Bildetråd :)

57c4293dc50bbd0d704de2f4345c6e60

Sitter på senga mens kjæresten impregnerer sofaen :-) nå er det så mye gass i huset at jeg ikke kan være noe annet sted :-P skal til pappa etterpå så regner med den værste gassinga har gitt seg til kvelden.

2015-10-17 17.05.17.jpg
Tar en strekk på sofaen med Pernille på magen:-) Har laget 36 pizzaboller, så nå kjenner jeg det i bekkenet at jeg har stått rett opp og ned ei stund!

LImageUploadedByBV Forum1445094784.027527.jpg

Ligger på Sofan med Laktose på skuldra . Stille i huset da gubben jobber og barna er på besøk hos venner . Passer ypperlig da kroppen streiker idag .

ImageUploadedByBV Forum1445095755.640792.jpg
Ligger på sofaen med denne frøkna på fanget å ser serie. Gubben er ute av huset, igjen! Begynner å bli lei av å ligge "alene" hele dagene, men når babyen kommer blir det andre boller!

Hehe, har en sånn en her jeg og!:-P Ikke ho jeg la ut bilde av, ho er rolig og mest lat, men han andre jeg har - gud hjelpe meg for en gal katt! :D Men de er jo gode likevel da ❤
Hehe, hun er fantastisk god de timene hun sover og er rolig ❤️ hun sliter meg ut de timene hun er våken, så vi sover stortsett samtidig :p

Haha, huffameg! :-P Han her er spinnvill på natta han - tar seg rennefart og hopper på soveromsdøra vår!:D
Jeg ligger på sofaen for tiden pga vond rygg og vil ikke plage mannen med å være urolig når han skal på jobb, så mine timer med søvn er mest fra 0200-0500, jeg blunder når jeg kan om dagen for å si det slik :p

Jeg ligger på sofaen for tiden pga vond rygg og vil ikke plage mannen med å være urolig når han skal på jobb, så mine timer med søvn er mest fra 0200-0500, jeg blunder når jeg kan om dagen for å si det slik :p
Oi, såpass! Han gubben min sover seg gjennom bombenedslag og han tror jeg, så er ikke noe problem at jeg er urolig:p Snur meg sånn ca 100 ganger i løpet av ei natt pga bekkenet..
Og da blir jeg liggende å høre på katten som leker villbass utenfor:p

Back
Topp