Men det er jo egentlig veldig bra daDet var så høyt at de mente jeg kunne vente med ny måling til legetimen min 19.
Skulle gjerne tatt en ny prøve men jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet og stole på at fagfolkene vet hva de snakker om![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er jo egentlig veldig bra daDet var så høyt at de mente jeg kunne vente med ny måling til legetimen min 19.
Skulle gjerne tatt en ny prøve men jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet og stole på at fagfolkene vet hva de snakker om![]()
Skjønner godt at bekymringen gnager. Har du mulighet for tidlig ultralyd der du bor? Jeg er i samme situasjon som deg der det har gått galt to av to ganger, men i motsetning til deg så har jeg sluppet unna spotting, så jeg slipper den bekymringen. Merker bekymringen er der i underbevisstheten hele tiden uansett. Jeg har fått time til tidlig ul neste uke og håper alt er bra og at det vil hjelpe. Du som opplever spotting i tillegg til at du har mistet to av to kan kanskje få det dekket? Kanskje legen din kan henvise deg?Slapper litt av men spotter fremdeles, selv om det ikke er mye så det ligger en konstant gnagende bekymring der. Men det er vel naturlig når man har mistet to av to ganger og har spottet i seks dager. Innbiller meg at det blir mindre og mindre spotting men jeg slapper nok ikke av før jeg får snakket med legen min om en god ukeFår fortsette å ta en dag av gangen og jeg anser meg selv som gravid inntil det motsatte er bevist
![]()
Skjønner godt at bekymringen gnager. Har du mulighet for tidlig ultralyd der du bor? Jeg er i samme situasjon som deg der det har gått galt to av to ganger, men i motsetning til deg så har jeg sluppet unna spotting, så jeg slipper den bekymringen. Merker bekymringen er der i underbevisstheten hele tiden uansett. Jeg har fått time til tidlig ul neste uke og håper alt er bra og at det vil hjelpe. Du som opplever spotting i tillegg til at du har mistet to av to kan kanskje få det dekket? Kanskje legen din kan henvise deg?![]()
Utrolig glad på dine vegne! Vet akkurat hvordan den følelsen er og det er helt fantastiskHimmel hvor høy puls jeg har nå! For nøyaktig en uke siden tok jeg en CB m ukeindikator, da viste den 2-3. Har i flere dager gått og diskutert med meg selv om jeg skal ta en ny for å sjekke stigning til 3+ men jeg har utsatt og utsatt fordi jeg tenker at det kan hende jeg er kortere enn hva jeg tror og at der synker og alt det der.
Men jeg klarte ikke la være og nå på dagens andre "morgenurin" testet jeg. Tok ikke lang tid før "gravid" poppet opp i displayetMen, dæven å lang tid det tar til ukene viser seg. Når displayet endelig viste uker var det som om 10 kg falt fra skuldrene mine. For der står det sannelig 3+. Vet at det ikke er nøyaktig vitenskap men det er en sabla god indikator på at hcg stiger
![]()
Dette blir en bra lørdag på tross av snøstorm ute! JIPPI! !!

Det er veldig bra! Har en veldig god følelse når det gjelder degHimmel hvor høy puls jeg har nå! For nøyaktig en uke siden tok jeg en CB m ukeindikator, da viste den 2-3. Har i flere dager gått og diskutert med meg selv om jeg skal ta en ny for å sjekke stigning til 3+ men jeg har utsatt og utsatt fordi jeg tenker at det kan hende jeg er kortere enn hva jeg tror og at der synker og alt det der.
Men jeg klarte ikke la være og nå på dagens andre "morgenurin" testet jeg. Tok ikke lang tid før "gravid" poppet opp i displayetMen, dæven å lang tid det tar til ukene viser seg. Når displayet endelig viste uker var det som om 10 kg falt fra skuldrene mine. For der står det sannelig 3+. Vet at det ikke er nøyaktig vitenskap men det er en sabla god indikator på at hcg stiger
![]()
Dette blir en bra lørdag på tross av snøstorm ute! JIPPI! !!
Spennende!Legen kommer nok uansett til å gi utvendig ultralyd et forsøk neste mandag. Da skal jeg ikke gjøre som sist, gå på do RETT før det ble min tur til å komme inn til legen![]()
Så koselig!![]()
ÅååååhFortalte samboeren at jeg er gravid i går kveld. Har ikke fortalt det før fordi jeg har vært så redd for å miste. Visste han ville bli glad. Han kom hjem fra jobb klokka fire i natt og jeg hadde skrevet et kort til ham. Satt det ved tannbørsten hans så han skulle se det når han kom hjem. Limte inn en positiv strimmeltest også. Han ble så glad at han begynte å grine og så ble vi liggende å prate til klokka var seks på morgenen. I dag har han vært superkosete og giraHåper bare han klarer å holde det hemmelig for jeg orker ikke bygdesnakket. Heldigvis ett par andre jeg kjenner her som også er gravide.