Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Gratulerer som ruger[emoji4] Håper det er gullegget.
 
Inatt drømte jeg igjen. Drømte at jeg var gravid, fikk oppleve fødsel, det å se mannen og barnet vårt sammen, gleden til familien og jeg var så lykkelig! Sa til meg selv mange ganger i drømmen at nå må jeg våkne, i tilfelle dette er en drøm, og fikk på en måte bekreftet for meg selv at det bar ekte, for jeg våknet jo ikke.

Men så ringte alarmen, og alt var jo bare en fjern drøm om noe som føles så langt borte, noe jeg ikke har kontroll over eller noen garantier for at vil skje i fremtiden.

Idag er alt litt vanskelig :(
 
Huff, sånne drømmer er fryktelig slitsomt i denne prosessen[emoji173]️ men den drømmen er jeg sikker på blir virkelighet til slutt[emoji173]️
 
De drømmene er bare helt forferdelig. :-/

Drømme om positiv test og bare føle en SÅ stor glede i hele drømmen og så våkne opp og ta en negativ test..
 
Klem til deg. La dagen være en drittdag så blir dagen i morgen bedre!
 
Inatt drømte jeg igjen. Drømte at jeg var gravid, fikk oppleve fødsel, det å se mannen og barnet vårt sammen, gleden til familien og jeg var så lykkelig! Sa til meg selv mange ganger i drømmen at nå må jeg våkne, i tilfelle dette er en drøm, og fikk på en måte bekreftet for meg selv at det bar ekte, for jeg våknet jo ikke.

Men så ringte alarmen, og alt var jo bare en fjern drøm om noe som føles så langt borte, noe jeg ikke har kontroll over eller noen garantier for at vil skje i fremtiden.

Idag er alt litt vanskelig :(
Dette skjedde meg også da jeg hadde innsett, det var så virkelig at jeg trodde på det!
 
Inatt drømte jeg igjen. Drømte at jeg var gravid, fikk oppleve fødsel, det å se mannen og barnet vårt sammen, gleden til familien og jeg var så lykkelig! Sa til meg selv mange ganger i drømmen at nå må jeg våkne, i tilfelle dette er en drøm, og fikk på en måte bekreftet for meg selv at det bar ekte, for jeg våknet jo ikke.

Men så ringte alarmen, og alt var jo bare en fjern drøm om noe som føles så langt borte, noe jeg ikke har kontroll over eller noen garantier for at vil skje i fremtiden.

Idag er alt litt vanskelig :(

Jeg tror det er en sann drøm som kommer til å skje deg lenger frem :happy::Heartred:Heartblue:Heartred
 
Jeg er helt sikker på at det vil bli deres tur til slutt ❤️ Husk at det ikke er mange som aldri får det til.
Huff, sånne drømmer er fryktelig slitsomt i denne prosessen[emoji173]️ men den drømmen er jeg sikker på blir virkelighet til slutt[emoji173]️
De drømmene er bare helt forferdelig. :-/

Drømme om positiv test og bare føle en SÅ stor glede i hele drømmen og så våkne opp og ta en negativ test..
Klem til deg. La dagen være en drittdag så blir dagen i morgen bedre!
Jeg tror det er en sann drøm som kommer til å skje deg lenger frem :happy::Heartred:Heartblue:Heartred
Snille og gode dere er ❤️ Stor klem til dere alle!
 
Idag har jeg grini en del. Skikkelig emosjonell. Helt sikker på at mensen kommer om et par dager, kjennes sånn og det er skikkelig vanskelig å godta. Føler det aldri vil snu.

Hadde egentlig tenkt til å spørre Porsgrunn om et forsøk i juni, om de hadde plass, men håper det er ledig i august istede. Ta sommeren fri og få et annet fokus. Faktisk planlegge bryllup og bare la det som skjer skje. Livet kan jo ikke stå på vent heller i en evighet.

Har tenkt litt på i det siste, hva en dame så til meg på et arrangement helt uoppfordret. Hun er kjent for å være litt «synsk», og kjenner ikke noe til meg og bakgrunnen min, eller at vi er prøvere. Men i oktober da jeg møtte hun, sa hun at i Juli blir jeg gravid, og jeg klarer liksom ikke glemme at hun sa det. Men nå jinkser jeg det vel :p jaja.

Ble langt dette. :)
 
Back
Topp