Bli kjent!

Frumammaliv

Betatt av forumet
Tenkte vi kunne ha en liten «bli-kjent» tråd :)
Hvor gammel er du?
Hvor mange barn har du?
Hvilke kjønn er de?

og det var de eneste spørsmålene jeh kom på, haha :p
Jeg tenker kanskje veldig på dette med kjønn da...
jeg er 30 har 3 gutter og er veldig spent på hva som skjuler seg i magen. Tror såklart det er en til gutt :p
 
26 år gammel, meget lykkelig gift :) Har en gutt som begynner å nærme seg 2 år. Dette Bøllefrøet er et resultat av IVF og er VELDIG etterlengta ❤

Er veldig glad i naturen og fjellturer :D Sitter sjeldent stille, og har alltid et eller annet prosjekt på lur :p
 
Så koselig å høre litt mer om dere :happy:

Jeg er 32 år og har også vært lykkelig gift en god stund allerede, vi har bare ikke vært klare for barn før vi begynte å prøve for ca. 15 måneder siden. Ble gravid, men endte dessverre i SA tidlig i desember. Så nå håper vi denne spiren holder seg helt til termin ❤️ Litt ekstra spennende og nervepirrende frem til 6+4 som forrige glapp på, men samtidig føles det som vi er litt mer forberedt nå enn sist. Gleder meg til å henge her med dere i alle fall. En liten, men fin gjeng foreløpig :smiley-angelic003 Håper flere finner veien hit snart :woot:
 
Blir 23 i år, lykkelig, forlovet og huseier:happy: Har en gutt på 6 mnd og vi gleder oss uendelig til han skal bli storebror:love017:Heartred
 
Svak positiv test i dag. 38 år! Har to barn, på 14 og 10. ☺️

Skikkelig attpåklatt dette da! :) Har selv vokst opp med ei søster som var mange år eldre enn meg, det var kjempestas ❤
 
Jeg er 32 og har en på 2 og en på 4. Gutt og Jente :) spent på hva som skjuler seg i magen. Fikk vite kjønn i uke 12 med eldste og uke 14 med minste. Evigheter til :p og jeg skal ligge dausjuk med hyperemesis snart, og ut til ca uke 13 :p
 
Jeg er 33 og er forlovet :) har en bonusdatter på 17 og 2 gutter selv på 8 og 10 år. Dette blir første fellesbarn med min forlovede. Sammen har vi vært gjennom 2 MA. En oppdaga i uke 16 der fosteret døde i uke 10+4 og en MA oppdaget i uke 10 der fosteret døde uke 7. Så nå håper vi virkelig spiren sitter.
 
Snart 36 år og venter nr 7 i flokken med mine, dine og våre - der eldste er 20 år og yngste 5 år❤ dette blir vårt andre felles:)

Vi skulle gifte oss i mai 2020, men pga covid har vi utsatt det til sommeren 2021 - så da blir det bryllup med gravidmage❤

Vi bor på mannen sin gård og her har vi ca 100 vf sau og to hunder:)
Jeg går for tiden på AAP og kommer til å bli minst 50% ufør etterhvert. Mannen jobber som elektriker og går fagskole i tillegg.

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere:)
 
Hei!

Jeg er 29 år og venter nr. 2 helt ut av det blå :schocked028

Jeg og samboeren har en gutt på snart 6 år fra før av.

Dette var overhodet ikke planlagt, men så var det heller ikke planlagt å vente så lenge mellom hvert barn heller.. :p Samboer er helt over styr og kunne ikke vært gladere heldigvis :love017 For min del har det ikke sunket helt inn enda, og jeg er litt bekymret for vikariatet mitt som går ut i september (som Karius og Baktus sier: Å,hvordan skal dette gååå..) Men jeg er nok glad innerst inne, og ikke minst _utrolig takknemlig. Det må bare gå seg litt til først!

Og så gleder jeg meg til å bli kjent med alle her inne, og krysser alle fingre og tær for at alle får være med på hele reisen selv om det er tidlig.

Jeg er forøvrig 4+3 i dag, med beregnet termin 6. januar 2022.
 
Hei!

35 år i et par måneder til :) Har en gutt på straks 18mnd.

Håper jeg blir hengende med her helt frem til mål, sammen med dere alle. Har siden i sommer hatt en abort og en graviditet utenfor livmoren, så nå håper jeg virkelig det ikke blir noe tull denne gangen :sorry:
 
Hei!

35 år i et par måneder til :) Har en gutt på straks 18mnd.

Håper jeg blir hengende med her helt frem til mål, sammen med dere alle. Har siden i sommer hatt en abort og en graviditet utenfor livmoren, så nå håper jeg virkelig det ikke blir noe tull denne gangen :sorry:

Da får vi sånn ca jevngamle barn da, har en på 19 mnd selv :) Håper den sitter nå ❤
 
Hei! 38år, en sønn på 17,5 fra før:happy: så ja, dette blir attpåklatt kan man si!:hilarious: 3år siden jeg flyttet inn med min samboer, han har ingen fra før...vi mistet høsten 2018 (MA), og bestemte oss etter det for at vi bare prøver på - og nesten 2,5 år etter klaffet det:wideyed: så dette er en etterlengtet liten en, krysser alt jeg har for at det går veien. Sambo gleder seg enormt, men er samtidig veldig forsiktig med å slippe det helt løs da den MA’en virkelig slo han ut:(:(:(
Er lærer, har to hunder og ei katt, elsker frisk luft i nasen:happy::happy::happy:
 
Hei! 31år, har en datter på snart 8 og en sønn på 5 fra før :happy:
gleder oss veldig til nr 3 :)
Ingen av barna eller øvrige familie vet noe enda , da vi gjerne vil vente til uke 12
 
Back
Topp