Blir det trekløver i 2025? Gravid

PP5 - TR er her…

Til tross for mensensmerter følte jeg bare for å ta en test i går. Den var selvsagt negativ. Kjenner jeg blir helt oppgitt av å ha kropp som ikke samarbeider :mad: meen jeg hadde ganske tydelig positivtest på IKM dagen i PP2, selv om mens kom samme dag. Lurer på om det var skygge eller ekte strek:nailbiting:

Føler alle blir gravid uplanlagt eller på første forsøk og her sitter jeg og bare «ja kunne tenkt meg en til om man i det hele tatt kan bli gravid igjen»….:oops:

Vis vedlegget 363278

Åh, så utrolig kjipt.. TR må ha lite innsikt ettersom hun kommer gang på gang til tross for at hun aldeles ikke er ønsket eller velkommen. Jeg håper og krysser fingrene for at PP6 resulterer i en spire :Heartred

PP 6 - CD 12:

Denne måneden har jeg tatt første koronavaksine de første dagene av mens. Jeg er litt spent å se om det vil påvirke syklusen denne runden. I dag var jeg å kjøpte EL tester i butikk, og endte opp med Normal sine EL tester. Jeg vet at graviditetstestene blir sent positive så jeg vet ikke hvordan EL testene er? Hvis noen vet så del gjerne erfaring!

Syklus etter graviditeten har vært på 26-33 dager så jeg synes den har vært ustabil i forhold til slik den var før forrige graviditet (28-30 dager). De siste to månedene har den vært på hhv 26 dager og 27 dager. Ut i fra tidligere sykluser så skal EL være i morgen, torsdag eller fredag, men ser ikke slik ut på testen jeg tok i dag. Jeg er egentlig ny i EL testingen…

Tok testene i kveld etter å holdt meg i 3 timer da. Lurer på om jeg skal ta neste i morgen tidlig..

109845A7-7423-4E8B-AC63-F60537EC0ED9.jpeg

PP 6 - CD 15:

Jeg har testet etter EL denne måneden, foreløpig ser det dårlig ut. Har dog ikke sjekket i dag, skal gjøre det i kveld. Jeg tror vaksina jeg har tatt har klusset til syklusen nå, men får se om det er økning i dag.

I et desperat forsøk på at det skal klaffe nå har jeg lest om kjerringråd og kjøpt inn slimoppløsende hostesaft og grapefruktjuice. Det som er interessant er at jeg normalt har veldig tykt eggløsningsslim, og tanken har aldri slått meg at det KANSKJE er derfor det har tatt sånn tid. Men aner ikke. Starter litt sent med dette, men nå er vel EL også litt forsinket :wtf:

807400E0-6A54-423A-B1D2-194A46718A32.jpeg

PP 6 - CD 15:

Nå begynner det å skje noe her! Må innrømme jeg ikke vet noe med EL tester og når man bør ha sex i forhold til positiv test. Dette var siste testen, lurer på om jeg skal kjøpe flere eller slå til med sex hver dag! :rolleyes:

0F5D603F-9125-4B99-A320-36C1D7E44E33.jpeg

PP 6 - DPO 6:

Dette må være den mest spennende måneden i hele «prosjekt bli gravid». For første gang prøvde jeg meg på kjerringråd, og testet derfor slimløsende hostesaft og grapefruktjuice. Etter å ha lest om at hostesaften påvirker «hele kroppen» og at man kan få mer tyntflytende EL slim ga alt mening. Jeg har hatt veldig tykt EL slim og har lest meg frem til at det kan være vanskelig for sædcellene og nå frem da.

I alle fall med prosjekt hostesaft så har jeg troen. Har hatt mye mensmurringer, «menssmerter», stikk og strekk nederst i magen (kløe nederst på magen) og stråling nedover lårene i flere dager nå! Sistnevnte kjente jeg for første gang i PP37 med førstemann og da ble jeg gravid! For å ikke snakke om kviseutbruddet i ansikt, rygg og bryst.

Nå er jeg så sikker på at det har klaffet at jeg er redd jeg blir kjempeskuffet om det ikke stemmer :dead::dead: tok også vaksinen denne syklusen så er redd den har klusset til med alt..

Last edited:
Så gøy å følge med på denne pp :woot: Jeg er 5 dpo i dag og håper jeg klarer å vente til 7 dpo med å starte testingen :yuck: Har mye av samme symptomer som deg og har også testet hostesaft og grapefruktjuice denne pp :rolleyes: Spennende tider, masse lykke til :)

PP 6 - DPO 6:

Dette må være den mest spennende måneden i hele «prosjekt bli gravid». For første gang prøvde jeg meg på kjerringråd, og testet derfor slimløsende hostesaft og grapefruktjuice. Etter å ha lest om at hostesaften påvirker «hele kroppen» og at man kan få mer tyntflytende EL slim ga alt mening. Jeg har hatt veldig tykt EL slim og har lest meg frem til at det kan være vanskelig for sædcellene og nå frem da.

