Bubblys dagbok - dobbel glede

Takk! [emoji8]
Nå har jeg fått frokost og ny blodtrykkmåling som var mye bedre ca 135/80. Så får vi se om det fortsetter slik eller ikke [emoji51][emoji1360]
Så bra at bt verdiene er fine[emoji173][emoji173] Håper du får dra hjem litt snart og slappe av[emoji8] Stor klem
 
God bedring:Heartpink Håper de får være inne litt til og at det ikke er svangerskapsforgiftning, men du er ihvertfall i trygge hender der :)
 
Takk alle sammen [emoji176]
Er visst svangerskapsforgiftning, og jeg må bli her til jentene er født... [emoji20] mulig jeg kan få permisjon, men det måtte vi se ann...
Så da har jeg fått forespeilet 3 uker her, om ikke de kommer før den tid
 
Takk alle sammen [emoji176]
Er visst svangerskapsforgiftning, og jeg må bli her til jentene er født... [emoji20] mulig jeg kan få permisjon, men det måtte vi se ann...
Så da har jeg fått forespeilet 3 uker her, om ikke de kommer før den tid

Ånei! Så utrolig kjipt :( Sender en stoor klem ❤️
 
Takk alle sammen [emoji176]
Er visst svangerskapsforgiftning, og jeg må bli her til jentene er født... [emoji20] mulig jeg kan få permisjon, men det måtte vi se ann...
Så da har jeg fått forespeilet 3 uker her, om ikke de kommer før den tid
Så kjedelig at det ble svangerskapsforgiftning da[emoji22][emoji22] Men godt du er på sykehuset hvor de har gode rutiner og følger godt med deg[emoji173][emoji173][emoji173] Nå er jentene her snart, og da vil dette bli verd det selv om det føles utrolig kjipt nå[emoji8] Stor klem fine du, nå er du i gode hender så nå er det bare å ruge de siste ukene[emoji173][emoji173]
 
Så kjedelig.. Men alternativet til å ikke få hjelp er dessverre verre.. God klem og gode tanker din vei❤️
 
Det var synd Bubbly :( Men glad for at de passer godt på dere!
Sender en kjempeklem ❤️
 
Takk alle sammen [emoji176]
Er visst svangerskapsforgiftning, og jeg må bli her til jentene er født... [emoji20] mulig jeg kan få permisjon, men det måtte vi se ann...
Så da har jeg fått forespeilet 3 uker her, om ikke de kommer før den tid
Å nei! Så kjipt! Bra du får god oppfølging, selv om oppholdet blir langt. Sender en klem. ❤️
 
Takk alle sammen [emoji176]
Er visst svangerskapsforgiftning, og jeg må bli her til jentene er født... [emoji20] mulig jeg kan få permisjon, men det måtte vi se ann...
Så da har jeg fått forespeilet 3 uker her, om ikke de kommer før den tid

Uff da :( håpet du slapp unna svangerskapsforgifting [emoji173]️men nå blir du hvertfall fulgt opp og passet på ekstra godt og det er veldig betryggende [emoji173]️de tar ingen sjanser noe jeg syns er veldig bra[emoji173]️

Fikk det selv med første og fikk ikke lov til Å gjøre noe. Seng, sofa og ingen aktivitet var dønn kjedelig, men sååå verdt det. Det er for at dine babyer skal ha det godt og samme med deg [emoji173]️[emoji173]️

Masse god bedring [emoji173]️
 
Takk alle sammen [emoji176]
Er visst svangerskapsforgiftning, og jeg må bli her til jentene er født... [emoji20] mulig jeg kan få permisjon, men det måtte vi se ann...
Så da har jeg fått forespeilet 3 uker her, om ikke de kommer før den tid
Uff, så dumt :( du har hatt mye I det siste! Men godt du og jentene blir tatt vare på, det er det viktigste :Heartred
 
Huff Bubbly, så kjedelig :( men godt å lese at alt er bra med jentene [emoji173] Håper alt går bra de neste ukene og at tiden går fort! Og masse lykke til [emoji8]
 
Oi :( ikke noe gøy med sv.forgiftning eller innleggelse. Jeg slet også med vondt overalt i kroppen når jeg var innlagt pga senga. Be om ekstra puter, evt en ekstra madrass og spør om de har andre ting som kan hjelpe på vondt bekken. Du skal tross alt ikke bli vondere av å ligge der <3 Håper ting holder seg stabilt og du får ruge litt til! Men det er veldig tungt psykisk å ligge sånn på vent, så håper du finner noe som opptar deg litt i løpet av dagen. Kryssord, strikketøy, lesing ol for eksempel.
 
Selv om det er en bitter kamel og svelge så er det jo for deres beste. Håper samboeren kommer på besøk og gjør dagene litt kortere. Håper også du har noen små hobbyer som kan gjøre dagen litt mer innholdsrik. Spent på veien videre. Hvordan er formen ? Føler du deg verre ? Jeg hadde bedt om ekstra puter, evt ammeputer til å bruke i senga. Du hadde BbHUGME hjemme ?
 
Du har forresten vunnet fødseslsplakat :smug:
 
Så kjedelig at du ble innlagt med sv.forgiftning, men nå er det ikke lenge igjen og dette er jo til det beste for deg og jentene. Når de kommer så vil dette ha vært verdt det. [emoji173]
 
Så kjedelig med svangerskapsforgiftning. Hadde det selv med gutten vår, var innlagt til jeg hadde født. Ble satt i gang og fødte i uke 35+6. Utrolig slitsomt å være innlagt, men godt du og jentene blir passet godt på!
Masse lykke til❤️
 
Ånei :( Så kjedelig at det skulle bli sånn.
Men veldig bra at de tar det på alvor og passer godt på deg og jentene! :Heartred
Jeg forstår veldig godt at det ikke var dette du ville, å ligge på vent på sykehus er ikke en drømmesituasjon, og de sengene er helt pyton!
Men klag din nød, be om ekstra puter og dyner, og bedre madrasser skal de vel kunne skaffe, mener i hvert fall å huske at de hadde tempurmadrasser de kunne tilby de som ble liggende en stund på det sykehuset jeg tilhører, og det er ikke et stort og fancy sykehus. ;)

Masse lykke til videre! Jeg syns du har vært utrolig flink til å ruge godt og lenge på jentene dine! Du og kroppen din har allerede gitt dem et veldig godt utgangspunkt! :Heartred
 
Masse god bedring! Håper dagene fremover blir gode, ikke lenge igjen nå heldigvis :)
Og gratulerer med premien!
 
Back
Topp