Bildetråd :)

Oi, såpass! Han gubben min sover seg gjennom bombenedslag og han tror jeg, så er ikke noe problem at jeg er urolig:p Snur meg sånn ca 100 ganger i løpet av ei natt pga bekkenet..
Og da blir jeg liggende å høre på katten som leker villbass utenfor:p
Heldig er du da, på en måte! :) litt over en uke igjen, så vet jeg at jeg er tilbake i senga! :D

Slutt å misunn meg med fine kattebilder :-P skulle sååå gjerne hatt dyr men ho vi bor hos er alergisk :(

ImageUploadedByBV Forum1445176258.189170.jpg

Føtta opp ett øyeblikk nå.
Har jo forstått at jeg må porsjonere energien min utover dagen, så sparte opp energi for å rydde og vaske gulv . Kom så godt igang med ryddinga men så ble det avbrutt av at gutten Min fikk ett skikkelig meltdown , så der for all energien . Kan vel si d sånn at jeg ser frem til utredningen av han er ferdig så vi kan få litt veiledning osv Ift han :)

ImageUploadedByBV Forum1445182159.182877.jpg

I går fikk jeg levert vuggen som jeg og min bror brukte når vi var små :)
Så måtte jeg selvfølgelig legge på sengetøy, og et sengeteppe som min far brukte når han var baby. <3 sengetøyet og vuggen må vaskes, pluss jeg må skaffe madrass til vuggen :)

ImageUploadedByBV Forum1445193971.574706.jpg
Nå er det sofatid, mannen lager tomatsuppe med ekstra makaroni, smeltet ost og rydstykker med smør ved siden! ❤️ har vært hos min søster å fått kost med den 14dager gamle tanteprinsessa før de reiser en tur på ferie i noen uker :)

ImageUploadedByBV Forum1445256126.887543.jpg
Sitter å nyter frukt og isbitvann i frisørstolen i dag! ❤️ har mange timer foran meg :D å så hærlig ! Noe av det beste jeg vet!

Back
Topp