Bildetråd :-)

Ser ikke så godt ut på bildet da :p men eple, vaniljekesam og kanel er døds godt :D

Vedlegg

• 1414934358435.jpg
    1414934358435.jpg
    56,2 KB · Visninger: 61
I dag var det like før vannet gikk. Ble overrasket med babyshower!!! Eg trodde eg skulle være barnevakt. Bare glad eg hadde en ren joggebukse på meg eg! Haha :-D
Åååh så mye fint :D så heldig du er!

ImageUploadedByBV Forum1415096411.441669.jpg

Koselig med over halvanne time med mamma og pappa på telefonen i dag ❤️ veldig greit med Høytaler på disse telefonene.

ImageUploadedByBV Forum1415254648.071666.jpg

Det gleder hjerte mitt stort at denne jenta har blitt en heste jente ❤️
Hun er datteren til min beste venninne, hun er det første barnet som ble født i våres venne gjeng for snart 10 år siden :) mammaen har gjort en flott jobb med denne jenta, hun var 17 år da hun ble født.

Å da venninne mine arrangerte babyshower til meg var denne jenta med :) det betydde mye for meg.

Love ❤️

Min er også veldig på å ligge med hodet på magen for tiden. Var det vanlig for din hund før du ble gravid også? :) Ellers er min veldig klengete på meg for tiden, og ser helt fortapt ut når hun må på tur med "pappaen." :P
Nei det var ikke vanlig at hun gjorde det, har egentlig aldri likt å ligge opp på oss. Etter eg ble gravid har hun blitt veldig klengete på pappaen :) Men no når han er i Nordsjøen så må hun ta til takke med meg :P Lurer på hvordan det blir når babyen kommer... :)

Nei det var ikke vanlig at hun gjorde det, har egentlig aldri likt å ligge opp på oss. Etter eg ble gravid har hun blitt veldig klengete på pappaen :) Men no når han er i Nordsjøen så må hun ta til takke med meg :p Lurer på hvordan det blir når babyen kommer... :)
Ja, det blir spennende å se hvordan de firbeinte reagerer på et nytt familiemedlem. :) Jeg håper barnet får like stor glede av dyr som jeg hadde da jeg vokste opp. :)

ImageUploadedByBV Forum1415294406.971483.jpg
Har sortert i "barn, meg, sambo og håndduker".. Noe drit å komme i gang, men det er det siste som står igjen før jeg får lov til å begynne å gå gjennom babyutstyr fra guttene til sambo..:-b Så får vel bare kaste meg ut i det :-)

Back
Topp