fulgt nøye opp, man skal ikke tulle med signalene kroppen gir! Håper selvfølgelig at du får noen uker til med jentene i magen, for å bo på sykehuset må bli kjedelig, men om de vil ut, så vil de jo ut Masse god bedring enn så lenge i hvert fall![emoji173]️ Følger spent med!