Wow det var myeNoen har "måkt" gata for løv. Det betyr at vinteren er i anmarsj! Ikke lenge til nå, jenter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow det var myeNoen har "måkt" gata for løv. Det betyr at vinteren er i anmarsj! Ikke lenge til nå, jenter![]()
Åh, nå ble jeg sultendet så godt ut!
Pepsi max med sitron og sjokolade![]()
Lurer på kor mange sånne plater det har gått nedpå siden mars...... en del mer enn i samme periode i fjor... hihi!
Kos deg ;-)
Mannen og eg har hatt juleverksted! Inviterte han på konkurranse. Det motiverer alltid ;-) ingen av oss hadde laget stjerner før. Må si eg er imponert over resultatet!
Slike er så fine!Mannen og eg har hatt juleverksted! Inviterte han på konkurranse. Det motiverer alltid ;-) ingen av oss hadde laget stjerner før. Må si eg er imponert over resultatet!
Så tøffe!! Hvordan lagde dere de? I like!![]()
Slike er så fine!Fant du oppskrift på nettet? Og hvordan pynter dere med dem?
![]()
Så tøffe!! Hvordan lagde dere de? I like!![]()
Slike er så fine!Fant du oppskrift på nettet? Og hvordan pynter dere med dem?
![]()
Takkhttp://hoytrykk.blogspot.no/2012/12/diy-brette-papirstjerner.html?m=1
Ser vi kan Gjøre det bedre neste gangøvelse Gjør mester!!!
http://hoytrykk.blogspot.no/2012/12/diy-brette-papirstjerner.html?m=1
Ser vi kan Gjøre det bedre neste gangøvelse Gjør mester!!!
Anbefaler absolutt å bruke ferdige strimler slik du har gjortKjøpte sånne kit på søstrene grene. Ferdig med oppklipte papirstrimler og oppskrift. Genialt!
Men tipper det finnes masse oppskrifter på nett
Eg tenkte å feste tråd i de og henge de på juletreet. Eller kanskje i vinduet. Eeeeeller kanskje la de ligge på bordet og bli en del av bordpynten![]()
Wow ja den har vokst i rekordfart på litt over 1 ukeFøler magen plutselig har blitt så.. rar/forandret?Hehe..
Wow ja den har vokst i rekordfart på litt over 1 ukemoro
og nydelig (!!!) mage
![]()
Wow ja den har vokst i rekordfart på under 2 ukermoro
og nydelig (!!!) mage
![]()
Oi, den var blitt større og "spissere" på en måte.Føler magen plutselig har blitt så.. rar/forandret?Hehe..