Bildetråd :-)

Føler magen plutselig har blitt så.. rar/forandret? :o Hehe..

Kan baby ha lagt seg til rette i riktig vei å sånn?? Ser litt sånn ut på magen i tillegg til at den har vokst. Men hadde en skikkelig utskyter tur i helgen som var :P blitt kjempe diger og mye tyngre å bære ;)

Kan baby ha lagt seg til rette i riktig vei å sånn?? Ser litt sånn ut på magen i tillegg til at den har vokst. Men hadde en skikkelig utskyter tur i helgen som var :P blitt kjempe diger og mye tyngre å bære ;)

Henne har ligget med hodet ned siden uke 30 så det er nok ikke grunnen, men man skulle jo nesten tro det :o Så moro! Kjenner selv at det har blitt litt tyngre :)

Er i gang med fantasi bursdagskaka fra meg til mannen min. Drar på bassengtrening nå straks. Får fortsette senere. Får kaka kjøle seg. Fyll og glasur next! Håper dette blir godt..

Vedlegg

• 1415706590063.jpg
    1415706590063.jpg
    47,9 KB · Visninger: 56
ImageUploadedByBV Forum1415708314.199171.jpg

Lunsj, laks og grønnasker ovnsbakt i fløte :) lov å blande litt Sundt og usunt når man har bursdag :D

ImageUploadedByBV Forum1415726518.820456.jpg

1 og 2er bleier fra to bleie kaker :P plutselig har jeg masse bleier! Og fått i disse gratis pakkene også. Åhoi. Lure på om det holder en stund :D

Hva slags kake er det og var den god? Hehe
Vet enda ikke. Mannen har bursdag i dag. Så blir ikke åpen før i dag. Han skulle ha ei sjokoladekake. Sjokolade og ikke noe tull. Jeg fikk lov å finne på noe selv. Så jeg blandet forskjellig. Hovedsakelig er det crazy cake fra "det søte liv". Men jeg har tatt min sjokolade mousse inni.

Altså
Kakebunn
Mørk sjokolademousse
Hvit sjokolademousse
Kake
Glasur
Popps havsalt

Så vi får se.

Var litt rask med den hvite sjokolademousseen så den rant på siden.

Vet enda ikke. Mannen har bursdag i dag. Så blir ikke åpen før i dag. Han skulle ha ei sjokoladekake. Sjokolade og ikke noe tull. Jeg fikk lov å finne på noe selv. Så jeg blandet forskjellig. Hovedsakelig er det crazy cake fra "det søte liv". Men jeg har tatt min sjokolade mousse inni.

Altså
Kakebunn
Mørk sjokolademousse
Hvit sjokolademousse
Kake
Glasur
Popps havsalt

Så vi får se.

Var litt rask med den hvite sjokolademousseen så den rant på siden.

Det hørtes sinnsykt godt ut i hvertfall

Back
Topp