Bleiestørrelse

Er 11 uker og bruker fortsatt libero comfort 3

Lillebror er nå 3.5 mnd og vi måtte opp på Libero nr 4 pga stadig lekkasje på natta. Bruker kun tøy på dag, så går ei papirbleie i døgnet. :)

17 uker og akuratt begynt på libero 3 New born:)

3,5 mnd bruker når 2, men den begynner å bli litt liten så tenker å teste ut nr 3 nå :)

Vi kjøpte libero touch 4 nå, men tok buksebleie ved en feil. Men vi bruker de på dagen. 3 passer fortsatt men vi får noen lekkasjer når det er mye tiss

Last edited:
Vi bruker fortsatt libero comfort 3 :) Her må vi bare bruke libero grunnet lekarsje fra andre bleier :o En stund til vi må gå opp til nr 4 :-)

Vi har en pakke igjen med Libero 3, men begynner å bli snaue! Skal på 3 mnd kontroll i dag og antar han er rundt 7,6 kg så kan vel snart gå opp til nr 4! :p

Vi bruker Panpers strl 4 etter litt for mange bæsjeuhell med nr 3 :P

3 mnd og 12 dager.
Har brukt libero str 4 siden før han ble 3 mnd.

Er nå 4 mnd og bruker str 5 i Libero. Var veldig liten forsjell på str 4 og 5 synst eg. Så bruke ikkje 3 så lenge.

Ser det er mange som bruker Libero, men de har vi ikke prøvd enda, har egentlig gått etter pris. Har endel bæsjelekkasjer oppover ryggen, spesielt om hun sitter eller ligger, så med en gang jeg hører at det kommer noe prøver jeg å ta henne opp for å unngå dette. Vi har brukt Pampers og nå rema1000. Dette er vår første - er sånne lekkasjer noe man får uansett eller kan man unngå det ved bruk av andre bleier?

Ser det er mange som bruker Libero, men de har vi ikke prøvd enda, har egentlig gått etter pris. Har endel bæsjelekkasjer oppover ryggen, spesielt om hun sitter eller ligger, så med en gang jeg hører at det kommer noe prøver jeg å ta henne opp for å unngå dette. Vi har brukt Pampers og nå rema1000. Dette er vår første - er sånne lekkasjer noe man får uansett eller kan man unngå det ved bruk av andre bleier?

Jeg har så si aldri det med libero:) kun når det er på tide å bytte str:p forskjellige bleiene har jo forskjellige passform:) tror jeg ville ha prøvd andre bleie typer hvis du har problemer med lekasjer:) du finner nok noen som da sitter bedre på din baby:)

Har hatt mye lekkasjer med rema og Coop, så og si aldri med Libero. Irriterende å bruke dyrere bleier, men per nå er det Libero som passer best :)
Bruker Comfort 3 nå, lille er 14 uker.

Hadde ofte lekkasje oppover ryggen med pampers og rema1000. Hjalp når vi byttet til libero.

Vi har aldri bæsjelekasjer, hverken med papirbleier (Libero) eller tøybleier. :)

Ville prøvd et annet merke om jeg var deg. Stramme den mer rundt livet, dra ut strikkene rundt lårene og evt gå opp en str om det fortsetter å lekke. ;)

Bruker tøybleier på dagen. Rema nr 4 på natten:) libero kan vi ikke bruke. Blir lekkasje med en gang:confused:

Hu her bruker libero touch og comfort nr 3. Er 16 uker. Men hvor får man tak i newborn 3? Er de like billige som 1 og 2?

Back
Topp