Bildetråd :)

Bare å lære seg å hekle nå :-) men det er vel ikke så vanskelig?! takk ^^
Jeg brukte litt tid på å lære det igjen da jeg begynte på bunnen og ikke forstod at det skulle gå i ring slik jeg alltid endte opp med så jeg var sikker på at jeg gjorde feil :p
Brukte youtube til å forstå hvilke masker det var snakk om og det var alt jeg trengte forstå egentlig :) Brukte da lær å hekle med Hege :)

Jeg brukte litt tid på å lære det igjen da jeg begynte på bunnen og ikke forstod at det skulle gå i ring slik jeg alltid endte opp med så jeg var sikker på at jeg gjorde feil :p
Brukte youtube til å forstå hvilke masker det var snakk om og det var alt jeg trengte forstå egentlig :) Brukte da lær å hekle med Hege :)

Ååja det kan jo by på utfordringer ;) har en venninne jeg kan spørre! Ellers er jo youtube kjekt!

ab40430eb37feee3d6dac1f127ff1d1e

God morgen!
Frokost. I dag var det tungt å stå opp....

ImageUploadedByBV Forum1444975346.852234.jpg

Slapper av med en pus som tror hun er ett skjerf :)

8d3523a65c820a0836e25c897e194cca

10 minutter for sen på forelesning på grunn av is på bilen :-O det er jaggu blitt skikkelig høst :-)

ImageUploadedByBV Forum1444987051.073087.jpg

Etter en veldig stressende og hektisk uke har jeg endelig en "fridag"!

Dagens plan: spise deilig frokost, strikke, se på tv og ligge som et slakt på sofaen <3

ImageUploadedByBV Forum1444994244.502979.jpg
Klar for 28 ukers kontroll, håper fastlegen min gir meg ett annet inntrykk nå da eneste gangen jeg har vært hos hun ikke var bra :)

Back
Topp