Bruker du stringtruse?

Jeg bruker det iblant, men mest vanlige truser og hotpants
 
Bruker det hver dag, med unntak av når jeg bruker kort skjørt/kjole.
jeg synes det er ubehagelig med "vanlig" truse :) hehe
 
Bruker kun styring truse til vanlig. Liker ikke vanlig truse, eller at trusekantene syntes :p Men nå når jeg er gravid bruker jeg hispstere, og liker virkelig ikke de trusekantene. Men må innrømme at akkurat på slutten av ett svangerskap er det mer behagelig enn en stringtruse.
 
Ef bruker det av og til, men eg synes ikke det er særlig tiltrekkende egentlig. Men er litt praktisk når du ikke vil at det skal vises truse linjer på buksa/skjørtet eller hva det nå er du har på
Enig
 
Svært svært sjelden. Har noen men de brukes kun om alle andre er til vask :p
 
Bruker kun string. Alt annet føles ubehagelig i forhold :p Ser mange mener at string er ubehagelig/klamt, men det kommer jo helt an på om man bruker en type med riktig passform og av et godt materiale som puster. :)
 
Nesten hver dag! :) trusekant er stygt, også er det ikke noe særlig å gå å grave inn i ræva etter en truse som ikke skal være der:p så string eller hipster er best, de sitter der de skal :p
 
Bruker kun string. Synes annet er ubehagelig og for mye. Bruker kun bomull, da annet blir for tett.
 
Bruker det hver dag. Takler ikke at trusekant vises gjennom klær!!

Bruker det også hver dag av nett samme grunn! :)
Om det er in eller ikke driter jeg i, trusa er jo for min egen del, og den vises jo heller ikke, så for alt andre vet kan jeg ha bestemortruser eller gå naken under buksa :p
 
Hender at jeg bruker det, men kun hvis jeg bruker plagg der trusekanten blir altfor synlig :p
 
Nei ikke etter jeg fikk mini. Klarer det ikke lenger. I så fall bare i nødstilfelle og veldig spesielle anledninger hvor f.eks trusekant ikke trenger å synes. Men ikke hatt slike sammenkomster ennå og føler jeg har gått sammenhengene gravid i 2 år nå så gidder ikke stresse med det
 
En sjelden gang. Mannen syns jeg burde bruke det oftere :p
Men det er liksom litt uhygienisk syns jeg, og litt ubehagelig.
Går for det meste i blondehipstere
 
Jeg bruker bare stringtruse, utenom når tr er på besøk, da bruker jeg truse :) Syns string er mer behagelig også syns den ikke på rompa på bukser :p
 
Back
Topp