Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

tusen takk for gode ord og at dere er her snille gode damer ❤️ Uten forumet hadde jeg gått fra vettet til tider, dere er gode å ha :)

Syklusdag 34 og ingen mens. Mensmurringene er borte og.. merkelig :p
 
C34C50AC-FE63-46B9-B263-AF63714864C8.jpeg
Hvor fort skal man lese av en strimmeltest? Testet jo igår og den ble blenda med en gang så bare lot den ligge på benken. Så på den etter en time og da så den sånn her ut. Slo det fra meg og kastet den da jeg tenkte den var tørr og ikke gylding. Det er vel en negativ test?
 
Ta en ny!?
 
Jeg har tissa allerede idag :p tenkte ikke over det før nå. Ble bare sånn i tvil med tanke på innenfor hvilken tid man må lese av testen :p eller om den blir positiv uansett når den er tørket?
 
Kan godt være den bare trengte litt ekstra tid, selv om man ikke skal lese av etter fristen.
Ta en ny når du må tisse neste gang! Jeg fikk soleklart mer utslag på alt annet enn morgenurin på alle mine tester, og det virker det som ganske mange her inne får!!
 
Det kan komme skygge etter fristen ja, og det er litt ulikt fra test til test mtp hvor lang tid etterpå en kan lese de av. Jeg ville definitivt tatt en ny test i alle fall, det kan være bare tulleskygge - men det kan også være en litt treig spirestrek. Mine morgenstreker i starten var virkelig ikke noe å skryte av for å si det mildt. :p Var annet merke, men tidligtest. Streken dukka ikke opp med en gang, men trengte 5-10 minutter på å kunne skimtes, og ble tydeligere når de tørka. Heier på en test neste gang du er på do, eller i ettermiddag/kveld. :D
 
Jeg har tissa allerede idag :p tenkte ikke over det før nå. Ble bare sånn i tvil med tanke på innenfor hvilken tid man må lese av testen :p eller om den blir positiv uansett når den er tørket?
Vet ikke med de testene. Men som Kicks sier: mange av oss får sterkere utslag på ettermiddag!
 
Var disse testene jeg også brukte mest av og likte best siden jeg ikke følte det ble skyggestreker av dem. Og denne var jo ganske tydleig strek på.
Ta en ny fort :)
 
Må holde dere på pinebenken til ikveld, og velger å ikke ha kjempe trua, men tester med tre forskjellige tester tenker jeg ikveld for å være helt sikker.

Men den burde jo vært sterkere nå? Siden jeg er over ikm? :p
 
Må holde dere på pinebenken til ikveld, og velger å ikke ha kjempe trua, men tester med tre forskjellige tester tenker jeg ikveld for å være helt sikker.

Men den burde jo vært sterkere nå? Siden jeg er over ikm? :p
Uff, liker ikke pinebenken:hilarious:
Burde være sterkere i kveld ja, blir spennende :)
 
Liker heller ikke pinebenken, dette ble jo plutselig spennende igjen!
 
Må holde dere på pinebenken til ikveld, og velger å ikke ha kjempe trua, men tester med tre forskjellige tester tenker jeg ikveld for å være helt sikker.

Men den burde jo vært sterkere nå? Siden jeg er over ikm? :p

Fryseegg kan gå litt i dvale og bruke noen dager ekstra på å feste seg. :-) Synes også den virket sterk til å være skyggestrek.
 
Åå, så spennende!! Ser definitivt noe på den strimmelen.... håper det er begynnelsen på økende streker[emoji173]️[emoji173]️
 
Og der begynte jeg å blø litt... kroppen er morsom altså
 
Back
Topp