Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig!Jeg bruker ikke stringtruse, nei. Synes det er skikkelig ubehagelig å ha noe gravd inn i rompesprekken
Gjør du? Trodde det var litt "ut" blant voksne, men i det siste har jeg (nokså ufrivillig) sett flere godt voksne brukere, så lurer på om det kanskje er in igjen? Så, hot or not?
Er ikke alle som bruker jeans da Klatremus Er snakk om litt tynnere bukser, eventuelt om jeg går i en tettsittende kjole, et skjørt eller liknende. Hehe. Hadde heller stusset på trusa om den syntes gjennom jeans Haha. Men jeg forsøker å unngå string mest mulig, da det er den sikreste oppskriften på UVI for meg...Altså, dere som snakker om at trusekanten synes gjennom bukser; hva slags bukser bruker dere???
Det synes iallefall ikke gjennom mine jeans
Hihi, ja det finnes vel tynnere bukser ;-)Er ikke alle som bruker jeans da Klatremus Er snakk om litt tynnere bukser, eventuelt om jeg går i en tettsittende kjole, et skjørt eller liknende. Hehe. Hadde heller stusset på trusa om den syntes gjennom jeans Haha. Men jeg forsøker å unngå string mest mulig, da det er den sikreste oppskriften på UVI for meg...