Bli kjent!

Jeg er 28 år, har en datter på 2.5 år med samboer på syvende året, vi har en cavalier og bor i et hvitt hus midt i Lofoten :love2 Vi har prøvd i 10 mnd, og hadde en kjemisk i august (første pp) og en kjemisk i mars. Håper denne sitter denne gangen :notworthy Jeg velger å gå ut i fra at det gjør det, og får heller ta skuffelsen om den tid kommer. Jeg er redd, men det stoppet meg ikke i mars fra å handle gravidklær så fort testen var positiv :knegg: Med førstefødte så hadde jeg kjøpt vogn og bilstol alt i uke 15, og tror ikke jeg vil henge etter denne gangen heller :hilarious:
 
Jeg er 28 år, har en datter på 2.5 år med samboer på syvende året, vi har en cavalier og bor i et hvitt hus midt i Lofoten :love2 Vi har prøvd i 10 mnd, og hadde en kjemisk i august (første pp) og en kjemisk i mars. Håper denne sitter denne gangen :notworthy Jeg velger å gå ut i fra at det gjør det, og får heller ta skuffelsen om den tid kommer. Jeg er redd, men det stoppet meg ikke i mars fra å handle gravidklær så fort testen var positiv :knegg: Med førstefødte så hadde jeg kjøpt vogn og bilstol alt i uke 15, og tror ikke jeg vil henge etter denne gangen heller :hilarious:
Herlig :D heldig som bor i Lofoten.. gikk på folkehøgskole i Vågan :Heartred
 
Hei! Har sneket her en stund, men tenkte å skrive noe nå :happy:

Er 34 år, har gutt og jente fra før. 4 og 2 år. Prøvd i ca 10 mnd.

Lurer så fælt på hva det blir! Som en annen sa, mer harmonisk med gutt, jente, gutt kanskje, men jente er selvsagt hjertelig velkomment, da får datter en søster..... :dummy1:

Uansett litt utålmodig og vil helst bare at det skal bli uke 10-12 så jeg kan fortelle det og få litt ordentlig mage, ikke bare denne oppblåste bolledeigen som jeg har nå :joyful:
 
Hei!
Jeg er 28 år og kommer fra Vestlandet. Haugesund rettere sagt. Jeg er bonusmamma til tre barn som har to forskjellige mødre. I vårt forhold er det en hel haug med involverte parter som man skal gjøre fornøyd. Dette er utfordrende til tider. Jeg er forlovet med samboer og vi har vært kjærester i snart 6 år. Vi er hodestups forelsket og ønsker dette barnet mer enn noe:Heartpink Samboer gjerne enda mer enn meg:love2 Vi liker å kalle det for vårt kjærlighetsbarn da det blir første barn laget med ekte kjærlighet.

Jeg er veldig glad for dette forumet, siden dette er min første. Her inne er det mange kloke hoder:Heartblue

Gleder meg til å følge med dere! :happy:
 
Jeg er 39 år kommer fra Nordvestlandet. Har to gutter fra før. Vi sleit med å bli gravid med førstemann. Prøvd i ett år da det endelig klaffa. Var som at da jeg først greidde å bli gravid så var nr. 2 null problem, han sneik seg hit uten at vi prøvde og det samme med mageboeren nå. Mannen fikk litt sjokk da jeg fortalte det, vi var egentlig ferdig men da det hadde sunket inn sa han at han ble glad. Men tror nok det blir å «snipp snipp» etter denne. Siden jeg tydeligvis blir lett gravid nå så er det best å kutte strømmen. Tror vi begge er enig i at tre er nok
 
Herlig :D heldig som bor i Lofoten.. gikk på folkehøgskole i Vågan :Heartred
Ja, når våren er kommet skikkelig så føler jeg meg heldig! Følelsen er ikke like sterk om vinteren :hilarious: Så gøy, når var du på folkehøgskolen? Jeg gikk Reiseliv i Svolvær 2010-2012 :happy:
 
Hei. Ny på forumet og ny i graviditetsverden. Venter førstefødte og vi må lære alt fra scratch. Mor er 28 (blir 29) og far er 31. Holder til i Oslo.
 
Hei. Ny på forumet og ny i graviditetsverden. Venter førstefødte og vi må lære alt fra scratch. Mor er 28 (blir 29) og far er 31. Holder til i Oslo.
Gratulerer :) første graviditet er noe helt eget :Heartred
 
Er 46 år gammal vestlending, har prøvd i fleire år å få barn med min noverande mann, men det har enda i SA og MA kvar gong. Håpar på betre lukke denne gong. Hadde eigentleg lagt bort babydrømmen heilt, så dette var heilt uventa. Gledelig, men veldig skummelt.
Har store barn frå før.
Om dette går bra, blir eg gamlaste babymamma i mils omkrets, men det skal eg leve godt med. Vil nok vente lengst mulig med å kringkaste graviditeten, sidan eg pga alder forventar ganske så blanda reaksjonar :chicken:
Uansett, no handlar alt om å ta dag for dag og håpe at spira held seg der den skal.
 
