Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Tusen takk :) hvordan går det med deg?

Her går det bra, 5+4 i dag. Woop! Tenkte å ringe jordmor å bestille TUL i dag til neste fredag altså 1 des. Så får vi se hvordan dagene frem til det går :) har enda ikke informert hverken nærmeste venner eller lege :-P Er formen fremdeles grei?

Her går det bra, 5+4 i dag. Woop! Tenkte å ringe jordmor å bestille TUL i dag til neste fredag altså 1 des. Så får vi se hvordan dagene frem til det går :) har enda ikke informert hverken nærmeste venner eller lege :p Er formen fremdeles grei?
Gratulerer med å ha kommet over kjemiskgrensa og med at hjertet har begynt å slå :Heartred
Formen er fortsatt grei ja. Puppene er litt ømme og jeg er litt trøttere enn vanlig, men ellers er alt som før. Har vært litt uvel og uggen innimellom, men har en mistanke om at det like gjerne kan være fordi jeg bekymrer meg. Hvordan er formen din?

Lykke til på TUL :)

Alt så fint ut på TUL i dag [emoji173] Lille ble målt til 8+4, noe som stemmer bra med mine egne beregninger (8+3). Fordi jeg sliter med brun utflod får jeg ny UL i uke 12. St. Olavs skulle sende brev med ny dato, så jeg håper jeg akkurat rekker det før jul.
26279421114b91d1dd4aff19d791de83.jpg

Åh så bra!! :Heartred:Heartred Nå er det jo ganske store sjanser for at det skal gå bra også, selv om jeg skjønner at utfloden gjør deg nervøs. :Heartred

Så bra alt sto bra til med den lille ❤️❤️

Gratulerer.
Så godt at alt stod bra til med knøttet!

Synes du skal skrive oppdateringer og tanker og sånn her jeg.
Det er jo dagboka di og vi velger å gå inn hit. Og for oss som følger deg er det veldig ok å få oppdateringer. kjenner med meg selv at det er mer vanskelig å følge noen med dagbok eller oppdateringer kun i termingruppe....

Åh så bra!! :Heartred:Heartred Nå er det jo ganske store sjanser for at det skal gå bra også, selv om jeg skjønner at utfloden gjør deg nervøs. :Heartred
Nervøsiteten slipper nok ikke taket helt, men det føles som en liten milepæl at alt så bra ut etter å ha kommet over åtte fullgåtte uker. Håper jeg kan bli en av de som kan si "sånn var det hos meg også, men det gikk bra" når andre bekymrer seg over småblødninger :)

Nervøsiteten slipper nok ikke taket helt, men det føles som en liten milepæl at alt så bra ut etter å ha kommet over åtte fullgåtte uker. Håper jeg kan bli en av de som kan si "sånn var det hos meg også, men det gikk bra" når andre bekymrer seg over småblødninger :)
Håper du kan det ja!

Gratulerer.
Så godt at alt stod bra til med knøttet!

Synes du skal skrive oppdateringer og tanker og sånn her jeg.
Det er jo dagboka di og vi velger å gå inn hit. Og for oss som følger deg er det veldig ok å få oppdateringer. kjenner med meg selv at det er mer vanskelig å følge noen med dagbok eller oppdateringer kun i termingruppe....
Tusen takk :Heartred

Du har helt rett i at det er frivillig å gå inn i noens dagbok, så jeg kommer nok til å fortsette med oppdateringene her inne.

Nervøsiteten gir seg nok ikke nei, en blir rimelig "skuddredd" av å ha mistet. Håper du kan bli en av de nå. :Heartred

red: og enig i at det er frivillig å lese dagbøker. Men, da jeg strevde som verst med å bli gravid så leste jeg allikevel i dagboka til de som ble gravide og som enten hadde mista eller strevd med å bli gravid. Ga litt håp. :) De som ble gravide superenkelt og seila bekymringsløst (sånn ca) gjennom svangerskapet hoppet jeg over. :p Så ikke slutt å skriv! Din dagbok, og vi er flere som setter pris på oppdateringene dine. Det hadde jeg gjort om jeg ikke hadde vært gravid enda også. :)

Nervøsiteten gir seg nok ikke nei, en blir rimelig "skuddredd" av å ha mistet. Håper du kan bli en av de nå. :Heartred

red: og enig i at det er frivillig å lese dagbøker. Men, da jeg strevde som verst med å bli gravid så leste jeg allikevel i dagboka til de som ble gravide og som enten hadde mista eller strevd med å bli gravid. Ga litt håp. :) De som ble gravide superenkelt og seila bekymringsløst (sånn ca) gjennom svangerskapet hoppet jeg over. :p Så ikke slutt å skriv! Din dagbok, og vi er flere som setter pris på oppdateringene dine. Det hadde jeg gjort om jeg ikke hadde vært gravid enda også. :)
Jepp.
Det er jo noe med de man følger og de som har vært gjennom litt før de lyktes. Slutter ikke å følge noen da. Det er stor forskjell til de som knapt rekker inn i prøver-forumet før de hopper videre.

