Bruker du stringtruse?

Det kommer helt an hva jeg har på av klær. Bruker aller helst hipster, synes det er det beste og definitivt det fineste / mest sexy av undertøy!!! Men jeg liker ikke at underbuksen synes, så har jeg på noe veldig trangt uten lommer, blir det stringtruse.
 
Så godt som aldri. Begynte med hipstere for kanskje 8 år siden, og har brukt det siden. Har en del stringtruser liggende, men jeg anser egentlig skuffen som tom dersom det ikke er hipstere eller boxere der. Føler jeg får mer lukt nedentil av string, det klør og den må justeres hele tiden fordi den enten ligger for langt inn eller for langt ut, eller den bare gnager der den ligger fordi den har ligget der lenge. Syns det er ordentlig æsj.
 
En kan si mye rart om stringtrusa men det er søren meg styggere å se på
de som prøver å grave ut ei vanelig truse fra bakenden :p så stringtruse er og blir praktisk :p

Nå, er jo ikke noe finere uansett hvilken truse det er man må grave etter, og her er det kun string det skjer med.
 
Ja som regel. Ikke når jeg sover da.
 
Huff nei det er noe av det mest ubehagelige jeg har brukt.
 
Nei jeg mener også at det har vært ut de siste 10 årene
 
Aldri gravd etter en string... Den er jo der, om du skjønner :p vanlige truser derimot de har en tendens til å bli nysgjerrige ;) haha

Det skjer ikke med mine, jeg bruker ikke vanlige truser da, men hipstere og boxere og sånt, de har jo litt annen form over rompa, blir kun nysgjerrig hvis jeg for eksempel aker meg bortover i sofaen eller noe. :p Mens stringen kan jo plutselig bli for stram over rauva når man bøyer seg eller noe, så den syns jeg stadig jeg måtte justere på. Er glad de andre trusene kom på "moten" så jeg fikk øynene opp for dem. :D
 
Det skjer ikke med mine, jeg bruker ikke vanlige truser da, men hipstere og boxere og sånt, de har jo litt annen form over rompa, blir kun nysgjerrig hvis jeg for eksempel aker meg bortover i sofaen eller noe. :p Mens stringen kan jo plutselig bli for stram over rauva når man bøyer seg eller noe, så den syns jeg stadig jeg måtte justere på. Er glad de andre trusene kom på "moten" så jeg fikk øynene opp for dem. :D

Jeg og holder meg i hovedsak til hipstere ;) men tenker de er i stringfamilien :p
 
Bruker hvis jeg skal ha på klær hvor en eventuell trusekant ville vært synlig. Ellers så går det nok i vanlige
 
Nei, bruker ikke string:)
Holder meg til bomullstruser som er behagelig og sitter der de skal.
Alt annet er jo ubehagelig :p
 
Nei, det bruker jeg ikke. Synes det er ubehagelig :p
Bruker mest hipsters :)
 
Ja, hver dag :)
 
Back
Topp