Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor stor var han ved fødsel?Lille er straks 6 uker og bruker nr 3 strl i libero var på helsestasjonen i dag, lille pluggen veier 6500 g! Får nok mat hvert fall <3
Han veide 4188 da han ble født, og 3890 da vi dro hjem to dager etterpåHvor stor var han ved fødsel?
Ganske likt vår tass. 4300 ved fødsel og 4100 ved hjemreise. 3 uker senere er han nå 5.5 kg Ikke rart vi må bytte bleiestørrelse for nr 2 går jo bare til 6kgHan veide 4188 da han ble født, og 3890 da vi dro hjem to dager etterpå
Ja jeg angra nå på at jeg hadde kjøpt 2 pakker bleier i str 2 sist jeg handla. Dumt når man plutselig må bytte str og må bruke opp en hel pakke bleier som er litt knappe.9 dager og 2'er bleier! Ble veid på hjemmebesøk i dag og er allerede 4600 så er nok ikke sååå lenge til 3 passer.
Ligner på storebror som var over 6 kg på 6 uker så bleiestr øker nesten for hver gang man handler
Andre som syns str 2 i rema bleiene er store? Syns de er mye større enn str 2 i Libero......