Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Da prøver vi å være augustgjengen sammen om ikke mirakelspiren fester seg i juli :cat:
 
Ja :angelic: hvordan går det med deg?
Uggen som et uvær, fikk mens på fredag og har vært ganske smertefri, men magen min er i fult opprør :shifty: vurderer å ta tidlig kveld, finne noe kvalmestillende, ta med bøtta og sove med bleie sånn at jeg slipper å gå på do:hungover: så jeg er bare noen dager foran deg om mens kommer.
 
Kjære du, ikke gi opp før du har testet på torsdag, eller før mensen kommer:Heartred
Det kjennes jo litt ut som den skal komme om man er gravid også, siden livmoren begynner å strekke seg så raskt.
Vet også hvor vanskelig det kan være å holde håpet og motet oppe i denne prosessen..
Krysser enda for deg:Heartred
 
Kjære du, ikke gi opp før du har testet på torsdag, eller før mensen kommer:Heartred
Det kjennes jo litt ut som den skal komme om man er gravid også, siden livmoren begynner å strekke seg så raskt.
Vet også hvor vanskelig det kan være å holde håpet og motet oppe i denne prosessen..
Krysser enda for deg:Heartred
Prøver å holde motet oppe, men man prøver å å forberede seg på det verste. Kjennes ut som mensen kommer, men ikke noe tegn til det enda. Stor klem ❤️
 
Da er dagen jeg i utgangspunktet skal ha mens. Litt menssmerter, det er det. 14dpo, syklusdag 32. (Den varierer innimellom uansett, mellom 28 og 33).

Orker ikke det her egentlig :p
 
Håper TR holder seg langt borte! Har liksom en god følelse på dine vegne i dag :)
 
Sett igjennom «prøve» kallenderen min, har ikke hatt en syklus på over 32 dager på ett år. Vanligvis er den 29-31. Idag er CD32. Er så dårlig gjort av kroppen å holde på sånn her assa.. har jo ikke brukt noen medisiner heller som kan endre noe. Hadde EL på CD18. Når bør tr være her da? Men om 14 dager er standard mellom EL og mens skal den jo komme imorgen da..

Jeg blir gal :shifty:
 
Sett igjennom «prøve» kallenderen min, har ikke hatt en syklus på over 32 dager på ett år. Vanligvis er den 29-31. Idag er CD32. Er så dårlig gjort av kroppen å holde på sånn her assa.. har jo ikke brukt noen medisiner heller som kan endre noe. Hadde EL på CD18. Når bør tr være her da? Men om 14 dager er standard mellom EL og mens skal den jo komme imorgen da..

Jeg blir gal :shifty:

Ta en test, pleier å få tanta til å komme rimelig raskt [emoji28]
 
Ta en test?:D
 
Ta en test[emoji7]
 
Åååh, ta nå en teeeest :happy093 det er såååå spennende!
 
Håper du er preggers :)
 
Ta en test, pleier å få tanta til å komme rimelig raskt [emoji28]
Du kan jo være gravid, da :)
Ta en test[emoji7]
Åååh, ta nå en teeeest :happy093 det er såååå spennende!
Håper du er preggers :)
Da tar jeg en test imorgen tidlig, er bare så lei de blenda testene! Livredd faktisk :p
 
Venter spent! Men blenda er jo ille så skjønner godt at du kvier deg. Men siden du har vært flink og ventet så lenge får du jo svaret med en gang!
 
Venter spent her også! Du har jo ventet så lenge nå at svaret blir riktig da. Så slipper du å gå å kvie deg mer til mensen/test også? Skjønner du er redd, men du får litt mer tid til å omstille om det skulle gå galt og tenke fremover igjen. Eller du må tenke på at det er en spire der og ta hensyn til den :)
 
Back
Topp