112/70 ved forrige kontroll. Det sier meg ingen ting, men jm sa det var fint, så stoler på det 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke det litt høyt? Eller?146/106 nuh
Jo, det er egentlig det. Kan tyde på svangerskapsforgiftning, så blir tatt urinprøve om 3 timer for å sjekke eggehvite/proteiner, i tillegg til å følge med på feberen min.Er ikke det litt høyt? Eller?
Har egentlig ikke peiling. Jeg hadde 110/60 forrige gang og har ligget mellom det og 110/70 hele tiden![]()
Hmm... Feber pga. UVI'en da eller? Høres ut som du blir på sykehuset en stund til?Jo, det er egentlig det. Kan tyde på svangerskapsforgiftning, så blir tatt urinprøve om 3 timer for å sjekke eggehvite/proteiner, i tillegg til å følge med på feberen min.
Nei, UVI'n er ferdigbehandlet og har ikke hatt noe utslag på prøven etter det. Feberen kom tidlig på morrakvisten. Jeg har jo nedsatt immunforsvar fra før av pga en sykdom, så jeg er liksom vant til å ha litt feber og sånt i ny og ne. Føler de er litt hysteriske her nåHmm... Feber pga. UVI'en da eller? Høres ut som du blir på sykehuset en stund til?
155/105 på kontroll i dag, så i morgen tidlig skal jeg inn på Ullevål for sjekk, og så blir det nok blodtrykksmedisiner...