I alle fall med prosjekt hostesaft så har jeg troen. Har hatt mye mensmurringer, «menssmerter», stikk og strekk nederst i magen (kløe nederst på magen) og stråling nedover lårene i flere dager nå! Sistnevnte kjente jeg for første gang i PP37 med førstemann og da ble jeg gravid! For å ikke snakke om kviseutbruddet i ansikt, rygg og bryst.

Nå er jeg så sikker på at det har klaffet at jeg er redd jeg blir kjempeskuffet om det ikke stemmer :dead::dead: tok også vaksinen denne syklusen så er redd den har klusset til med alt..

Så spennende!! Når ryker første test?

Så gøy å følge med på denne pp :woot: Jeg er 5 dpo i dag og håper jeg klarer å vente til 7 dpo med å starte testingen :yuck: Har mye av samme symptomer som deg og har også testet hostesaft og grapefruktjuice denne pp :rolleyes: Spennende tider, masse lykke til :)
Så spennende! Jeg har troa på at det skal fungere for oss :D når skal du starte testingen?

Så spennende!! Når ryker første test?
Ja veldig! Kan ikke vente med å teste, samtidig redd for skuffelsen om den er negativ :shy: tenkte jeg starte testing mot neste helg! Kanskje torsdag hvis jeg klarer å vente så lenge :p

Last edited:
Jeg også :D Tror jeg ryker på en test i morgen, bare for å roe ned testetrangen- for den er stor nå!! Haha :p hva med deg? :happy:
Spennende! Har testet i går ettermiddag og i dag tidlig. Tja, kan ikke si de var positive, men er bare 9-10 DPO idag! :sorry: Hva med deg? Har du testa?

Spennende! Har testet i går ettermiddag og i dag tidlig. Tja, kan ikke si de var positive, men er bare 9-10 DPO idag! :sorry: Hva med deg? Har du testa?

8 dpo i dag, negativ :bored: det er jo fortsatt tidlig til oss begge, så det er heldigvis håp :angelic: Samtidig føler jeg ikke dette ble klaff for vår del :sorry: Tester du mer i dag eller venter du til i morgen? Jeg håper jeg klarer å vente til i morgen tidlig :eek:

PP6 - 9/10 DPO:

I går måtte jeg dra å kjøpe noen tidligtester og endte opp med metode fra apotek 1. Etter å ha googlet i dag, samt opprettet egen tråd her på prøvesiden så leser jeg at de blir sent positive og «alle» skrev at de ikke var som tidlig tester. Skuffaaaa…..

Test tatt i går på ettermiddagsurin, 8/9 DPO:
184F5F57-9280-4336-817C-494C444F52FA.jpeg

Test tatt i dag tidlig 9/10 DPO:
EDB62425-D801-441E-934E-EED2156AE424.jpeg

På dagens test kunne jeg skimte en strek i halvsvime rett etter at jeg hadde stått opp… men ble skuffa over at den egentlig ser negativ ut.

Som jeg har skrevet tidligere så har jeg hatt mye menssmerter, stikk og strekk i en uke allerede, og hatt en del av det i dag også. Lurer på hva det skal bety hvis det ikke pga graviditet :hungover::pompus:

PP6 - 9/10 DPO:

I går måtte jeg dra å kjøpe noen tidligtester og endte opp med metode fra apotek 1. Etter å ha googlet i dag, samt opprettet egen tråd her på prøvesiden så leser jeg at de blir sent positive og «alle» skrev at de ikke var som tidlig tester. Skuffaaaa…..

Test tatt i går på ettermiddagsurin, 8/9 DPO:
Vis vedlegget 365357

Test tatt i dag tidlig 9/10 DPO:
Vis vedlegget 365359

På dagens test kunne jeg skimte en strek i halvsvime rett etter at jeg hadde stått opp… men ble skuffa over at den egentlig ser negativ ut.

