Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dårlig matlyst denne uka pga mye kvalme. Prøver me yoghurt, havregryn, druer, banan og eple til lunsj
Vis vedlegget 143230
Var slett ikke værst, men hjalp ikke på kvalmen akkurat men men det viktigste er å få i seg noeNam det hørted godt ut
Frukt er sååå godt når det ordnes sån skal kjøpe masse frukt imorgen å gjøre det sammeDårlig matlyst denne uka pga mye kvalme. Prøver me yoghurt, havregryn, druer, banan og eple til lunsj
Vis vedlegget 143230
Enig Frukt er alltid best oppskjært i biterFrukt er sååå godt når det ordnes sån skal kjøpe masse frukt imorgen å gjøre det samme
Vis vedlegget 143769Morgenkos med prinsessa mi Så godt å kunne ta henne fri fra bhg når man er sykemeldt
GVis vedlegget 143773
Gått igjennom en hel haug med arvet babytøy. Så mye fint
Ja, jeg har vært veldig heldig
Tror faktisk uke jeg trenger kjøpe et eneste plagg i str 50/56. Men spørsmålet er vel mer om jeg har lyst Er jo litt kjekt å handle noe selv og.
For en nydelig datter du har
Tusen takk <3
Herlig overraskelse da! Den så kjempe fin utKom hjem i går kveld og midt på stuen sto det en emmaljunga scooter
Hadde visst arvet den av kusinen til min kjære. Perfekt sovevogn/barnehagevogn Vis vedlegget 143968
Kom hjem i går kveld og midt på stuen sto det en emmaljunga scooter
Hadde visst arvet den av kusinen til min kjære. Perfekt sovevogn/barnehagevogn Vis vedlegget 143968
Ja kjempe kjekt! Drømte om den i nattHerlig overraskelse da! Den så kjempe fin ut
Ja, virker som den har blitt tatt godt vare påSå utrolig fin vogn
Det hadde vært noe, men mannen har okkupert tvstua med guttespillekveld nr fire på rad, så da får det bli strikking på meg!
Ser på finale i VM