Blåttlag Slankekrigen 2012

Ble -300gram her. Ja ja nedgang er nedgang

Hege og Chris skrev:
Ble -300gram her. Ja ja nedgang er nedgang

Nedgang er nedgang, ja. Bra!!

Her ble det 800gram ned. Nådde målet mitt, så fornøyd med detemoticon

Phu, 100 g ned denne uken! Jeg er ikke fornøyd med resultatet, men er fornøyd med at jeg ikke gikk opp.

Fine resultater dere andre har. :)

Ny uke nye muligheter. Takk og pris :)

Akkurat samme resultat som forrige uke, ned 1,2kg :-D Har virkelig motivasjonen på topp nå,er ikke langt unna mitt første delmål som er 75kg :-) Er spent på det samla resultatet i kveld. Lykke til alle

LineMa skrev:
Akkurat samme resultat som forrige uke, ned 1,2kg :-D Har virkelig motivasjonen på topp nå,er ikke langt unna mitt første delmål som er 75kg :-) Er spent på det samla resultatet i kveld. Lykke til alle

Wow, så bra! Så flink du har vært:D

LineMa skrev:

LineMa skrev:

Det ble oppgang på meg. Dritt altså. Syndet jo maks i går, men ny dag i dag,

+ 0,1 kg og + 0,07 %

2. plass jenter!! Syntes det er bra jeg! 

Denne uken gir vi litt ekstra så tar vi førsteplassen igjen, eller hva sier dere?

Jeg har vært på ukens spinningtime nå så nå er jeg supermotivert! :)

Helt klart med på å få tilbake førsteplassen!! 

Når lillemann bare våkner her, så skal han få mat, så skal vi ta bussen til byen og bytte litt tøy. Hjem skal vi gå, bruker ca 1,5 time tenker jeg. Går hjem i stedet for til, for da får jeg litt ekstra bakker. Er bare nedover på vei ned.

Målet denne uka er å komme ned til 85,5.
1,5 time på ergometersykkelen (er i elendig form, og rumpa blir ødelagt av å sitte på den, så må ta annenhver dag)
Lett styrketrening hver kveld (rygg og lår i fokus denne uka)
Spise mer og drikke mer vann. Har nok blitt litt lite mat.

Fine mål du har satt deg skorpion84 :)

Jeg er godsliten i kroppen idag etter trening igår. Kjenner jeg tok meg ut, veldig deilig :)

Trodde jeg kom til å bli stemt ut, men den gang ei. Veldig glad for at jeg har 1 uke ekstra. Nå må jeg virkelig være streng, sklidd litt av disse 2 dagene, men er på igjen i morgen.

Neste uke tar vi tilbake førsteplassen ja!

Veiinga gikk over all forventning denne mandagen, nå har jeg strammet inn for fullt for ikke å få smellen neste uke for de utskeielsene jeg hadde nå i helgen.
Har hatt middagsgjester i dag, og da føler jeg det blir litt teit å sitte og veie maten min, men jeg tror jeg holdt meg innenfor det jeg skulle allikevel. Sånn cirka. :)

LineMa, takk for tips om tørket aprikos, det hadde jeg ikke tenkt på engang, men kjøpte meg soltørket aprikos i går. Holder med et par stk, og det tar knekken på søtsuget her ihvertfall!

Jeg har trent tre dager på rad nå, hatt treningsfri i dag, og nå satser jeg på å få til både i morgen og torsdag også. Det er så mange bra timer på Spenst der jeg trener, så jeg skulle gjerne fått med meg så mye mer enn jeg gjør også, men når jeg jobber fullt og bare får et par timer med sønnen min hver dag så holdes de timene hellig, venter med å dra på trening til han er i seng. Heldigvis har jeg en snill mann som synes det er greit at jeg drar ut såpass mye som jeg har gjort den siste tiden. :)

Jeg har ikke fått trent idag.. vi har handlet og litt slikt til dåpen vi skal ha i helgen. Har på følelsen det kommer til å gå ut over kostholdet også.. 
Kjenner det godt i kroppen etter igår så kanskje ikke den verste dagen med litt hvile.. har sprunget i trapper når jeg har gjort husarbeid da :)

Bra Zirup, er jo litt sånn prioritering dette med trening. Jeg skjønner godt at du ikke vil ofre tiden med sønnen din. Det ville ikke jeg heller ha gjort. Jeg gleder meg til vesla legger seg litt tidligere om kveldene, da blir det litt lettere med trening om kveldene :)

Hvordan går det jenter? Det er onsdag allerede og her pisker snøen mot vinduene.. jeg skal ut og gjøre litt ærend så håper jeg været roer seg til i kveld så jeg kan gå meg en tur hvertfall. 
Idag har jeg spist havregrøt til frokost, og satser på wok eller noe i den dur til middag.

Ha en flott onsdag dere :)

Back
Topp