Elisabeeth
Glad i forumet
Oi, den var blitt større og "spissere" på en måte. Fin mage!
Haha ja Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, den var blitt større og "spissere" på en måte. Fin mage!
Føler magen plutselig har blitt så.. rar/forandret? Hehe..
Kan baby ha lagt seg til rette i riktig vei å sånn?? Ser litt sånn ut på magen i tillegg til at den har vokst. Men hadde en skikkelig utskyter tur i helgen som var blitt kjempe diger og mye tyngre å bære
Gratulerer med dagen! Det så godt ut.Vis vedlegget 88043
Lunsj, laks og grønnasker ovnsbakt i fløte lov å blande litt Sundt og usunt når man har bursdag
Vis vedlegget 88043
Lunsj, laks og grønnasker ovnsbakt i fløte lov å blande litt Sundt og usunt når man har bursdag
Jeg blir 27 i dag tusen takkDet så kjempe deilig ut Gratulerer med dagen, hvor gammel blir du?
Det blir sikkert tomt fortere enn du trorVis vedlegget 88083
1 og 2er bleier fra to bleie kaker plutselig har jeg masse bleier! Og fått i disse gratis pakkene også. Åhoi. Lure på om det holder en stund
Hehe, helt sikkert. Men er vel neppe det første jeg må ut å kjøpe med mindre pampers er helt feil bleie for miniDet blir sikkert tomt fortere enn du tror
Hvis ikke denne er god.. så skriker jeg!
Hehe, regnet med det! XDTrykket ikke liker for at du skulle skrike, men at kaken så veldig god ut
Wow NAM!!!!Hvis ikke denne er god.. så skriker jeg!
Hehe, regnet med det! XD
Vet enda ikke. Mannen har bursdag i dag. Så blir ikke åpen før i dag. Han skulle ha ei sjokoladekake. Sjokolade og ikke noe tull. Jeg fikk lov å finne på noe selv. Så jeg blandet forskjellig. Hovedsakelig er det crazy cake fra "det søte liv". Men jeg har tatt min sjokolade mousse inni.Hva slags kake er det og var den god? Hehe
Vet enda ikke. Mannen har bursdag i dag. Så blir ikke åpen før i dag. Han skulle ha ei sjokoladekake. Sjokolade og ikke noe tull. Jeg fikk lov å finne på noe selv. Så jeg blandet forskjellig. Hovedsakelig er det crazy cake fra "det søte liv". Men jeg har tatt min sjokolade mousse inni.
Altså
Kakebunn
Mørk sjokolademousse
Hvit sjokolademousse
Kake
Glasur
Popps havsalt
Så vi får se.
Var litt rask med den hvite sjokolademousseen så den rant på siden.