Som jeg har skrevet tidligere så har jeg hatt mye menssmerter, stikk og strekk i en uke allerede, og hatt en del av det i dag også. Lurer på hva det skal bety hvis det ikke pga graviditet :hungover::pompus:

Vi er like langt i DPO-land. Og jeg har det på helt samme måte :wacky: masse murringer, oppblåsthet og lett irritert (noe jeg alltid blir ved graviditet). Men testene er blankenegative. Sitter med det samme spørsmålet selv, hva er det som er galt om jeg ikke er gravid:shifty::shifty:
Krysser fingrene for deg! Og håper vi begge får en positiv g-test snart :Heartred

Vi er like langt i DPO-land. Og jeg har det på helt samme måte :wacky: masse murringer, oppblåsthet og lett irritert (noe jeg alltid blir ved graviditet). Men testene er blankenegative. Sitter med det samme spørsmålet selv, hva er det som er galt om jeg ikke er gravid:shifty::shifty:
Krysser fingrene for deg! Og håper vi begge får en positiv g-test snart :Heartred
Det er så slitsomt når man bare venter på svar! Prøving er ikke noe for meg :shy::shifty: spennende symptomer. Har du testet noe i dag? krysser fingrene for positive tester :D

PP6 - 10/11 DPO:

Blenda test i dag tidlig også. Om ikke annet har jeg fått høre at disse testene jeg har er skikkelig dårlige. Nesten så jeg kjøper et annet merke.. men orket ikke det nå. Har hatt sykt menssmerter nå nettopp.. fikk så akuttvondt at jeg måtte løpe på toalettet, merkelig greier :yuck: er enda flere dager til IKM men jeg begynner egentlig å miste troen denne runden pga menssmerter.

Jeg husker jeg hadde menssmerter flere dager i forveien med førstemann, og etter IKM, derfor ble jeg ikke å teste før jeg var 4+4. Og da var streken svak! Kanskje jeg produserer hcg sent? :pompus:

Når jeg først har startet med å teste må jeg nesten fortsette, og disse testene er så dårlige så da er det like greit :shy: kjenner at hvis det ikke går nå må jeg koble ut av babyverden og prøve å ikke fokusere på dette, man blir jo helt tullete av ønsketenkningen :arghh:

Prøving er ikke noe for meg, og jeg har 3 1/2 år med prøving bak meg :android::android::android::android::android::android::android::android::android: hjelper heller ikke at vi har fått annonsert av hele 5 vennepar at de skal ha baby enten uplanlagt eller på første forsøk :oops: selvfølgelig unner jeg de det og gleder meg så mye på deres vegne, og glad for at de slipper denne prøvingen - for det er grusomt å være langtidsprøver. Kjenner bare på det at jeg blir helt oppgitt over at kroppen min ikke fungerer.

Beklager et litt langt sutre innlegg, og denne runden har vi bare prøvd et halvt år og jeg vet jo ett år er normalt. Men likevel tungt :hungover:

3386A5F3-C40E-4E7D-B396-E1062EC2F54F.jpeg

Det er så slitsomt når man bare venter på svar! Prøving er ikke noe for meg :shy::shifty: spennende symptomer. Har du testet noe i dag? krysser fingrene for positive tester :D

TR kom idag:shifty: håper på neste runde! Fortsetter å krysse fingrene for deg :D

PP6 - 11/12 DPO:

I dag tidlig sto jeg opp for å ta en test i halvsvime som vanlig. Så på testen og den så helt blenda ut, knipset et bilde av den og lot det bare være.

Jeg har ikke sett på bildet før i kveld, og syns jeg kan skimte en sterkere strek enn de andre dagene. Eller så er det bare ønsketenking. Siden jeg så på testen som negativ i dag tidlig og hatt forferdelig med menssmerter så hadde jeg egentlig konkludert med at TR var på vei. Tenker det fortsatt, men fikk et lite håp av dagens test :p har til og med brukt tampong i dag i tilfelle TR skulle komme på jobb :wtf:

Livmortappen er kjempe lav, er ikke sånn veldig kjent annet enn at jeg fra tidligere runder har funnet ut at TR er på vei da. Klarte ikke å finne ut av om dem var åpent eller lukket idag..:p

59D8FCE1-7C96-4815-BDDE-95E65BFF2B8D.jpeg

PP6 - 11/12 DPO:

I dag tidlig sto jeg opp for å ta en test i halvsvime som vanlig. Så på testen og den så helt blenda ut, knipset et bilde av den og lot det bare være.

Jeg har ikke sett på bildet før i kveld, og syns jeg kan skimte en sterkere strek enn de andre dagene. Eller så er det bare ønsketenking. Siden jeg så på testen som negativ i dag tidlig og hatt forferdelig med menssmerter så hadde jeg egentlig konkludert med at TR var på vei. Tenker det fortsatt, men fikk et lite håp av dagens test :p har til og med brukt tampong i dag i tilfelle TR skulle komme på jobb :wtf:

Livmortappen er kjempe lav, er ikke sånn veldig kjent annet enn at jeg fra tidligere runder har funnet ut at TR er på vei da. Klarte ikke å finne ut av om dem var åpent eller lukket idag..:p

Vis vedlegget 365571
Æææ, jeg skimter en sterkere strek:happy093

Back
Topp