Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Sender masse babystøv! Spent på test
 
Spent på test idag!! Krysser fingrene for deg ❤️
 
Blenda test :(

Skjønner liksom ikke at det noen sinne vil gå..
 
Blenda test :(

Skjønner liksom ikke at det noen sinne vil gå..

Du må ikke gi opp kjære deg.

Jeg hadde to blenda tester og så en abort i uke 10 før gutten min satt på fjerde innsettingen.

Klart det er en stor skuffelse, og man skal tillate seg å gråte og rase litt.

Bare husk at du må opp på hesten igjen.

Jeg pleide booke neste forsøk/ innsett selv om det brant i alle følelsene.

Sender en trøsteklem.
 
Trøsteklem sendes din vei[emoji173]️[emoji173]️

Det blir din tur, ikke gi opp[emoji8][emoji8]
 
Stor klem sendes din vei[emoji173]
 
Du må ikke gi opp kjære deg.

Jeg hadde to blenda tester og så en abort i uke 10 før gutten min satt på fjerde innsettingen.

Klart det er en stor skuffelse, og man skal tillate seg å gråte og rase litt.

Bare husk at du må opp på hesten igjen.

Jeg pleide booke neste forsøk/ innsett selv om det brant i alle følelsene.

Sender en trøsteklem.
Tusen takk for gode ord ❤️ Har sendt de melding i Crypho. Med noen spørsmål om vi kanskje kan øke dosen, eller generelt gjøre noe annerledes. De har jo hele tiden vært så redd for at jeg vil bli overstimulert, men jeg har jo aldri vært i fare for det. Skulle gjerne hatt nytt forsøk i juni, men har spurt om august pga økonomi. Bare tungt nå, men man må jo bare fortsette! Er bare så vanskelig når jeg aldri har hatt antydning til positiv test noen sinne, det gir liksom ikke mening :(
 
Neei! Så forbannet urettferdig dette her! Sender deg en klem.
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ mange klemmer sendes din vei[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Tusen takk for gode ord ❤️ Har sendt de melding i Crypho. Med noen spørsmål om vi kanskje kan øke dosen, eller generelt gjøre noe annerledes. De har jo hele tiden vært så redd for at jeg vil bli overstimulert, men jeg har jo aldri vært i fare for det. Skulle gjerne hatt nytt forsøk i juni, men har spurt om august pga økonomi. Bare tungt nå, men man må jo bare fortsette! Er bare så vanskelig når jeg aldri har hatt antydning til positiv test noen sinne, det gir liksom ikke mening :(

:Heartbigred
 
Så leit[emoji173]️ trøsteklem sendes din vei! Skjønner det er ekstremt demotiverende å alltid få blenda.. Håper det er din tur snart[emoji1374][emoji173]️
 
Så kjipt!

Og så flink du er som tar tak i ting allerede med sykehuset. Synes også det høres ut som de kan øke dosen din, du er jo ganske langt fra overstimulert?

En dag vil du få positiv test, det er jeg sikker på :-)
 
Så leit :( ❤️
 
Å så kjedelig :-( stor klem!
 
Ånei, så kjipt :(
Du er ikke alene om å føle at det aldri kommer til gå..
Samtidig er det mange solskinnshistorier, det er ikke veldig mange tilfeller av folk som forblir barnløse hele livet. Det kommer til å gå! Man må jo bare ha trua og holde ut :Heartred
 
Sender en stor trøsteklem:Heartred
Ikke mist håpet! Jeg var der selv, men som regel går det til slutt:Heartred
 
Du jenta mi, ikke mist motet!
Jeg har bestemt at da blir august vår mnd hvis ikke dere rekker forsøk før det :Heartred
Mammaer SKAL vi bli! :love7
 
Back
Topp