Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde bare så lyst på en skikkelig sterk test der teststreken er sterkere en kontrollstreken Øverst er 3+3, midten er 4 uker og nederst er 5+5
Nå frister du meg til å gjøre det samme men tror det er liten sjangs at jeg kommer meg på apoteket på noen uker
Er jo i grunn ikke nødvendig og mange syns sikkert det er bortkastet penger, men jeg syns det var skikkelig morro teststreken kom helt likt frem som kontrollstreken og den var knall med en gang. Morro!
Må si jeg hadde håpet at teststreken skulle være litt sterkere enn dette 5+5...dustetester! Unødvendig bekymring.. Får bestille meg en privat ul... Ser ikke ut til at henvisningen fra legen har nådd så veldig frem
Må si jeg hadde håpet at teststreken skulle være litt sterkere enn dette 5+5...dustetester! Unødvendig bekymring.. Får bestille meg en privat ul... Ser ikke ut til at henvisningen fra legen har nådd så veldig frem
Øverste 9.nov, så 10.nov og to nederste i dag.
Er streken blitt sterkere?
Kanskje jeg skaffer en cb pluss i dag!
Tok en ny i dag og den var enda svakere, så nå er jeg sikker på at det har gått galt! Skal heldigvis ta nye prøver hos legen i dag! Skulle aldri tatt en ny testJeg tester fremdeles noen ganger i uken, og streken blir ikke sterkere her heller. Så er nok helt normalt
Trykte feil, var ikke meningen å like denne posten! Jeg synes det forige bildet ditt viste sterk strek jeg! Jeg har ikke fått spesielt sterke streker, men har jo rykket opp på digital test likevel. Har du bilde av testen fra i dag? Lykke til hos legen, håper du får positivt svar!Tok en ny i dag og den var enda svakere, så nå er jeg sikker på at det har gått galt! Skal heldigvis ta nye prøver hos legen i dag! Skulle aldri tatt en ny test
Tok en ny i dag og den var enda svakere, så nå er jeg sikker på at det har gått galt! Skal heldigvis ta nye prøver hos legen i dag! Skulle aldri tatt en ny test
Trykte feil, var ikke meningen å like denne posten! Jeg synes det forige bildet ditt viste sterk strek jeg! Jeg har ikke fått spesielt sterke streker, men har jo rykket opp på digital test likevel. Har du bilde av testen fra i dag? Lykke til hos legen, håper du får positivt svar!
Her er testen! må si jeg er veldig pessimistisk..Det er nok ingenting å bekymre seg for! Jeg tok akkurat en test bare for gøy (er 6+1 i dag), og halve streken er knallsterk, mens andre halvdel er 12 dpo-svak. Tror ikke man kan stole på fargestoffet i disse testene altså
Dette bildet er tatt etter 4-5 min, så den er ikke tørr enda:
Vis vedlegget 88023