14 uker og bruker libero og pampers nr 3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser det er mange som bruker Libero, men de har vi ikke prøvd enda, har egentlig gått etter pris. Har endel bæsjelekkasjer oppover ryggen, spesielt om hun sitter eller ligger, så med en gang jeg hører at det kommer noe prøver jeg å ta henne opp for å unngå dette. Vi har brukt Pampers og nå rema1000. Dette er vår første - er sånne lekkasjer noe man får uansett eller kan man unngå det ved bruk av andre bleier?
Ser det er mange som bruker Libero, men de har vi ikke prøvd enda, har egentlig gått etter pris. Har endel bæsjelekkasjer oppover ryggen, spesielt om hun sitter eller ligger, så med en gang jeg hører at det kommer noe prøver jeg å ta henne opp for å unngå dette. Vi har brukt Pampers og nå rema1000. Dette er vår første - er sånne lekkasjer noe man får uansett eller kan man unngå det ved bruk av andre bleier?
Hadde ofte lekkasje oppover ryggen med pampers og rema1000. Hjalp når vi byttet til libero.Ser det er mange som bruker Libero, men de har vi ikke prøvd enda, har egentlig gått etter pris. Har endel bæsjelekkasjer oppover ryggen, spesielt om hun sitter eller ligger, så med en gang jeg hører at det kommer noe prøver jeg å ta henne opp for å unngå dette. Vi har brukt Pampers og nå rema1000. Dette er vår første - er sånne lekkasjer noe man får uansett eller kan man unngå det ved bruk av andre bleier?
Vi har aldri bæsjelekasjer, hverken med papirbleier (Libero) eller tøybleier.Ser det er mange som bruker Libero, men de har vi ikke prøvd enda, har egentlig gått etter pris. Har endel bæsjelekkasjer oppover ryggen, spesielt om hun sitter eller ligger, så med en gang jeg hører at det kommer noe prøver jeg å ta henne opp for å unngå dette. Vi har brukt Pampers og nå rema1000. Dette er vår første - er sånne lekkasjer noe man får uansett eller kan man unngå det ved bruk av andre bleier?
Hu her bruker libero touch og comfort nr 3. Er 16 uker. Men hvor får man tak i newborn 3? Er de like billige som 1 og 2?