Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Lykke til med morgentest!![emoji173]️
 
Spent på morgentest[emoji173][emoji173] Håper den er fiin[emoji7][emoji173]
 
Jeg og ;-)
 
Jeg også, hehe :P
 
Hallo! Ta nå den testen sånn at jeg kan sove etter nattevakten min!:D
 
Da var morroa over for denne gang og vi får prøve videre :)
9BCE8D2C-E2BA-4BC9-A3FD-FA47D0673FC2.jpeg
 
Da var morroa over for denne gang og vi får prøve videre :)
Vis vedlegget 256431
Dette var veldig uklare bilder, men er nok ikke sterkere vertfall desverre :(

Men du har nok vært gravid altså, og det betyr jo bare at du har kommet et steg nærmere! Se framover, for på det neste skal det skje:Heartred:Heartred
 
Så kjedelig! Men et steg i riktig retning om ikke annet! Du ble jo gravid, selvom det endte i kjemisk! Selvfølgelig leit men nå vet du ihvertfall at du kan bli gravid <3
 
Æsj, veldig kjedelig. Men som flere nevner, du er jo et steg nærmere enn du har vært! Krysser fingre for at spira kliper seg fast neste forsøk nå. :)
 
Min ivf lege sa at abort ikke bare er negativt i den forstand at man da vet at kroppen kan bli gravid.
Han mente også at det kunne se ut til at det er lettere å bli gravid igjen etter en abort.

Så jeg tror det er riktig av drg å tenke at du er ett skritt nærmere.

Det ER en trøst selv om det selvfølgelig er en kjempeskuffelse at det ikke ble noe.

Stå på!
 
Så kjedelig[emoji17][emoji173] Men signerer det Gledeståre skriver, nå vet du at kroppen kan bli gravid så nå gjelder det å få inn gullegget[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Neeeii! Nå hadde jeg troa her[emoji173]️ men ta med deg det positive. Du kan bli gravid! For det der var babystrek! Forhåpentligvis er du ekstra fruktbar nå og drar i land en 2019-baby[emoji8]
 
Uff, så leit!![emoji20][emoji20]

Du får ta med deg at du nå har kommet lenger enn før, og du kan bli gravid! Viktig i denne prosessen å ta med seg de små positive tingene og prøve å «kaste de negative»!

Håper du får en fin sommer uten hormoner, så er jeg sikker på at det blir din tur i august[emoji173]️
 
Back
Topp