Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Va syns du om de?? Har fungerar selv på om eg ska bytta de øverVi har begynt på Coop midi 5-8kg
Syns de er kjempegode Brukte coop til storesøster også. Siden vi trenger dobbelt opp med bleier så sparer vi 4kr ved hvert bleieskift nå som vi har bytta til Coop i forhold til i starten da vi brukte Libero.Va syns du om de?? Har fungerar selv på om eg ska bytta de øver
Hvor ble det av første post?Trippel post
Haha først så fick eg Upp 3 av samma inlegg/ post. Å nå e de bortaHvor ble det av første post?
Vet du till hur många kg de bleierna er?? Har tenkt å prøva både på L og 2 åringen da hon er 20 kg og Libero 7 børjar blir før stram.Syns de er kjempegode Brukte coop til storesøster også. Siden vi trenger dobbelt opp med bleier så sparer vi 4kr ved hvert bleieskift nå som vi har bytta til Coop i forhold til i starten da vi brukte Libero.
Den største skal gå til 30 kg, så hvis passformen er OK bør det gå greit. Mi eldste brukte Coop til hun va 3 år og noen mnd da slutta hun med bleier. Hun er relativt liten da, 3 år og ca 15kg, så vi fikk aldri brukt den største str.Vet du till hur många kg de bleierna er?? Har tenkt å prøva både på L og 2 åringen da hon er 20 kg og Libero 7 børjar blir før stram.
Comfort er større, dyrere og går 1kg (?) over newborn14 uker og bruker libero nr 3 Men forstår ikke hva som er forskjellen på newborn og comfort?
Comfort er større, dyrere og går 1kg (?) over newborn
Vi kjøpte "feil" en gang og følte de var størreJa er de egentlig det? Har prøvd å sammeligne, men jeg ser virkelig ikke forskjellen Men at de går en kg over stemmer. Skjønner ikke poenget jeg altså
Vi kjøpte "feil" en gang og følte de var større
Er de ikke litt bredere? Comfort skal iallfall være den romslige modellen til LiberoJa er de egentlig det? Har prøvd å sammeligne, men jeg ser virkelig ikke forskjellen Men at de går en kg over stemmer. Skjønner ikke poenget jeg altså
Vi kjøpte "feil" en gang og følte de var større
Er de ikke litt bredere? Comfort skal iallfall være den romslige modellen til Libero
Når vi nå snakker om ulike typer bleier... Er det noen av dere som bruker libero touch? Jeg synes den virker så mye mykere å bedre å ha på, men føler det blir så raskt vond lukt... Blir ikke sånn med libero newborn... Sverger til libero da... Jeg er et vanedyr!!
Syntes også touch lukter skikkelig tiss av med en gang. Også må jeg si jeg blir litt mistenksom på hva de har i bleiene for å få de så myke