Bruker du stringtruse?

Bruker det ofte jeg enda. Aldri vært ut for min del.
 
Det er ikke ofte, men har ett par stykker til plagg som krever det. Det er imidlertid ikke snakk om string som i de trusene som består av sytråd, omtrent :p

Jeg foretrekker hipsters/hotpants.
 
Jeg bruker stort sett hipster/boxere, men av og til kan jeg ta på string. Hva som er in eller ikke, har jeg derimot aldri brydd meg om ;-)
 
String ble det slutt på etter første fødsel som endte i nesten totalruptur...

Orket ikke tanken på noe som skulle gnage der..

Brukte det ikke så veldig mye da heller, men innimellom
 
Bruker det til klær hvor trusekanten ellers hadde syntes gjennom. Foretrekker hotpants.
 
Jeg følger ikke moten, så visste ikke det var ut :p Jeg syns jeg får flere rumper med vanlig truse, så truse er forbeholdt sofatiden, Evt natten :p junk in tha trunk, og nekter å kjøpe truse i den str jeg egentlig burde ha til låvedøren min :rolleyes: liker ikke når trusa syns gjennom klærne heller. Da vil jeg heller foretrekke at de tror jeg går uten haha!
 
En del, men alt avhengig av klær og vær ;P
 
Sjelden.. Men bruker en del halvstring (hvis det er det de heter), blanding av string og hotpants. Legger seg ikke inni rumpa, men gir heller ikke trusekant :p
 
Syns ikke det er sammenlignbart hvordan det føles å ha på i alle fall :p
Jeg registrerer ved å bildegoogle to ulike varianter
Jeg så nemlig ikke for meg hvordan hipster kunne regnes som string. Det fordi det finnes to helt ulike baksider på dem. De som er som sting, og de som er som de jeg bruker.

Jeg bruker ikke string eller annet undertøy som skal inn i baken
 
Jeg registrerer ved å bildegoogle to ulike varianter
Jeg så nemlig ikke for meg hvordan hipster kunne regnes som string. Det fordi det finnes to helt ulike baksider på dem. De som er som sting, og de som er som de jeg bruker.

Jeg bruker ikke string eller annet undertøy som skal inn i baken

Mhm, har heller ikke hipstere som er høye bak, mine dekker rompa og er mer som en smal bokser.
 
Nei, synes det er Harry og tacky.
 
Nei, jeg sluttet når jeg var gravid i 2012. Fant vel utav at det var utrolig godt med boxer og hipsters :p
Er 32 år.
 
Har kanskje brukt stringtruse 2 ganger etter jeg passerte 18 eller noe. Foretrekker boksere eller hipsters. Jeg får ikke truse kant av de, annet enn oppmed og det får jeg jo uansett om det er stringtruse, bokser, hipster eller vanlig.
 
Jeg bruker både string og hipsters, men foretrekker mest hipsters og det gjør gubben og;-)
 
Back
Topp