Bli kjent!

29 år
Jente på 8 og gutt på 3

Ikke prøvd å få barn, så et lite sjokk når noe jeg trodde var sykdom var en positiv testmen hjertelig velkommen i familien. Ønsker å ikke vite kjønnet denne gangen (selvom jeg tror jeg sprekker før fødsel)
 
Hei damer ⭐
Jeg blir 34 år, jobber som sykepleier.
Har en sønn på 14 år fra et tidligere forhold, og en datter på 4år sammen med min samboer.
Er også bonde og treningsentusiast med et hint av strikkedilla.
Gleder oss masse til denne lille spira kommer⭐
 
Hei:)

Jeg er 36 år, jurist, bor i Oslo sammen med barnefar og en hund. Dette er første barn, og jeg føler at jeg ikke vet noen ting om babyer:smiley-ashamed004 Håper først og fremst at alt går bra. Må si jeg er veldig glad for å ha funnet denne gruppen :HeartredEllers er jeg veldig mye på tur i skogen, og håper at formen lar meg fortsette med det☺️
 
Last edited:
29 år, bor på Sørlandet med samboer, ei 2,5 åring og hunden vår. Litt uplanlagt men veldig takknemlig. :Heartpink
Hatt litt blødninger og lav hcg, men håper fortsatt ting skal gå bra!
 
Jeg er 31år, og bor i Vestfold :) har ei datter på 3år fra før, og er gravid med nr. 2 :Heartred Vi gleder oss veldig til å få et til barn :Heartred
 
Jeg er 35 år og Bor i Bodøområdet.
Har fra før av ei på 13 og en på 8 så blir noen år imellom:) er hjemmeværende for tiden pg helsa og var kansje egentlig ikke helt rette tia å få smått på.. men tenkte at skulle vi ha flere så måtte det nesten bli nå før de andre var voksen
 
Hei:)
Jeg er 29 år gammel, og uventet gravid med tredjemann. Fra før har jeg to barn fra før (en av hver), og et bonusbarn. Alder 6, 8 og 12 år.
Foreløpig termin er 07. Januar. Det blir veldig nervepirrende, siden førstemann kom 5 dager før termin, og andremann kom 13 dager før.. Så tviler sterkt på at jeg klarer å knipe igjen til 2022.. Men de sier jo at tredjemann er en luring, så kanskje er det en sjanse likevel?
Jeg bor på Vestlandet sammen med min samboer, og alle ungene annenhver uke (begge har 50/50).

Jeg har lang historie med fem SA/MA, så det har ikke helt gått opp for meg at vi skal bli foreldre igjen. Nå er det to dager til jeg er 12 uker på vei, så må vel snart begynne å venne meg til tanken ;)
 
Nå tror jeg jeg tør å hive meg med her og! Jeg er snart 31, bor på Romerike og har ei datter på 6,5 fra før :)

Hadde en MA som blei oppdaga i uke 8 i januar i år, men har kommet forbi det punktet nå og sett masse liv på TUL, så krysser fingra!
 
Hei :)

Jeg er 32 år. Bor i Ringerike sammen med samboer og hund. Første barnet nå, er 12+4 i dag. Veldig spennende og nervepirrende, krysser fingrene for at alt går bra da dette er etterlengtet!
 
Hei :nailbiting::)

Jeg er ny her men slenger meg på;)

Jeg er lykkelig gift med min mann litt over 5 år, men vi har vært sammen i 14.
Begge er 30 år :drunken_smilie
Vi har en liten hund på snart 9 år.

Vi har prøvd lenge på å bli gravide med vårt 1 barn, og endelig klaffet det :woot: er nå uke 10+5.

Hååååååper spira sitter til mål:nailbiting::nailbiting::smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-bounce016:smiley-bounce016:love017:love017:love017:love017:love017

Det kan bli meget hektisk etterhvert her:laughing025

Siden vi har akkurat solgt huset, og må bo hos svigers og de ei stund før vi flytter inn i det nye huset.. håååper bare vi får overta ei stund før termin. Har termin 22 januar :love017

Bor i Rogaland og er 1 gangs gravid:gen053:happy093
 
Heia! Jeg er 31 år og bor i Bergen med mannen min og hunden våres på 4 år :excited001

Har prøvd i over 3 år 2 av dem gjennom IVF, denne gangen ble jeg gravid, 11(10+0) i morgen så håper virkelig at dette skal gå bra :love7
 
Hei! Jeg er en 27 år gammel sosionom, som sammen med mannen venter vårt første barn. Jeg har pcos, og vi måtte ha ivf for å bli gravide ❤️
 
Hei! Jeg er 34 år. Har ingen barn fra før og er både livredd og spent samtidig. 12 uker i dag!
 
Sniker fra februar :)
Jeg har termin 7 februar, men de to barna mine er født 1 og 2 uker før termin, så jeg holder en knapp på at Minsten kommer en av de siste dagene i januar. Kanskje 30 januar :)

Bor i Rogaland og dette er nr 3 :Heartred
 
35 år og lykkelig gift. Er mamma til ei herlig jente på 3 år som kom til etter mange år med prøving. Venter nå i spenning på hvem som kommer til verden på nyåret. 14+3 i dag!:Heartred
 
Sniker litt mellom januar og februar da TULtermin (30.01) og Menstermin (09.02) er såppas forskjellig.

Jeg er 27 år, samboer med verdens fineste fyr som jeg har vært sammen med i 8 år! Vi har ventet på å ha «alt» på stell før vi skulle prøve å få barn. Det tok et forsøk så satt lille :wideyed:
Dette er vårt første barn og vi er såå spente!!
 
Jeg er 26 år og venter første barn med mannen min. Har en hund fra før som gleder seg veldig til å bli storesøster (sier jeg i hvert fall). Vi har prøvd i nesten ett år så var veldig hyggelig at det endelig skjedde! 14+3 i dag :happy:
 
Hei
Jeg er 35 år, blir 36 i sept. Godt gift
Venter barn nr 5 Fra før har vi jente 14år, gutt 8år, jente snart 5år, jente 2år.
 
Straks 33 år.
Har 2 gutter fra før, en på straks 6 år og en på 7,5 år.
Venter ei lita jente med termin 24 januar.
Blir alene helt fra start av denne gangen.
 
Back
Topp