fagerlund
Betatt av forumet
Uff ja svir konstant når jeg går.. godt det ikke er lenge igjen heheIkke så rart at huden brenner. Magen vokser jo i rekordfart!
Flere som svir øverst på magen?! Au...
Jente i november ☆
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff ja svir konstant når jeg går.. godt det ikke er lenge igjen heheIkke så rart at huden brenner. Magen vokser jo i rekordfart!
Flere som svir øverst på magen?! Au...
Det så ikke godt utBig foot merker det nermer seg slutten!
Det så ikke godt ut
Oi, det så ikke bra ut! Godt det er bedreLitt ubehagelig kan du si men hjelper å sove så mye bedre i dag heldigvis
Åååh så mye fint så heldig du er!I dag var det like før vannet gikk. Ble overrasket med babyshower!!! Eg trodde eg skulle være barnevakt. Bare glad eg hadde en ren joggebukse på meg eg! Haha :-D
Åååh så mye fint så heldig du er!
Min er også veldig på å ligge med hodet på magen for tiden. Var det vanlig for din hund før du ble gravid også? Ellers er min veldig klengete på meg for tiden, og ser helt fortapt ut når hun må på tur med "pappaen."Vis vedlegget 86947 Kjekt å ha en liten voffs som vil kose med babymagen
Nei det var ikke vanlig at hun gjorde det, har egentlig aldri likt å ligge opp på oss. Etter eg ble gravid har hun blitt veldig klengete på pappaen Men no når han er i Nordsjøen så må hun ta til takke med meg Lurer på hvordan det blir når babyen kommer...Min er også veldig på å ligge med hodet på magen for tiden. Var det vanlig for din hund før du ble gravid også? Ellers er min veldig klengete på meg for tiden, og ser helt fortapt ut når hun må på tur med "pappaen."
Ja, det blir spennende å se hvordan de firbeinte reagerer på et nytt familiemedlem. Jeg håper barnet får like stor glede av dyr som jeg hadde da jeg vokste opp.Nei det var ikke vanlig at hun gjorde det, har egentlig aldri likt å ligge opp på oss. Etter eg ble gravid har hun blitt veldig klengete på pappaen Men no når han er i Nordsjøen så må hun ta til takke med meg Lurer på hvordan det blir når babyen kommer...