Bildetråd :-)

Vis vedlegget 85152litt av klærne jeg fikk på babyshoweren. Hvordan skal dette gå? Polo skjorte og to gant sett med lue og tøfler til? Jaja ser ut som dette blir en moteløve om jentene fortsetter slik :p

Lykkelig gravid ❤️
Jeg er ikke sånn god på merker å greier, men det rosa gant-settet var såå søtt! Så veldig mykt og godt ut :)

Haha..! Jeg har en venninne som har en katt, og hans favorittplass var bilsete til babyen :P

Begge kattene mine er helt håpløse for tiden. Alt jeg har kjøpt inn til babyen, tror kattene er til dem :p Så spent på reaksjonen dems når baby kommer hjem og tar i bruk tingene sine :p

Begge kattene mine er helt håpløse for tiden. Alt jeg har kjøpt inn til babyen, tror kattene er til dem :p Så spent på reaksjonen dems når baby kommer hjem og tar i bruk tingene sine :p
Haha, de har verdens snilleste matmor for tiden dem da. :D At du handler masse egne møbler til dem :D

ImageUploadedByBV Forum1414490352.682259.jpg

Pakker ned baby tøy i str 60-92 :P har vaska og styra i mange dager nå. Siste maskinen er på å så er stellekomoden full av klær i 50-56 :P

Deilig med litt system i kassene så jeg kan finne frem Ettervært som han trenger større klær :P

Vis vedlegget 85179

Pakker ned baby tøy i str 60-92 :P har vaska og styra i mange dager nå. Siste maskinen er på å så er stellekomoden full av klær i 50-56 :P

Deilig med litt system i kassene så jeg kan finne frem Ettervært som han trenger større klær :P
Så flink du er :D Jeg må innrømme at størrelser opp til 68 ligger i skapet sammen med klær til nyfødt. :/ Har en jobb å gjøre ja.

Så flink du er :D Jeg må innrømme at størrelser opp til 68 ligger i skapet sammen med klær til nyfødt. :/ Har en jobb å gjøre ja.
Jeg har bestandig to størrelser tilgjengelig i skapet jeg :) Noen av klærne er små i størrelsen, enten fordi det har krympet i vask eller merket bare er slik. Så da synes jeg det er veldig greit. Og ofte skal det ikke mere til enn å brette litt på armen eller foten, så passer buksen i en større størrelse perfekt :)

Har nemlig skjedd at jeg har pakket frem en eske med neste størrelse også var det flere plagg som allerede var blitt for smått, og det er jo kjedelig.! :P

Hehe, ja har mer system på baby tøy nå enn våre klær :) deilig ha gjort det. Men har vært slitsomt. Fikk en svær sekk med klær i helga. Å vaske å sortere alt det har vært en mega jobb :P men godt med alt som er gjort. Så er bare sette i gang ;)

Hehe, ja har mer system på baby tøy nå enn våre klær :) deilig ha gjort det. Men har vært slitsomt. Fikk en svær sekk med klær i helga. Å vaske å sortere alt det har vært en mega jobb :p men godt med alt som er gjort. Så er bare sette i gang ;)
Høres ut som du har en del mer enn meg iallefall. ;) Så jeg får bare komme i gang. :P

Jeg har bestandig to størrelser tilgjengelig i skapet jeg :) Noen av klærne er små i størrelsen, enten fordi det har krympet i vask eller merket bare er slik. Så da synes jeg det er veldig greit. Og ofte skal det ikke mere til enn å brette litt på armen eller foten, så passer buksen i en større størrelse perfekt :)

Har nemlig skjedd at jeg har pakket frem en eske med neste størrelse også var det flere plagg som allerede var blitt for smått, og det er jo kjedelig.! :p
Ja, det er jo sant. :) Jeg synes også at noen ting i 62 like godt kunne vært 56, og omvendt. Så følte det ble litt feil å bare se på merkelappen også. Men kunne tatt bort 68 og en del i 62 iallefall. :)

Nam nam
1414608475297.jpg

1414608520275.jpg

Kveldens kos og Masterchef på tv :)

Back
Topp