Bildetråd :-)

Min gode gode mann kom hjem med 2 store bursdagsgaver! Siden han er sikker på at vi holder på med baby på tirsdag som er den skikkelige dagen min fikk jeg åpne med en gang! Jippi <3 kjøttkvern til kenwood majoren og sånn trådløs støvsuger som er super lett og 180° grader bevegelig hode og som har lykt som lyser slik at man ser alt! Lykke rus!! <3 så nå blir det snart hjemmelagde komler(komper) med hjemmelagde pølser som kan spises fra det støvfrie gulvet mitt! Hehe!

Vedlegg

• 1415920296761.jpg
    1415920296761.jpg
    55,5 KB · Visninger: 74
Min gode gode mann kom hjem med 2 store bursdagsgaver! Siden han er sikker på at vi holder på med baby på tirsdag som er den skikkelige dagen min fikk jeg åpne med en gang! Jippi <3 kjøttkvern til kenwood majoren og sånn trådløs støvsuger som er super lett og 180° grader bevegelig hode og som har lykt som lyser slik at man ser alt! Lykke rus!! <3 så nå blir det snart hjemmelagde komler(komper) med hjemmelagde pølser som kan spises fra det støvfrie gulvet mitt! Hehe!
Det fortjente du! :D Lykke til med morgendagen!

Ååå vil også ha kjøttkvern til min!! Du får kos deg på dagen når den kommer :)

Det eneste positive med at samboeren skal jobbe til sent i kveld er at jeg får ha denne for meg selv :p

Vedlegg

• 1416056254660.jpg
    1416056254660.jpg
    56,1 KB · Visninger: 65
Vi lagde to pizza i dag slik at vi kunne fryse ned til barseltid ;)

Vedlegg

• 1416089395823.jpg
    1416089395823.jpg
    61,7 KB · Visninger: 66
Så kult! Har prøvd det samme med laptopen, men småen sparker den vekk :p Så har gitt opp laptop. Her er det bare stasjonær som funker, og det må bli på avstand pga mage i veien.

Nettbrettet fikk seg et par fly turer det også. Men tok litt tid for fikk støtte av puppene :P men han speaker vekk det meste vis jeg prøver å ha noe på magen, så ikke lett å spise middag når man ikke kan ha den på magen og det er så ubehagelig å sitte rett opp og ned.

Back
Topp