Bildetråd :-)

Mannen og eg har hatt juleverksted! Inviterte han på konkurranse. Det motiverer alltid ;-) ingen av oss hadde laget stjerner før. Må si eg er imponert over resultatet!

Så tøffe!! Hvordan lagde dere de? I like! :)

Mannen og eg har hatt juleverksted! Inviterte han på konkurranse. Det motiverer alltid ;-) ingen av oss hadde laget stjerner før. Må si eg er imponert over resultatet!
Slike er så fine! :D Fant du oppskrift på nettet? Og hvordan pynter dere med dem? :)

Så tøffe!! Hvordan lagde dere de? I like! :)
Slike er så fine! :D Fant du oppskrift på nettet? Og hvordan pynter dere med dem? :)

Kjøpte sånne kit på søstrene grene. Ferdig med oppklipte papirstrimler og oppskrift. Genialt!

Men tipper det finnes masse oppskrifter på nett :-)

Eg tenkte å feste tråd i de og henge de på juletreet. Eller kanskje i vinduet. Eeeeeller kanskje la de ligge på bordet og bli en del av bordpynten :-)

Kjøpte sånne kit på søstrene grene. Ferdig med oppklipte papirstrimler og oppskrift. Genialt!

Men tipper det finnes masse oppskrifter på nett :)

Eg tenkte å feste tråd i de og henge de på juletreet. Eller kanskje i vinduet. Eeeeeller kanskje la de ligge på bordet og bli en del av bordpynten :)
Anbefaler absolutt å bruke ferdige strimler slik du har gjort ;) skal ikke mye klippefeil til før det blir krøll i brettingen! Man er helt avhengig av at de er heeeelt rette! Veldig gøy å lage, syns deres ble finfine :D

Føler magen plutselig har blitt så.. rar/forandret? :o Hehe..

Vedlegg

• 1415693612936.jpg
    1415693612936.jpg
    41,3 KB · Visninger: 71
Back
Topp