Bleiestørrelse

Veide lille på mandag her er han 8030 og 66 lang, men er vel litt forskjell i alder på våre hvis jeg husker riktig? Synes M blir så stor! Ikke baby lenger! :P
Er nesten 2 mnd mellom (Edvin kom ikke før 04.05)!
De vokser så altfor fort! Prøver enda å snuse inn lukt og kose mest mulig - den tiden er jo snart forbi... Det som kommer er også veldig bra, på sin måte, men er litt ekstra kos med babytiden;)

Er nesten 2 mnd mellom (Edvin kom ikke før 04.05)!
De vokser så altfor fort! Prøver enda å snuse inn lukt og kose mest mulig - den tiden er jo snart forbi... Det som kommer er også veldig bra, på sin måte, men er litt ekstra kos med babytiden;)

Ja stemmer det! :) Ja her koses det dagen lang føler jeg, stakkarn blir skivsa :P skjer så mye med utviklingen nå, og det er bra, men samtidig skulle jeg nesten ønske det gikk saktere :)

Nå er vi over på nummer 4 på natta og når bleiepakkene med nr 3 er tomme om en uke så går vi helt over til nummer 4

Nå er vi over på nummer 4 på natta og når bleiepakkene med nr 3 er tomme om en uke så går vi helt over til nummer 4

Det samme har vi akkurat gjort! Han har sovet i Libero comfort 4 i to nettet nå, og jeg liker dem bedre. Libero comfort 3 fungerer greit, men jeg syns de er litt stramme over lårene, så når pakka er brukt opp blir det 4-er bleier fremover :)

Vi bruker libero newborn nr 3... Lille er forholdsvis lang og slank... Synes den begynner å stramme litt rundt lårene så har kjøpt comfort nr3 for å prøve... Går nok ikke over til fire med det første tror jeg...

Vi bruker fortsatt libero comfort 3, og det har vi gjort ganske lenge, og ser heller ikke ut som vi må bytte med det første :)

Noen som er over på nr 5 ennå? Vurderer å kjøpe inn litt bleier for vi går stadig tom. Og siden vi handler de på Meny for der blir de billigst så er det så styr hver gang. Ender opp med å kjøpe på rema1000 og da koster de jo 60 istedenfor 40 (libero touch).

First price 7-14 kg (og tøybleier). Snart 5 mnd, var 8,4 kg for tre veker sidan. Viss denne tassen følger mønsteret til søskena sine, kjem han til å bruke str 4 frå ca 3 - 4 mnd til han sluttar med bleie. Mine ungar har vore tjukke som babyar og tynne som smårollingar.

Noen som er over på nr 5 ennå? Vurderer å kjøpe inn litt bleier for vi går stadig tom. Og siden vi handler de på Meny for der blir de billigst så er det så styr hver gang. Ender opp med å kjøpe på rema1000 og da koster de jo 60 istedenfor 40 (libero touch).
Eldste vår gikk aldri over til 5 :P Hun brukte 4 til hun slutta med bleier. Men Pampers str 4 da, den går vel fra 7-16kg (eller noe sånt).

Lillebror bruker Pampers baby dry på natt og den passer bare så vidt, mye større på str enn libero tror jeg.

Vi prøvde pampers baby dry nr 5 i dag. Vet ikke om det er store forskjeller mellom merkene. Syns d var så "stort" å skulle kjøpe nr 5, men de andre var litt knappe så da testa vi ny str. Litt store men bedre enn de andre

Vi prøvde pampers baby dry nr 5 i dag. Vet ikke om det er store forskjeller mellom merkene. Syns d var så "stort" å skulle kjøpe nr 5, men de andre var litt knappe så da testa vi ny str. Litt store men bedre enn de andre
Hvor stor er din nå?

Hu her veier ca 6kg. Hun er på libero nr 3 både touch og comfort. Men begge gangene vi har flydd med henne så har hun bæsja gjennom rett før landing. Og i ullbukser. Jeg kan ikke se for meg at bleia er for liten, for den sitter veldig godt. Ikke for stor eller liten rundt lårene og går langt nok opp foran og bak. Men den hærsens bæsjen sniker seg gjennom altfor ofte!

Noen tips? Har forsøkt å feste de oppover og nedover uten noe suksess. Er det bare noe jeg må finne meg i?

Hu her veier ca 6kg. Hun er på libero nr 3 både touch og comfort. Men begge gangene vi har flydd med henne så har hun bæsja gjennom rett før landing. Og i ullbukser. Jeg kan ikke se for meg at bleia er for liten, for den sitter veldig godt. Ikke for stor eller liten rundt lårene og går langt nok opp foran og bak. Men den hærsens bæsjen sniker seg gjennom altfor ofte!

Noen tips? Har forsøkt å feste de oppover og nedover uten noe suksess. Er det bare noe jeg må finne meg i?
Jeg fikk et tips om at når ungen bæsjer gjennon så er bleia for liten :)
Prøv neste størrelse og se om den kan funke?

Back
Topp