Blir det trekløver i 2025? Gravid

12 DPO:

Konkluderer med at det er skyggestrek. Syns resultatet er likt som i går. Øverste tatt ved 1 minutt og nederste ved 10 minutter. Noen som har erfaring med one step tester?

AC458437-597A-4E63-B3FD-C0C0773C7063.jpeg

Rakk akkurat å få testene i posten ved forrige graviditet, og slik så testen ut 4+5:

5506DBF0-E1AF-4721-9762-532FC415CBFF.jpeg

Da er det hvert fall enda håp for denne gang:D

Ja, det var kjempe koselig altså! Alt var klart til jul og baby føre termin så hele desember var bare kos! Helt fantastisk!
Nei, det kan jeg tenke meg:wtf: for det var enda en fordel med desemberbaby, at når varmen kicka inn var det uansett begynt å bli kjølig ute og sykehuset var ikke sommervarmt :hilarious:

Det høres så fint og koselig ut :shy: prøvde dere lenge før dere startet med IVF?

Jeg konkluderer med at det er skyggestrek. Venter på tanterød nå, og satser på 2022 baby. Kanskje følelsen min er riktig om at det blir mot våren eller sommeren 2022:rolleyes:

Så spennende at dere også tenker å starte prøvingen til høsten! Prøvde dere lenge før IVF? Tenker dere å prøve selv eller IVF på nestemann?

Samme problemet her - ingenting galt men likevel tok det 3 år. Jeg prøver å tenke at det er en mening med det, og at han kom til perfekt tid :Heartred
Vi prøvde i 2,5 år. Har kanskje ikke helt trua på St vi blir å klare det selv, men tipper vi kjører på uten IVF først ☺️ Koster en del penger selv om det er offentlig... hvordan holdt du motet oppe? Hadde du noen gang positiv test i løpet av de 3 årene? :oops:

Det høres så fint og koselig ut :shy: prøvde dere lenge før dere startet med IVF?

Jeg konkluderer med at det er skyggestrek. Venter på tanterød nå, og satser på 2022 baby. Kanskje følelsen min er riktig om at det blir mot våren eller sommeren 2022:rolleyes:

Første terminen vi fikk var desember 2018, men skulle 2 år til føre vi skulle få vår første skatt i desember 2020, mistet 3 ganger på veien .... vi skulle prøve en siste gang føre vi skulle til samtale for ivf, men da satt den hele veien gitt :hilarious:

Syne streken er ganske tydelig jeg da:eek:

Ba samboer i sta om å kaste testene (på fleip), er helt testegal. Men det er fordi det har vært svake streker så er så nyskjerrig på om det er skyggestrek eller en ekte strek :rolleyes:

Tok en til test for noen timer siden. Den øverste testen på bildet er nyest og tok bildet ved 10 minutter. Den nederste er fra tidligere i dag så den er ugyldig :wacky:

1B148E57-CAF5-4101-984D-1223A5877B34.jpeg

Vi prøvde i 2,5 år. Har kanskje ikke helt trua på St vi blir å klare det selv, men tipper vi kjører på uten IVF først ☺️ Koster en del penger selv om det er offentlig... hvordan holdt du motet oppe? Hadde du noen gang positiv test i løpet av de 3 årene? :oops:

Det er lenge å prøve 2,5 år til tross for at ingenting er galt! Var det tøft å gå gjennom IVF? Ja har hørt at det er kostbart med medisiner og utstyr (?).

Nei, hadde ingen positive tester! Veldig merkelig syns jeg! Jeg syns det var veldig hardt og ble nesten likegyldig til det hele til slutt...derav testet jeg ikke før 5 dager etter IKM. Det hele ble egentlig glemt når jeg ble gravid, men nå som prøvingen er startet igjen så kjenner jeg at jeg ikke liker det og får Flashbacks fra forrige runde:depressed:.. det er så altoppslukende at jeg får vondt i hodet :oops: men må prøve å slappe av! o_O

Første terminen vi fikk var desember 2018, men skulle 2 år til føre vi skulle få vår første skatt i desember 2020, mistet 3 ganger på veien .... vi skulle prøve en siste gang føre vi skulle til samtale for ivf, men da satt den hele veien gitt :hilarious:

Syne streken er ganske tydelig jeg da:eek:
Det høres veldig tungt ut å gå gjennom SA også! Men tenk at det satt en spire til slutt selvom det tok lang tid :dummy1:

Ja, er egentlig enig nå. Tok en ny test i formiddag og syns den er enda mer tydelig :bored:

Det er lenge å prøve 2,5 år til tross for at ingenting er galt! Var det tøft å gå gjennom IVF? Ja har hørt at det er kostbart med medisiner og utstyr (?).