Jepp.
Det er jo noe med de man følger og de som har vært gjennom litt før de lyktes. Slutter ikke å følge noen da. Det er stor forskjell til de som knapt rekker inn i prøver-forumet før de hopper videre.
Vil mer enn gjerne være en som gir litt håp til andre som enten har opplevd det samme eller noe lignende, så dere har overbevist meg :) jeg kjenner meg godt igjen i det dere skriver, det blir annerledes med de som sliter eller har slitt på en eller annen måte. Ble vel bare litt redd for å gjøre vondt verre for noen.

Gratulerer med å ha kommet over kjemiskgrensa og med at hjertet har begynt å slå :Heartred
Formen er fortsatt grei ja. Puppene er litt ømme og jeg er litt trøttere enn vanlig, men ellers er alt som før. Har vært litt uvel og uggen innimellom, men har en mistanke om at det like gjerne kan være fordi jeg bekymrer meg. Hvordan er formen din?

Tusentakk :):) Setter pris på hver dag som går, og det går bra. Har brukt den «miscarriage chart” staristikksiden som du la ut tidligere endel. Å blitt beroliget av den :D så takk for link! Ellers er det godt å høre at formen din fremdeles er ok:) ingenting er jo bedre. Jeg er ikke i god form. Uggen store deler av dagen, orker ingenting annet en å sløve på jobb (:-P) og å sløve i sofaen hjemme. Men tankene og bekymringene er der jo fremdeles, så hvis jeg kunne velge ville jeg valgt i god form og bekymret kontra dårlig form å bekymret :-P Men har blitt bedre i hodet nå, å optimismen øker for hver bra dag ;)

Gratulerer så masse med vellykket tidlig UL i dag :D fantastiske nyheter! De var vel veldig optimistiske på UL og? :D Jeg har sååå god følelse for oss begge to denne gangen <3

Tusentakk :):) Setter pris på hver dag som går, og det går bra. Har brukt den «miscarriage chart” staristikksiden som du la ut tidligere endel. Å blitt beroliget av den :D så takk for link! Ellers er det godt å høre at formen din fremdeles er ok:) ingenting er jo bedre. Jeg er ikke i god form. Uggen store deler av dagen, orker ingenting annet en å sløve på jobb :)-P) og å sløve i sofaen hjemme. Men tankene og bekymringene er der jo fremdeles, så hvis jeg kunne velge ville jeg valgt i god form og bekymret kontra dårlig form å bekymret :p Men har blitt bedre i hodet nå, å optimismen øker for hver bra dag ;)

Gratulerer så masse med vellykket tidlig UL i dag :D fantastiske nyheter! De var vel veldig optimistiske på UL og? :D Jeg har sååå god følelse for oss begge to denne gangen <3
Huff, så leit at formen er dårlig. Hvis du likevel er bekymret så er det jo ikke noe poeng! Mye som tyder på at hcg'en herjer i kroppen din da, og det er jo et godt tegn :) håper uansett at formen din bedrer seg snart :)

Tusen takk :Heartred hun sa egentlig ikke så mye om prognosene, bare at alt så ut som det skulle ut fra lengden på svangerskapet. Hun tok seg god tid til å sjekke alt mulig, så jeg regner med hun hadde sagt i fra om hun hadde sett noe bekymringsverdig. Optimismen din er så herlig, håper virkelig følelsen din stemmer :D

Huff, så leit at formen er dårlig. Hvis du likevel er bekymret så er det jo ikke noe poeng! Mye som tyder på at hcg'en herjer i kroppen din da, og det er jo et godt tegn :) håper uansett at formen din bedrer seg snart :)

Tusen takk :Heartred hun sa egentlig ikke så mye om prognosene, bare at alt så ut som det skulle ut fra lengden på svangerskapet. Hun tok seg god tid til å sjekke alt mulig, så jeg regner med hun hadde sagt i fra om hun hadde sett noe bekymringsverdig. Optimismen din er så herlig, håper virkelig følelsen din stemmer :D

Den er veldig opp og ned altså, men i morrus var den forferdelig, så var ekstra negativ da :-P Bekymret vil jeg nok være uansett, blir jo litt sånn med vår bagasje! Men, det går bedre og bedre :) Tenker på det jordmødre og leger har sagt til meg; to på rappen var maks uflaks, og 100% tilfeldig. Det fantes liksom ingen andre altarnativ hos noen av dem. Takk for det, satser på at formen stabilisere seg litt:)

Det er jo uansett meget gode nyheter hos deg når du har komt så langt! :D sagt det til flere eller venter dere nå til etter 12 uker? Har alltid hatt en god magefølelse jeg som pleier å stemme ganske bra ;)

Vil mer enn gjerne være en som gir litt håp til andre som enten har opplevd det samme eller noe lignende, så dere har overbevist meg :) jeg kjenner meg godt igjen i det dere skriver, det blir annerledes med de som sliter eller har slitt på en eller annen måte. Ble vel bare litt redd for å gjøre vondt verre for noen.
Det viser jo hvilket godt menneske du er. Men dette er din dagbok og du skal slippe sitte inne med alle tankene dine. Det er super-skummelt å være nygravid etter aborter altså.

Back
Topp