Bleiestørrelse

Va syns du om de?? Har fungerar selv på om eg ska bytta de øver
Syns de er kjempegode :) Brukte coop til storesøster også. Siden vi trenger dobbelt opp med bleier så sparer vi 4kr ved hvert bleieskift nå som vi har bytta til Coop i forhold til i starten da vi brukte Libero.

Bruker str 2 enda, litt over 11 uker.. Brukte str 3 i natt, så skal bare bruke opp pakka nå :) men jeg kaster rema bleiene! Orker ikke mer av de.. :(

Syns de er kjempegode :) Brukte coop til storesøster også. Siden vi trenger dobbelt opp med bleier så sparer vi 4kr ved hvert bleieskift nå som vi har bytta til Coop i forhold til i starten da vi brukte Libero.
Vet du till hur många kg de bleierna er?? Har tenkt å prøva både på L og 2 åringen da hon er 20 kg og Libero 7 børjar blir før stram.

Vet du till hur många kg de bleierna er?? Har tenkt å prøva både på L og 2 åringen da hon er 20 kg og Libero 7 børjar blir før stram.
Den største skal gå til 30 kg, så hvis passformen er OK bør det gå greit. Mi eldste brukte Coop til hun va 3 år og noen mnd da slutta hun med bleier. Hun er relativt liten da, 3 år og ca 15kg, så vi fikk aldri brukt den største str.

14 uker og bruker libero nr 3 :) Men forstår ikke hva som er forskjellen på newborn og comfort? :p

Vi bruker onesize bleier, så de skal i teorien holde ut bleieperioden :P

Comfort er større, dyrere og går 1kg (?) over newborn :p

Ja er de egentlig det? Har prøvd å sammeligne, men jeg ser virkelig ikke forskjellen :p Men at de går en kg over stemmer. Skjønner ikke poenget jeg altså :p

Ja er de egentlig det? Har prøvd å sammeligne, men jeg ser virkelig ikke forskjellen :p Men at de går en kg over stemmer. Skjønner ikke poenget jeg altså :p
Vi kjøpte "feil" en gang og følte de var større :P

Når vi nå snakker om ulike typer bleier... Er det noen av dere som bruker libero touch? Jeg synes den virker så mye mykere å bedre å ha på, men føler det blir så raskt vond lukt... Blir ikke sånn med libero newborn... Sverger til libero da... Jeg er et vanedyr!! :p

Når vi nå snakker om ulike typer bleier... Er det noen av dere som bruker libero touch? Jeg synes den virker så mye mykere å bedre å ha på, men føler det blir så raskt vond lukt... Blir ikke sånn med libero newborn... Sverger til libero da... Jeg er et vanedyr!! :p

Syntes også touch lukter skikkelig tiss av med en gang. Også må jeg si jeg blir litt mistenksom på hva de har i bleiene for å få de så myke:p

Back
Topp