Bli kjent!

Hei!

Jeg er 32, snart 33 år. Vært gift i 3 år til sommeren, vært sammen i snart 7. Vi har en sønn som er født i mars 2018. Nettopp kjøpt oss hus, så her har vi litt å henge fingrene i! Grugleder meg til å få en liten en i januar! Gikk 11 dager over sist, så spent på om denne lille kommer til å trives like godt :hilarious:
 
Hei!

Jeg er 29 år, gift og vi har to gutter på 3 og 5 år. Ellers bor vi på Sørlandet og planlegger husbygging i permisjonstiden (håper det ikke blir alt for stress).
Er veldig glad for å ha funnet dere i dette forumet! :)
 
Hei! 34 år, venter vårt tredje barn. Har en 2-åring og en 4-åring. Ble overraskende gravid uten at det var planlagt. Har to enkle (men med mye kvalme) svangerskap og fine fødsler bak meg, håper på der samme denne gangen! Dette blir vårt siste barn ❤️
 
Hei! Er 31 år, lykkelig gift og har tre barn fra før på 9, 6 og snart 4, to jenter og ein gutt. Fann ut at me ønska oss ein til, men opplevde to SA etter kvarandre over nyttår. Etter 3 PPer er me gravide på nytt, både glade og redde denne gangen. Håper dette er gangen det går bra:HeartredEr ellers glad i interiør, trening og musikk. Kjekt å bli bedre kjent med alle:happy: Gleder meg til å henge her inne fremover:happy:
 
Hei :happy:

Da tror jeg at jeg sniker meg inn her sammen med dere! 26 år med nr. 2. har en gutt på straks 4 år fra før. Meg og samboer er nå gravide med vår første sammen :Heartred Nylig forlovet og på husjakt.
Tok ut kobberspiral i januar og det klaffet allerede første syklus etter men endte desverre i en kjemisk/tidlig sa. Har hatt en syklus imellom fra vi mistet til vi nå er gravide igjen :Heartred håper spiren vår sitter hele veien til termin :love017
Blir kjekt å henge med dere her inne fremover :happy:
 
Hei, 24 år, har en sønn på snart 3 år fra før av og gleder oss veldig til nummer 2 i rekka<3
To katter i hus:Heartred
 
Hei! Er 28 år, har et barn fra tidligere forhold.

dette er kjæresten min sin første, og jeg kaller dette er skikkelig kjærlighetsbarn. Han har vært drømmemannen min i himla mange år før vi endelig fikk muligheten til å være sammen! Så vi gleder oss begge.

har allerede fått mer omsorg å kjærlighet denne uken vi har visst om babyen enn jeg fikk av forrige ”far” hele svangerskap og barseltiden.

Vi har en liten omgangskrets så jeg er glad dette forumet finnes, dere er virkelig gode å ha!
 
Hei.
Så hyggelig å bli litt kjent:happy:

Jeg er 33 år, har en jente som snart er 4 år:happy: Vi har vært samboere i mange år og gleder oss til babyen kommer, hvis spiren sitter helt til termin:Heartbigred
 
Hei.
Jeg er 24 år (snart 25) og bor på sørlandet sammen med drømmemannen og en 40kg svær hannhund:happy: Dette blir første barnet, og vi begge har en blandet følelse av både glede og redsel:hilarious:
 
Hei
30 år, 2 barn fra før. Ei på 8 og ei på 5 år. Etter å ha etterspurt en til i 3 år hadde jeg egentlig innfunnet meg med at det ble med de to nydelige jentene vi har. Før samboer plutselig ombestemte seg veldig spent på hva som gjemmer seg inni magehulen og gleder oss veldig til å fortelle de kommende storesøstrene om graviditet ❤️
 
Hei :)

Jeg er 28 år og har to gutter (4,5 år og 6 år) fra før- og er gravid med nr 3 :Heartred er sammen med barnefar på 11 året, og skal gifte oss til sommeren:) bor i enebolig på landet, og trives veldig med det:)
 
Hei :)

35 år og gift med en nydelig mann jeg har vært sammen med i 5 år. Vi bor like utenfor Oslo i et splitter nytt hus.

Vi har prøvd i snart to år. Høsten 19 fikk jeg endelig mistanken min om endo trodd og like før covid smalt til så ble jeg operert. Til tross for det måtte jeg vente til vi hadde prøvd i et år før Riksen ville vurdere søknaden. I mellomtiden hadde vi et privat forsøk som gikk bra, men ikke endte med positiv test. Heller ikke det fryste embryoet ble til noe tidlig høst 2020. Så kom vi endelig i gang på Riksen i januar. Det forsøket gikk så til h som mulig var. Ingen egg kunne brukes. Som følge av økende endo plager gjennom høsten ble jeg satt på Procren og hadde nytt uttak sent april. 2. mai fikk jeg min første positive test noen sinne. Trodde det nesten ikke. Nå har denne celleklumpen holdt seg der en stund og jeg er 6+2.
 
Hei :)

35 år og gift med en nydelig mann jeg har vært sammen med i 5 år. Vi bor like utenfor Oslo i et splitter nytt hus.

