FlinkaVis vedlegget 88308
Har vaska opp litt ull baby tøy
Ene sette måtte hånd vaskes, fysj.. Ikke min greie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FlinkaVis vedlegget 88308
Har vaska opp litt ull baby tøy
Ene sette måtte hånd vaskes, fysj.. Ikke min greie
Det fortjente du! Lykke til med morgendagen!Min gode gode mann kom hjem med 2 store bursdagsgaver! Siden han er sikker på at vi holder på med baby på tirsdag som er den skikkelige dagen min fikk jeg åpne med en gang! Jippi <3 kjøttkvern til kenwood majoren og sånn trådløs støvsuger som er super lett og 180° grader bevegelig hode og som har lykt som lyser slik at man ser alt! Lykke rus!! <3 så nå blir det snart hjemmelagde komler(komper) med hjemmelagde pølser som kan spises fra det støvfrie gulvet mitt! Hehe!
Det fortjente du! Lykke til med morgendagen!
Ååå vil også ha kjøttkvern til min!! Du får kos deg på dagen når den kommerMin gode gode mann kom hjem med 2 store bursdagsgaver! Siden han er sikker på at vi holder på med baby på tirsdag som er den skikkelige dagen min fikk jeg åpne med en gang! Jippi <3 kjøttkvern til kenwood majoren og sånn trådløs støvsuger som er super lett og 180° grader bevegelig hode og som har lykt som lyser slik at man ser alt! Lykke rus!! <3 så nå blir det snart hjemmelagde komler(komper) med hjemmelagde pølser som kan spises fra det støvfrie gulvet mitt! Hehe!
Så kult! Har prøvd det samme med laptopen, men småen sparker den vekk Så har gitt opp laptop. Her er det bare stasjonær som funker, og det må bli på avstand pga mage i veien.Vis vedlegget 88765
Magen kan brukes til mye rart
Så kult! Har prøvd det samme med laptopen, men småen sparker den vekk Så har gitt opp laptop. Her er det bare stasjonær som funker, og det må bli på avstand pga mage i veien.
De tørre knekkebrødene smakte plutselig enda mindrePizza lunsj
Greit å lage for mye pizza har frøset en del til barselstid. Må finne på noe mer. Skeptisk til at det holder da det var farlig godt nå.De tørre knekkebrødene smakte plutselig enda mindre