Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fysj :-/ Lykke tilMiVis vedlegget 141922
Utsikta mi de neste to timene nettop blitt stukket og og så blitt servert en sånn skikkelig longdrink aka druesukkervann.... Blærg!
Høres forferdelig utMiVis vedlegget 141922
Utsikta mi de neste to timene nettop blitt stukket og og så blitt servert en sånn skikkelig longdrink aka druesukkervann.... Blærg!
Fysj! Lykke til med resultatet! Neste tirsdag på denne tiden, så sitter jeg i samme ærend...MiVis vedlegget 141922
Så finSVis vedlegget 141921 sitter på legekontore og venta på at 15 min skal gå. Har tatt influensavaksina ;-)
Så fin
Fysj! Lykke til med resultatet! Neste tirsdag på denne tiden, så sitter jeg i samme ærend...
Mye mulig, har aldri tatt det før jeg, så gruer meg litt! Godt at tiden gikk fort da!Takk!!
Smaker jammen grusomt spørru meg, men tiden gikk fort når jeg tok frem strikketøyet og sambo kom å skravla hull i hodet på meg
Svar ventes iløpet av en uke ca sa de
Haha Er det gul-saft?Ser nesten ut som en dårlig urinprøve
Vis vedlegget 142061