Bli kjent!

Hei! Jeg blir 25 i år. Har to gutter fra før, en som blir 5 og en som blir 2. Dette blir våres 3. Det blir spennende å se hvem som skjuler seg i magehuset:)
 
Heisann!:) Jeg er 30 år og har to gutter fra før, en på 3 og en på 5 :Heartblue:Heartblue Har en samboer som jeg er veldig glad i, og som jeg har vært sammen med i 13 år :Heartred To hunder har vi også:happy: Vi bor landlig til i en stor enebolig, som vi har pusset opp selv og som nå er drømmehuset vårt. Elsker å reise, og er veldig glad i naturen!
 
Hei!

Jeg hopper inn hit til dere jeg, etter å ha snoket litt de siste dagene :rolleyes:

Jeg er 35, gift med en fabelaktig mann, og sammen har vi ei jente på snart 3 år, og en liten hund på snart 5 :love2

For tiden driver vi med opprydning i hagen vår, de forrige eierne hadde gått for "utglemt-igjengrodd"- stil, så er skal vi få jobbe på!

Gleder meg til å skravle med dere her inne!
 
Hei,

Er 32 år, gift med en utrolig tålmodig og forståelsesfull mann, har ingen barn fra før av, men nå etter et IVF forsøk så ser det ut som det kanskje er vår tur
 
Velkommen alle sammen og gratulerer ❤ Gleder meg til å bli bedre kjent med dere fremover ❤
 
Snart 29 og venter nr 2. Bor med mann, barn og hund. Guttungen ble 2 år i april :Heartblue Ble uventet gravid i februar, men det endte i sa :( Fant fort ut at det hadde vært veldig hyggelig med en til. Heldigvis for oss satt spira fort - håper det er en terminspire :Heartred
- Gratulerer så mye med positiv test til dere :love2
 
Hei:happy: Nettopp fylt 32 år, gift og har hus på landet.

Dette blir nr 3(som vi aldri trudde vi skulle få lyst på:hilarious:) Har ein gutt på snart 11 og ei jenta som fyller 8 til høsten...Glede meg kjempe masse til å fortelle til minste då ho har grådig lyst å bli storesøster,men skal prøve å vente til veke 12...
 
Hei : ) Marthe heter jeg! Bor i Trondheim! Har prøvd å få første barn siden sommeren 2020. Etter 2 SA og en MA på den tiden, er jeg nå gravid for fjerde gang. Vi er under utredning på St olavs, men blodprøvene var fine, så fikk beskjed om å prøve igjen. Håper spira kan få sitte denne gangen❤️
Ellers har vi hund og elsker å gå turer med han.
 
Hei på dere!
Jeg er 28 gammel, har en datter fra før som er 2 år:Heartred Gleden hun har gitt oss er det som får oss til å ville få en til:love7 Er så hodestups forelsket i den litte dotten min.
Vi holder på å pusse opp huset. Håper bare jeg er frisk nok til å ta vare på frøkna mi mens han pusser opp videre:)
Jeg slet dessverre med HG forrige svangerskap og er veldig redd for at det skjer igjen.

Gleder meg til å bli kjent med dere alle og håper at spirene sitter hele veien!:Heartred
 
Last edited:
Hei❤️
Jeg er 26 år gammel. Har 2 små gutter fra før på 5år og snart 3år.

Veldig spent på hvem som gjemmer seg inne i magen❤️
 
Hei!
Jeg er 32år, har ei jente på straks 16mnd og en bonussønn på 10år. Bor med barnefar og en hund.
Har ca termin 5 januar. :D
Og storesøster er født 11 januar 2020. :happy::happy:
 
Hei, :happy: fint å finne denne tråden!

Jeg er 28 år, har ingen barn fra før og alt er litt skremmende og nytt for oss, men er veldig glad jeg har funnet dette forumet! Føler meg litt babynoob:smiley-ashamed008
 
Hei, :happy: fint å finne denne tråden!

Jeg er 28 år, har ingen barn fra før og alt er litt skremmende og nytt for oss, men er veldig glad jeg har funnet dette forumet! Føler meg litt babynoob:smiley-ashamed008

Ingen fra før her heller, men gjengen her inne er bare helt supre og støttende ❤️ Gratulerer og velkommen hit :happy:
 
Hei, :happy: fint å finne denne tråden!

Jeg er 28 år, har ingen barn fra før og alt er litt skremmende og nytt for oss, men er veldig glad jeg har funnet dette forumet! Føler meg litt babynoob:smiley-ashamed008

velkommen skal du være! Her er ingen spørsmål for dumme,og skremmende kan det være uansett om det er første eller fjerde barn!:)
 
Hei!

Er 30 år og lykkelig gift med min kjære som jeg har vært sammen med i snart 12 år. Føler meg som verdens heldigste som har ei datter på 10mnd som er den beste vi vet om:Heartpink Forhåpentligvis får hun delt plassen med et søsken veldig snart om alt går bra:dummy1:
 
Hei :happy: jeg er 29 år og lykkelig samboer med en fantastisk mann, vi bor i en ganske ny leilighet med to soverom som vi trives godt i. Til daglig jobber vi begge fulltid, og er ellers glad i å gå på turer i skog og mark.

vi har bodd sammen i ett år nå, og ingen av oss har barn fra før. Så dette blir en ny og spennende opplevelse for oss. Litt skrekkblandet fryd om jeg kan si det sånn :hilarious: men vi gleder oss utrolig mye!

gratulerer til alle sammen :Heartred jeg ser frem til å bli bedre kjent med dere fremover :)
 
Hei :)

Jeg er 34 år, har vært samboer med en fantastisk mann i 4 år, med en datter på 3. Hun var et faktum bare 4 mnd etter vi traff hverandre, så flaks for meg at han er så bra som han er. Vi bor i rekkehus, jobber 100% begge to, men jeg planlegger å gå ned i 60% hvis baby klamrer seg fast inni her. Vi har reisejobb begge to, og jeg ser for meg at det blir verre med barnevakt for to de gangene vi begge er vekkreist på jobb. Denne gangen var vi gjennom IVF-behandling for å bli gravid, jeg har det seneste året blitt erklært infertil pga endometriose og IVF var eneste veien å gå om vi ønsket søsken. Merker jeg er mye mer bekymret og på tuppa i denne graviditeten, tror det har en sammenheng med prosessen vi har vært gjennom.
 
Hei!

Så hyggelig tråd!
Jeg er 29 år, samboer og vi venter vårt første barn. Gravid med IVF etter å ha forsøkt i ca 1 1/2 år, men har visst i noen år at vi mest sannsynlig kom til å trenge litt hjelp.

Jeg er den første i min nærmeste venninnegjeng som er gravid, så har få rundt meg å dele erfaringer med. Da ble dette forumet gull!
 
Back
Topp