Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Og der begynte jeg å blø litt... kroppen er morsom altså
Du kan jo være gravid fordi. Noen blør uansett den tiden de skulle hatt mensen, uten at det trenger å være noe i det. Eller det kan være en tidlig abort..
Men ville tatt en test uansett.
 
Klinikken sa til meg at det var like vanlig å blø rundt ikm som de som ikke gjør det ved graviditet. Ville fortsatt å teste om jeg var deg[emoji173]️ har troa!
 
Den øverste fra igår, den nederste på to timers urin nå nettopp. Det er jo streker.. men 14/15 dpo? Og jeg har begynt å blø litt. Må jo være kjemisk/sa? Glemte å teste med flere tester, får ta en ny ikveld. Dette er rart :hungover:
AA40F537-332D-4C84-8E4C-0229AF117E17.jpeg
 
Den øverste fra igår, den nederste på to timers urin nå nettopp. Det er jo streker.. men 14/15 dpo? Og jeg har begynt å blø litt. Må jo være kjemisk/sa? Glemte å teste med flere tester, får ta en ny ikveld. Dette er rart :hungover:
Vis vedlegget 256300

Spennende!!

Det trenger ikke være kjemisk, for man kan jo fint blø rundt ikm! Og fryseegg kan være litt trege på å slå ut! Så jeg ville absolutt fortsatt å teste[emoji7][emoji7]
 
Spennende!!

Det trenger ikke være kjemisk, for man kan jo fint blø rundt ikm! Og fryseegg kan være litt trege på å slå ut! Så jeg ville absolutt fortsatt å teste[emoji7][emoji7]
Herregud, du er gravid :Heartred hurra!
Nå får jeg sjokk og angst og alt sammen! Skal ikke avfeie det helt (og skal gå tilbake til å snuse onico igjen..) men syns det er veldig skummelt å ha trua når jeg blør og de er så svake. MEN jeg har aldri kommet så langt som dette så uansett hvordan det ender sier jeg meg fornøyd :hilarious:
 
Den øverste fra igår, den nederste på to timers urin nå nettopp. Det er jo streker.. men 14/15 dpo? Og jeg har begynt å blø litt. Må jo være kjemisk/sa? Glemte å teste med flere tester, får ta en ny ikveld. Dette er rart :hungover:
Vis vedlegget 256300
Absolutt noe her! Blir spennende med ny test i kveld :)
Og ja, uansett er du kommet lengrr enn noen gang før :)
 
Wæææ så herlig og spennende[emoji7][emoji7] Er jo strek jo[emoji173][emoji173] Gleder meg til neste oppdatering og test[emoji7][emoji8]
 
Åååh jeg håper det bare er en liten hormonell blødning, og at det der er ei spire som sitter. Det er i alle hCG-produksjon der!! :D *krysser alt jeg har og sender masse positivt babystøv over* :Heartred
 
01836D32-4861-4F25-AFD0-51C110837121.jpeg

De to nederste på to timers urin :p må si at eBaytesten overrasker meg, den var jo ganske klar og tydelig. Aldri fått positiv/skygge på de heller før. Blir spennende å se hvilken vei det går imorgen tidlig, når man ordentlig urin å teste på :)
 
Vis vedlegget 256345
De to nederste på to timers urin :p må si at eBaytesten overrasker meg, den var jo ganske klar og tydelig. Aldri fått positiv/skygge på de heller før. Blir spennende å se hvilken vei det går imorgen tidlig, når man ordentlig urin å teste på :)
Her er det spenning på høyt nivå!
Lykke til med testing i morgen tidlig!:Heartred
 
Vis vedlegget 256345
De to nederste på to timers urin :p må si at eBaytesten overrasker meg, den var jo ganske klar og tydelig. Aldri fått positiv/skygge på de heller før. Blir spennende å se hvilken vei det går imorgen tidlig, når man ordentlig urin å teste på :)

Fytti så spennende! Gleder meg til ny test i morgen! Masse lykke til[emoji5][emoji5]
 
Vis vedlegget 256345
De to nederste på to timers urin [emoji14] må si at eBaytesten overrasker meg, den var jo ganske klar og tydelig. Aldri fått positiv/skygge på de heller før. Blir spennende å se hvilken vei det går imorgen tidlig, når man ordentlig urin å teste på :)
Spennende spennende [emoji173][emoji173][emoji32] Nå må spira bare klore seg godt fast [emoji7][emoji4]
 
Oioi! Så spennende :wideyed:!

Syns de ser positive ut jeg altså!!
Krysser fingrene for deg! Hva med å spandere på deg en CB +? Eller CB digital?

Krysser fingrene for en stayer!!!
 
Oioi! Så spennende :wideyed:!

Syns de ser positive ut jeg altså!!
Krysser fingrene for deg! Hva med å spandere på deg en CB +? Eller CB digital?

Krysser fingrene for en stayer!!!
Har 3 digitale, men føler liksom at streken ikke er sterk nok :p
 
Har 3 digitale, men føler liksom at streken ikke er sterk nok :p

Skjønner du vil drøye litt med den digitale, men de er ganske sensitive de også egentlig. Nederste strimmel er tatt på samme urin som den digitale (har sensitivitet på 10):
_20170926_060719-jpg.233164


Den øverste er tatt på vann, jeg sjekka om de laga skygger. :P Og der vises det også at det var forskjell på kveldstest og morgentest. Den nederste strimmelen + digitale er tatt på morgenen, og den nest nederste er tatt dagen før på kvelden - er jo hakket sterkere strek på den. :)

Det du kan gjøre er jo å se an streken på strimmelen først, om den viser stigning fra disse testene så hadde jeg fyrt av en digital også gitt.
 
Back
Topp