Wow det var myeNoen har "måkt" gata for løv. Det betyr at vinteren er i anmarsj! Ikke lenge til nå, jenter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow det var myeNoen har "måkt" gata for løv. Det betyr at vinteren er i anmarsj! Ikke lenge til nå, jenter
Åh, nå ble jeg sulten det så godt ut!
Pepsi max med sitron og sjokolade
Lurer på kor mange sånne plater det har gått nedpå siden mars...... en del mer enn i samme periode i fjor... hihi!
Kos deg ;-)
Mannen og eg har hatt juleverksted! Inviterte han på konkurranse. Det motiverer alltid ;-) ingen av oss hadde laget stjerner før. Må si eg er imponert over resultatet!
Slike er så fine! Fant du oppskrift på nettet? Og hvordan pynter dere med dem?Mannen og eg har hatt juleverksted! Inviterte han på konkurranse. Det motiverer alltid ;-) ingen av oss hadde laget stjerner før. Må si eg er imponert over resultatet!
Så tøffe!! Hvordan lagde dere de? I like!
Slike er så fine! Fant du oppskrift på nettet? Og hvordan pynter dere med dem?
Så tøffe!! Hvordan lagde dere de? I like!
Slike er så fine! Fant du oppskrift på nettet? Og hvordan pynter dere med dem?
Takk Må prøve meg på dissehttp://hoytrykk.blogspot.no/2012/12/diy-brette-papirstjerner.html?m=1
Ser vi kan Gjøre det bedre neste gang øvelse Gjør mester!!!
http://hoytrykk.blogspot.no/2012/12/diy-brette-papirstjerner.html?m=1
Ser vi kan Gjøre det bedre neste gang øvelse Gjør mester!!!
Anbefaler absolutt å bruke ferdige strimler slik du har gjort skal ikke mye klippefeil til før det blir krøll i brettingen! Man er helt avhengig av at de er heeeelt rette! Veldig gøy å lage, syns deres ble finfineKjøpte sånne kit på søstrene grene. Ferdig med oppklipte papirstrimler og oppskrift. Genialt!
Men tipper det finnes masse oppskrifter på nett
Eg tenkte å feste tråd i de og henge de på juletreet. Eller kanskje i vinduet. Eeeeeller kanskje la de ligge på bordet og bli en del av bordpynten
Wow ja den har vokst i rekordfart på litt over 1 uke moro og nydelig (!!!) mageFøler magen plutselig har blitt så.. rar/forandret? Hehe..
Wow ja den har vokst i rekordfart på litt over 1 uke moro og nydelig (!!!) mage
Wow ja den har vokst i rekordfart på under 2 uker moro og nydelig (!!!) mage
Oi, den var blitt større og "spissere" på en måte. Fin mage!Føler magen plutselig har blitt så.. rar/forandret? Hehe..