Hei. Sniker meg inn etter å ha snoket en stund 38 år, har to barn fra før og prøver en siste gang på en liten attpåklatt har vært på babyverden flere ganger før så er kjent,men etter å ha snoket i gardinene en stund så ser dere ut som en aktiv, inkluderende og flott gjeng hittil veldig hyggelig å følge dere ønsker dere alle lykke til og håper vi er mange som får mulighet til å stå løpet helt ut denne gang❤
 
Jeg er 28 år, har en datter på 2.5 år med samboer på syvende året, vi har en cavalier og bor i et hvitt hus midt i Lofoten :love2 Vi har prøvd i 10 mnd, og hadde en kjemisk i august (første pp) og en kjemisk i mars. Håper denne sitter denne gangen :notworthy Jeg velger å gå ut i fra at det gjør det, og får heller ta skuffelsen om den tid kommer. Jeg er redd, men det stoppet meg ikke i mars fra å handle gravidklær så fort testen var positiv :knegg: Med førstefødte så hadde jeg kjøpt vogn og bilstol alt i uke 15, og tror ikke jeg vil henge etter denne gangen heller :hilarious:
Vesterålen her:dance011
Velkommen:Heartred
 
Tenker jeg kan være litt i januar termin gruppen også, da det er stor sjanse for januar baby:)
Jeg er 37 år. Har fem barn:Heartblue:Heartblue:Heartred:Heartred:Heartblue Tre gutter på 11,8 og 5 mnd, to jenter på 4 og 2 år:)
 
Hei. Jeg er 37 år og gravid med mitt første etterlengtet barn ☺ termin 29 jan 2022
Blir alenemamma og gleder meg til å hilse på " lille mirakel" som jeg har gitt baby navnet .

Jeg er barne og ungdomsarbeider , har hund og er ei positiv og ressurssterk, stå på person ❤
 
Hei. Jeg er 37 år og gravid med mitt første etterlengtet barn ☺ termin 29 jan 2022
Blir alenemamma og gleder meg til å hilse på " lille mirakel" som jeg har gitt baby navnet .

Jeg er barne og ungdomsarbeider , har hund og er ei positiv og ressurssterk, stå på person ❤
Gratulerer så masse :Heartred
 
Hei. Ny på forumet og ny i graviditetsverden. Venter førstefødte og vi må lære alt fra scratch. Mor er 28 (blir 29) og far er 31. Holder til i Oslo.
Hei!

Jeg føler meg i samme båt. Vil gjerne dele erfaringer med noen i Oslo. Hilsen H.
 
Hei!

Jeg føler meg i samme båt. Vil gjerne dele erfaringer med noen i Oslo. Hilsen H.

Jeg deler gjerne erfaringer med andre - men har dessverre ikke førstehånds erfaring, da jeg er kommende barnefar (og slipper dermed mange (les; ALLE) de fysiske elementene i svangerskapet). Er her for å lære og bistå i svangerskapet på best mulig måte.
 
Jeg deler gjerne erfaringer med andre - men har dessverre ikke førstehånds erfaring, da jeg er kommende barnefar (og slipper dermed mange (les; ALLE) de fysiske elementene i svangerskapet). Er her for å lære og bistå i svangerskapet på best mulig måte.
Spennende med en mann i gjengen! Velkommen, velkommen :D
 
Hei hei!
Sniker meg inn her jeg da etter å ha kikket et par dager. Jeg er 20 , blir 21 senere i år og jeg er forlovet. Kan vel si at vi fremdeles er litt i sjokk? Og urolig med nerver litt over alt egentlig, er så redd for at det skal skje noe. Jeg ble altså gravid på aller første forsøk. Noe som var absolutt Alt annet enn forventet men selvfølgelig veldig veldig gledelig. Jeg har tusen spørsmål om absolutt alt da dette skjedde litt fortere enn vi hadde forventet :3
 
Hei.
37 år. Er 38 når den lille blir født i januar. Vi har en gutt fra før som snart blir 3år.
Hadde en MA i oktober. Oppdaget i uke 13, men fosteret hadde sluttet å utvikle seg ca uke 6.
Hadde en SA i februar. Kom til uke 6.
Er nå 7+1 og er veldig spent.
 
Back
Topp