Vi har prøvd i snart to år. Høsten 19 fikk jeg endelig mistanken min om endo trodd og like før covid smalt til så ble jeg operert. Til tross for det måtte jeg vente til vi hadde prøvd i et år før Riksen ville vurdere søknaden. I mellomtiden hadde vi et privat forsøk som gikk bra, men ikke endte med positiv test. Heller ikke det fryste embryoet ble til noe tidlig høst 2020. Så kom vi endelig i gang på Riksen i januar. Det forsøket gikk så til h som mulig var. Ingen egg kunne brukes. Som følge av økende endo plager gjennom høsten ble jeg satt på Procren og hadde nytt uttak sent april. 2. mai fikk jeg min første positive test noen sinne. Trodde det nesten ikke. Nå har denne celleklumpen holdt seg der en stund og jeg er 6+2.
Så bra du endelig har blitt gravid etter så lang tid. :happy::Heartbigred
 
Heihei! Straks 25 år.
Har en jente på 11 mnd og ble litt uventa gravid med nr 2 litt tidligere enn det vi hadde sett for oss, men vi gleder oss veldig.:)
 
Heisann!
Velger meg dere i januar-gruppen, til tross for at terminen (etter min beregning) blir 1.februar.
Men jeg føder nesten alltid noen uker før termin.
Jeg er 40 år, og vi venter barn nr. 7 (mine,dine,våre barn).
Ennå holder jeg meg ganske kjølig til denne graviditeten. Mitt første barn, tok det 11 år å lage....så jeg har nå nedtelling til uke 12 :wtf:

Ellers er jeg litt usikker på om vi vil vite kjønnet.....men jeg har bestilt en jente :hilarious:
 
Heisann!
Velger meg dere i januar-gruppen, til tross for at terminen (etter min beregning) blir 1.februar.
Men jeg føder nesten alltid noen uker før termin.
Jeg er 40 år, og vi venter barn nr. 7 (mine,dine,våre barn).
Ennå holder jeg meg ganske kjølig til denne graviditeten. Mitt første barn, tok det 11 år å lage....så jeg har nå nedtelling til uke 12 :wtf:

Ellers er jeg litt usikker på om vi vil vite kjønnet.....men jeg har bestilt en jente :hilarious:
Jippi! Velkommen! Er så glad det klaffet :D
 
Heisann. Jeg er 34 år, har to døtre på 9 og 11 år sammen med kjæresten/samboeren min og venter nå en etterlengtet atpåklatt i slutten av januar!
Vi har prøvd aktivt å bli gravide siden mars/april i fjor. Ble gravid sist sommer, men hadde en SA uke 6-7 desverre. Etter et års prøving nesten så fant vi ut at fasen fra eggløsning til IKM var veldig kort, noe som kalles defekt lutealfase, som gjør det veldig vanskelig å holde på et evt befruktet egg før mensen kommer. Vi fikk hjelp med Letrozol og Ovitrellesprøyte, og da tok det to runder så satt det, endelig!
Jeg er veldig spent, da det er så lenge siden sist at jeg føler alt er glemt, haha.
Gleder oss i hvert fall veldig:Heartred
 
Heisann. Jeg er 34 år, har to døtre på 9 og 11 år sammen med kjæresten/samboeren min og venter nå en etterlengtet atpåklatt i slutten av januar!
Vi har prøvd aktivt å bli gravide siden mars/april i fjor. Ble gravid sist sommer, men hadde en SA uke 6-7 desverre. Etter et års prøving nesten så fant vi ut at fasen fra eggløsning til IKM var veldig kort, noe som kalles defekt lutealfase, som gjør det veldig vanskelig å holde på et evt befruktet egg før mensen kommer. Vi fikk hjelp med Letrozol og Ovitrellesprøyte, og da tok det to runder så satt det, endelig!
Jeg er veldig spent, da det er så lenge siden sist at jeg føler alt er glemt, haha.
Gleder oss i hvert fall veldig:Heartred
Velkommen :Heartred
 
Hei!

Jeg er helt ny her på forumet.

Jeg er gravid for andre gang (abort for 5,5 år siden). Jeg ble uplanlagt gravid med rebounden min (etter brudd med eksen i starten av januar). Jeg er 34 år, så har valgt å beholde det og prøve å skape en familie med han som da "bare" var ment som en fast sengepartner for en periode. Sånn kan livet snu brått.

Jeg leier en leilighet i Oslo, men tenker å kjøpe i Vestby (der én av mine beste venninner bor, og hun har da termin tre uker før meg), som da er midt mellom begge våre foreldre (han er fra Lier og jeg fra Moss). Vi blir nok boende her i Oslo til starten av 2023, mye fordi jeg elsker jobben min, har de aller fleste av mine venner her og har alltid hatt lyst til å føde på ABC-klinikken. Har noen erfaringer med å føde der? Jeg vil gjerne bli kjent med andre som bor i Oslo/Vestby og har termin ca. samtidig.

Mvh H. og "Lykkeboblen"
 
Hei!

Jeg er helt ny her på forumet.

Jeg er gravid for andre gang (abort for 5,5 år siden). Jeg ble uplanlagt gravid med rebounden min (etter brudd med eksen i starten av januar). Jeg er 34 år, så har valgt å beholde det og prøve å skape en familie med han som da "bare" var ment som en fast sengepartner for en periode. Sånn kan livet snu brått.

Jeg leier en leilighet i Oslo, men tenker å kjøpe i Vestby (der én av mine beste venninner bor, og hun har da termin tre uker før meg), som da er midt mellom begge våre foreldre (han er fra Lier og jeg fra Moss). Vi blir nok boende her i Oslo til starten av 2023, mye fordi jeg elsker jobben min, har de aller fleste av mine venner her og har alltid hatt lyst til å føde på ABC-klinikken. Har noen erfaringer med å føde der? Jeg vil gjerne bli kjent med andre som bor i Oslo/Vestby og har termin ca. samtidig.

Mvh H. og "Lykkeboblen"

hei og velkommen! Fy søren for en tøffing du er!
:wav Du skal se at det er skikkelig ålreit her inne,spør om hva som helst og du vil få svar :Heartred
 
Back
Topp