Bruker du stringtruse?

String her og det har det vært alltid :) Kommer ikke til å slutte med det heller
 
Bruker for det meste string, og ikke for at det er populært eller ikke. Liker ikke trusekandter og de er komfortable. Men i sommerkjoler osv blir det mer hipsters :)
 
Nei brukte det før massa. Læste en artikkel i tidningen att grund till uvi kunde vara stringtruser. Og uvi fick eg ofta den perioden.så derför sluta eg og har brukt hipsters sen 9 år tillbacks
 
Bruker bare string om det er nødvendig mtp klesvalg. Men unngår det så langt det lar seg gjøre.
 
Kun dersom antrekket krever det.
 
Jeg registrerer ved å bildegoogle to ulike varianter
Jeg så nemlig ikke for meg hvordan hipster kunne regnes som string. Det fordi det finnes to helt ulike baksider på dem. De som er som sting, og de som er som de jeg bruker.

Jeg bruker ikke string eller annet undertøy som skal inn i baken

Skjønte ikke hvordan det kunne sammenlignes jeg heller. :p
 
Jeg bruker innimellom :)
 
Aldri. Jeg får soppinfeksjon bare av å se på en stringtruse :p bruker sømløse hipstere om regel, de er usynlige under klær.
 
En sjelden gang. Slutta med det under første graviditeten. Før d gikk jeg omtrent bare i string.
 
Etter jeg ble tjukk så sluttet jeg å bruke det, må bruke hipster/bokser med høyt liv som holder litt på plass :p hadde jeg vært tynnere hadde jeg nok brukt det enda, mer praktisk! Trender driter jeg i, særlig på undertøy!!
 
Jeg bruker det :) Var utrolig vondt og uvant i starten, men det gikk over.. Nå har jeg ikke brukt noe annet på mange år.
 
Det siste jeg bryr meg om er hva som er inn og ut på trusefronten, haha :p
Men ja, bruker string, men også andre type truser :)
 
Brukte det litt før hvis jeg hadde på tøy som var stramt og ikke ønsket at trusekanten skulle synes. Nå synes jeg det gjør vondt å bruke det :(
 
Prøvde i flere år å bruke det, men ble aldri vant til det. Hipstere er det beste :)
 
Back
Topp