Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig frokost daVis vedlegget 141433
Spiser frokost pannekaker med blåbærsyltetøy. Pannekakene er borte for lengst, så fikk bare tatt bilde av syltetøyet
Ja, beste frokosten det elsker helgefrokost når alle har god tidHerlig frokost da
Haha, så artig navn på katten! Og så skjønn hun var da!❤LVis vedlegget 141489
Ligger på Sofan med Laktose på skuldra . Stille i huset da gubben jobber og barna er på besøk hos venner . Passer ypperlig da kroppen streiker idag .
Neimen, så søt da!❤Vis vedlegget 141490
Ligger på sofaen med denne frøkna på fanget å ser serie. Gubben er ute av huset, igjen! Begynner å bli lei av å ligge "alene" hele dagene, men når babyen kommer blir det andre boller!
Hun er veldig søt, når hun er rolig hun er speedy nesten hele døgnet, så jeg nyter roen når jeg kanNeimen, så søt da!❤
Skikkelig nydelig!❤Fnis veldig arti og internt navn men passer veldig til henne ja hun er temmelig vakker
Vis vedlegget 141518
Hehe, har en sånn en her jeg og! Ikke ho jeg la ut bilde av, ho er rolig og mest lat, men han andre jeg har - gud hjelpe meg for en gal katt! Men de er jo gode likevel da ❤Hun er veldig søt, når hun er rolig hun er speedy nesten hele døgnet, så jeg nyter roen når jeg kan
Hehe, hun er fantastisk god de timene hun sover og er rolig hun sliter meg ut de timene hun er våken, så vi sover stortsett samtidigHehe, har en sånn en her jeg og! Ikke ho jeg la ut bilde av, ho er rolig og mest lat, men han andre jeg har - gud hjelpe meg for en gal katt! Men de er jo gode likevel da ❤
Haha, huffameg! Han her er spinnvill på natta han - tar seg rennefart og hopper på soveromsdøra vår!Hehe, hun er fantastisk god de timene hun sover og er rolig hun sliter meg ut de timene hun er våken, så vi sover stortsett samtidig
Jeg ligger på sofaen for tiden pga vond rygg og vil ikke plage mannen med å være urolig når han skal på jobb, så mine timer med søvn er mest fra 0200-0500, jeg blunder når jeg kan om dagen for å si det slikHaha, huffameg! Han her er spinnvill på natta han - tar seg rennefart og hopper på soveromsdøra vår!
Oi, såpass! Han gubben min sover seg gjennom bombenedslag og han tror jeg, så er ikke noe problem at jeg er urolig Snur meg sånn ca 100 ganger i løpet av ei natt pga bekkenet..Jeg ligger på sofaen for tiden pga vond rygg og vil ikke plage mannen med å være urolig når han skal på jobb, så mine timer med søvn er mest fra 0200-0500, jeg blunder når jeg kan om dagen for å si det slik