Blåttlag Slankekrigen 2012

Skriver fra iPhonen, så litt rart innlegg. Blir mye gåiing på jobb, så håper det hjelper mot evt nedgang til mandagen.
Kostholdet går også bra, prøver på om det holder over helgen. 

God bedring til de som kastet opp, husket ikke nicket i farta. 
Håper kneet bedrer seg h&c.
Til dere som kastet kaker, så flinke dere er. Jeg selv er alt for glad i kaker til å kaste dem. 

Merker at det begynner å nærme seg veiedag igjen. Drømte i natt at jeg hadde glemt å oppdatere.. Stress ;) .. Ellers er jeg spent på mandagen for denne uka har jeg ikke vært like flink som de andre....

Prøvd å skrive innlegg siden i gårtidlig, men fikk bare error her

Men alle sammen her, greit at dette er slankekrigen og at dere vil fort ned i vekt, men vi skal liksom bli der også. Så ikke slutt helt med en kosedag eller lignende

Jeg og Chris har vært å bada i dag, i deilig varmtvann, så ble 1 time med bevegelse i dag og. Nå har jeg nettopp spist en herlig middag- biff med gratinert brokkoli og blomkål, nam nam.
He he, du glemmer ikke oss du veit du Linema- det går sikkert helt bra

Hehe nei jeg glømmer ikke å oppdatere vekta nei ;) og du har rett: man må kunne ha en kosedag selv om man skal ned i vekt. Men det må bare ikke bli for mange av dem for min del. Men er 400g unna mitt første delmål nå så motivasjonen er egentlig på topp :)

Den uka her er jeg redd jeg ødelegger for dere. Det har tatt litt av... Så i dag får jeg virkelig få i meg masse vann og riktig mat. Når ungene sover etterpå skal jeg trene, sånn at jeg kanskje minimerer noe av skadene. Fatter ikke at jeg har vært så dum!! Men, men, hvis jeg er med neste uke, så skal jeg virkelig gjøre alt jeg kan.

Uff sånn kan skje Skorpion84, du har jo vært så flink, så er sikker på at dette går bra, vi er et lag og vi redder hverandre

Jeg synes ikke vi skal tenke at vi ødelegger for laget og bli veldig deppa dersom vi ikke har nedgang en uke.

Jeg ser på slankekrigen som en muliget til å gå ned sammen med andre.
Vi er et lag og skal støtte hverandre!!
Jeg har hatt to uker med nedgang og en uke med stor oppgang.
Jeg vet faktisk ikke hvorfor jeg gikk opp over en kg, men jeg hadde spist litt for mye mat den uken.
Men hadde EFM oppdatert er det jeg som hadde røket. Og da hadde jeg jo i grunn bare ødelagt for meg selv.

Målet er varig vektnedgang og varig livsstilsendring og da må vi tåle at det går litt opp og ned og støtte hverandre!!!

Godt poeng, Gladmamman. Men klarer liksom ikke helt slippe taket, for var så korttenkt. Har hatt to treningsøkter i dag, så håper ikke jeg har gått opp altfor mye. For gått opp har jeg.. Men på den andre siden er det greit med en påminnelse om at det ikke nytter å kaste i seg det man har lyst på der og da, det gjør tydelige utslag.

Lykke til med veiing i morgen til alle sammen!

Ja da har endelig vannet blitt borte. Så nå er det endelig nedgang her -2,6kg denne uka. Så endelig under 80kg :-)

Hurra det ble nedgang denne uken også! :) Det hadde jeg ikke trodd med det egetildet i starten av uken. Er fornøyd med den jevne nedgangen nå. Neste uke satser jeg på å se 65 tallet og det var det jeg veide før jeg ble gravid! :)

Flott nedgang på dere andre også som har registrert hittil idag! :)

Så ufattelig glad jeg er for å se deres resultater! Så utrolig flinke dere har vært

Ble oppgang på meg, men med tanke på hvordan det så ut for to dager siden, så er dette en halv seier, opp 400 gram. Skal skjerpe meg så det suser!

Enig med Gladmamman :) Her har det ikke gått like bra som de siste ukene. ''bare'' 200g nedgang på meg.. Har ikke vært like flink.. Men denne uka skal jeg komme sterkere tilbake! :)

Da har vi alle levert resultater, deilig å være tidlig ferdig

Ble -5.3kg -0.90%
Utrolig bar jobba damer

Super innsats alle sammen! Såå glad for at jeg er på lag med dere Gratulerer med ukeseier. Neste uke håper jeg å bidra litt og..

Så fantastisk bra at vi klarte det igjen!! :) Selv om jeg stod stille og sånn sett ikke føler at jeg bidro stort... hehe...

Og gratulerer så mye som ukens superslanker, Hege & Chris, det var jo helt fantastisk bra!!

Jeah så gode vi er!! Har lov til å skryte litt nå vel? 

Gratulerer Hege og Chris!!  Den fortjente du!

Back
Topp