Nei, hadde ingen positive tester! Veldig merkelig syns jeg! Jeg syns det var veldig hardt og ble nesten likegyldig til det hele til slutt...derav testet jeg ikke før 5 dager etter IKM. Det hele ble egentlig glemt når jeg ble gravid, men nå som prøvingen er startet igjen så kjenner jeg at jeg ikke liker det og får Flashbacks fra forrige runde:depressed:.. det er så altoppslukende at jeg får vondt i hodet :oops: men må prøve å slappe av! o_O
Ja, vi startet utredning privat allerede etter 1 år. Så fikk jo opp håpet når alt med begge to var fint.. men mnd etter mnd og ingen positiv test :( fikk raskt svar og kom igang med en gang når vi først ble henvist til St. Olavs, så jeg synes ikke det var så veldig tøft egentlig. Det kjipeste var når vi så at jeg ikke reagerte som ønsket på medisinene, derav få eggposer å hente fra når den tid kom. Men hadde ingen bivirkninger av medisinene, og synes uttak gikk smertefritt, så selve behandlingen var ingen ting å klage på ☺️ Vi var jo så heldig at det klaffet på første forsøk! Men med reise (fikk jo tilbake etterpå, men måtte jo legge ut først :bag:) og medisiner osv tror jeg vi var opp i 15-20k :hungover:

Det høres veldig tungt ut å gå gjennom SA også! Men tenk at det satt en spire til slutt selvom det tok lang tid :dummy1:

Ja, er egentlig enig nå. Tok en ny test i formiddag og syns den er enda mer tydelig :bored:

Ja, var ganske tøffe tider, men heldigvis endte historien godt ❤

Spennende :nailbiting:

13 DPO
Har testet hele uken siden søndag og kan si at testen har blitt gradvis sterkere siden da. Nå kan jeg tydelig se streken sterkere enn de andre dagene. Bildet er tatt 10 minutter etter testen ble tatt.. det står i pakningsvedlegget at endelig negativt resultat leses av ved 10 minutter!

Vet ikke om jeg tror dette er sant enda. Men som skrevet lenger opp så tok det tid før streken ble veldig positiv forrige graviditet :eek::eek::eek::eek:

9AAA964B-9A25-4389-A472-F3F17330E983.jpeg

13 DPO
Har testet hele uken siden søndag og kan si at testen har blitt gradvis sterkere siden da. Nå kan jeg tydelig se streken sterkere enn de andre dagene. Bildet er tatt 10 minutter etter testen ble tatt.. det står i pakningsvedlegget at endelig negativt resultat leses av ved 10 minutter!

Vet ikke om jeg tror dette er sant enda. Men som skrevet lenger opp så tok det tid før streken ble veldig positiv forrige graviditet :eek::eek::eek::eek:

Vis vedlegget 354143
Spennende! Kanskje ble det klaff på første forsøk :woot:

Måtte ta to til tester :hilarious: stoler ikke helt på det enda, men skal i hvert fall kjøpe en digital test idag!

7B8D6D6F-9FCC-4562-8A9C-5CB67E3027B6.jpeg

Altså den er jo sterkere!!!:eek:
Så spennende :D

Ja, vi startet utredning privat allerede etter 1 år. Så fikk jo opp håpet når alt med begge to var fint.. men mnd etter mnd og ingen positiv test :( fikk raskt svar og kom igang med en gang når vi først ble henvist til St. Olavs, så jeg synes ikke det var så veldig tøft egentlig. Det kjipeste var når vi så at jeg ikke reagerte som ønsket på medisinene, derav få eggposer å hente fra når den tid kom. Men hadde ingen bivirkninger av medisinene, og synes uttak gikk smertefritt, så selve behandlingen var ingen ting å klage på ☺️ Vi var jo så heldig at det klaffet på første forsøk! Men med reise (fikk jo tilbake etterpå, men måtte jo legge ut først :bag:) og medisiner osv tror jeg vi var opp i 15-20k :hungover:

Har lest og hørt litt om IVF siden vi skulle starte den prosessen selv også. Men måtte du gå på medisiner lenge før dere kunne gjøre et forsøk? Ja, det er veldig kostbart men absolutt verdt hver eneste krone tenker jeg! Det er så kjipt å prøve og prøve når det ikke skjer noe :oops: veldig glad for at det gikk for dere til slutt! Jeg husker deg fra august termingruppa :woot:

15 DPO:

En liten oppdatering her. Har hatt en annen tråd på hovedsiden her inne om tolkning av graviditetstestene mine så har vært mest der. Blir ikke helt klok på dette. EL må ha vært senere enn antatt eller så er jeg blitt gravid, eventuelt hatt en kjemisk :eek: IKM var i går.

Disse ble tatt på morgenurin:

65A5B96B-DDEE-490A-8D86-AA5E95727B5B.jpeg

14 DPO:

På grunn av den tydelige økningen, kjøpte jeg en digital 14 dpo som jeg tok utpå dagen så det var ikke morgenurin:
8DC3AF96-BB67-49E5-9239-4B7183AEDC95.jpeg

Åpnet den opp, og har studert hvordan de skal se ut :hilarious:
EFF8F40F-A1BA-4B03-974A-F6267FD5C78E.jpeg

15 DPO:
Bestemte meg egentlig for å droppe testing noen dager, men tok en test tidligere idag - på lite konsentrert urin....
51DE8240-E8AF-4232-9DA4-053298539DA1.jpeg

Ingen tegn til TR enda, så får se hva som skjer dagene fremover. Mistenker kjemisk eller at EL var senere enn antatt.

Last edited:
Back
Topp