Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkOi!! Det var kjempelekkert! Ser ut som om det kunne være drømmebadet mitt
TakkUtrolig fint
Åååå herregud så misunnelig jeg er akkurat nå!!! Ææææ grin!Vis vedlegget 142881Skal bli deilig å legge seg i badekaret å slappe av
Huff da Har dere ikke badekar ellerÅååå herregud så misunnelig jeg er akkurat nå!!! Ææææ grin!
Ehm nei her har vi et knøta lite bad med akkurat plass til dusj, do og vask så må ha stellebordet inne på stuen. Har heldigvis litt størrelse på stuen daHuff da Har dere ikke badekar eller
Sån var det når jeg å min tidligere samboer fikk nr 1, badet i huset vi bodde i da var vel 2 kvadrat elns å vi måtte ha stellebordet på kjøkkenet å det var heller ikke så stortEhm nei her har vi et knøta lite bad med akkurat plass til dusj, do og vask så må ha stellebordet inne på stuen. Har heldigvis litt størrelse på stuen da
Ja vi har jo egentlig mulighet til å gjøre badet større, men akkurat nå har vi ikke råd til det men hvis vi skal bo her lenge så blir det nok større bad etterhvertSån var det når jeg å min tidligere samboer fikk nr 1, badet i huset vi bodde i da var vel 2 kvadrat elns å vi måtte ha stellebordet på kjøkkenet å det var heller ikke så stort
Nå slo vi ned en vegg mellom et bad på ca 2-3 kvadrat å et soverom så det ble bad, veldig heldig med at det gikk an
Vi har også lite bad, så ente opp med slik du henger på veggen, jeg nektet egentlig å ha det, men vi bruker det enda til datteren vår på 2,5 så vil anbefale det om dere har veggplassEhm nei her har vi et knøta lite bad med akkurat plass til dusj, do og vask så må ha stellebordet inne på stuen. Har heldigvis litt størrelse på stuen da
Hørtes bra ut Badet vårt kom på ca 90tusen, måtte såklart ta opp lån, men er fornøyd med at det ble så "billig"Ja vi har jo egentlig mulighet til å gjøre badet større, men akkurat nå har vi ikke råd til det men hvis vi skal bo her lenge så blir det nok større bad etterhvert
Kjenner til følelsen Er ikke mange klær som passer nå nei#denfølelsen når mannen sine t-skjorter ikke lenger dekker magen, og en blir kald helt nederst bah...
Vis vedlegget 143108
Oi, ja det var ganske billig ja. Men dere gjorde jobben selv istedenfor å betale noen?Hørtes bra ut Badet vårt kom på ca 90tusen, måtte såklart ta opp lån, men er fornøyd med at det ble så "billig"
Samboeren gjorde alt selv ja, med litt hjelp fra elektriker å rørlegger kompiser Rørleggeren sa at et sån bad kunne komme opp mot 350tusen om man ikke gjorde noe selv, ble helt sjokkert jeg Bestilte alt vi trengte på megaflis.no, sparte masse tusen derOi, ja det var ganske billig ja. Men dere gjorde jobben selv istedenfor å betale noen?
Samboeren gjorde alt selv ja, med litt hjelp fra elektriker å rørlegger kompiser Rørleggeren sa at et sån bad kunne komme opp mot 350tusen om man ikke gjorde noe selv, ble helt sjokkert jeg Bestilte alt vi trengte på megaflis.no, sparte masse tusen der
Ja velger man billige løsninger sån som feks megaflis å har venner som er elektriker å rørlegger er man vel heldig jaBad er kjempedyrt! Det er så mye elektriske duppedingser og vannsystemer osv, og fliser er jo dyrt! Og så kommer alle håndverkertimene oppå der igjen... dere har vært heldig fint ble det