Bilde av tester?

Hadde bare så lyst på en skikkelig sterk test der teststreken er sterkere en kontrollstreken :) Øverst er 3+3, midten er 4 uker og nederst er 5+5 :)
 

Vedlegg

  • 1415619594109.jpg
    1415619594109.jpg
    52,9 KB · Visninger: 77
Hadde bare så lyst på en skikkelig sterk test der teststreken er sterkere en kontrollstreken :) Øverst er 3+3, midten er 4 uker og nederst er 5+5 :)

Nå frister du meg til å gjøre det samme ;) men tror det er liten sjangs at jeg kommer meg på apoteket på noen uker :(
 
Nå frister du meg til å gjøre det samme ;) men tror det er liten sjangs at jeg kommer meg på apoteket på noen uker :(

Er jo i grunn ikke nødvendig og mange syns sikkert det er bortkastet penger, men jeg syns det var skikkelig morro :) teststreken kom helt likt frem som kontrollstreken og den var knall med en gang. Morro!
 
Er jo i grunn ikke nødvendig og mange syns sikkert det er bortkastet penger, men jeg syns det var skikkelig morro :) teststreken kom helt likt frem som kontrollstreken og den var knall med en gang. Morro!

Har tatt en cb, men har en til i skuffen :) ser ut som jeg må ta den etterhvert og. Gøy å se styrken da ;)
 
Di 3 første stripene fra venstre er tatt lørdag kveld, strips t venstre søndag. Å den pinne testen er tatt søndag t venstre å i dag t høyre skal ikke ha mensen Før på fredag ☺ så termin ca 26.juli ☺
 

Vedlegg

  • 1415627375093.jpg
    1415627375093.jpg
    26,7 KB · Visninger: 70
  • 1415627391521.jpg
    1415627391521.jpg
    54,5 KB · Visninger: 68
Teststrek sterkere enn kontrollstreken! Jippi :)
 

Vedlegg

  • 1415642893766.jpg
    1415642893766.jpg
    89,1 KB · Visninger: 66
Er det mange av dere som tester gjevnt etter å ha fått positivt?
 
Må si jeg hadde håpet at teststreken skulle være litt sterkere enn dette 5+5...dustetester! Unødvendig bekymring.. Får bestille meg en privat ul... Ser ikke ut til at henvisningen fra legen har nådd så veldig frem :(
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    539,3 KB · Visninger: 64
Må si jeg hadde håpet at teststreken skulle være litt sterkere enn dette 5+5...dustetester! Unødvendig bekymring.. Får bestille meg en privat ul... Ser ikke ut til at henvisningen fra legen har nådd så veldig frem :(

Synes den var knallsterk jeg!! :) Og dessuten så kan fargene på billigtesten variere litt :) ikke moro med bekymring, så det må du ikke gjøre - selv om det er enklere sagt enn gjort. Alt er nok supert! :)
 
Testestreken har blitt sterkere enn kontrollstrek :) 5+0 i dag

image.jpg

Så det var flere som testet for å se - da kom fristelsen her også :) skal kun ta en CBD senere i uka :) har fått 1-2 og 2-3 så mangler 3+ nå, håper den kommer om noen dager :)
 
Må si jeg hadde håpet at teststreken skulle være litt sterkere enn dette 5+5...dustetester! Unødvendig bekymring.. Får bestille meg en privat ul... Ser ikke ut til at henvisningen fra legen har nådd så veldig frem :(

Sterk og fin den der da;)
Du kan jo ringe å høre om henvisningen har kommet frem? :)
 
Øverste 9.nov, så 10.nov og to nederste i dag.
Er streken blitt sterkere?
Kanskje jeg skaffer en cb pluss i dag!
 

Vedlegg

  • 1415685190123.jpg
    1415685190123.jpg
    35 KB · Visninger: 47
Må si jeg hadde håpet at teststreken skulle være litt sterkere enn dette 5+5...dustetester! Unødvendig bekymring.. Får bestille meg en privat ul... Ser ikke ut til at henvisningen fra legen har nådd så veldig frem :(

Jeg tester fremdeles noen ganger i uken, og streken blir ikke sterkere her heller. Så er nok helt normalt :)
 
Jeg tester fremdeles noen ganger i uken, og streken blir ikke sterkere her heller. Så er nok helt normalt :)
Tok en ny i dag og den var enda svakere, så nå er jeg sikker på at det har gått galt! Skal heldigvis ta nye prøver hos legen i dag! Skulle aldri tatt en ny test :p
 
Tok en ny i dag og den var enda svakere, så nå er jeg sikker på at det har gått galt! Skal heldigvis ta nye prøver hos legen i dag! Skulle aldri tatt en ny test :p
Trykte feil, var ikke meningen å like denne posten! Jeg synes det forige bildet ditt viste sterk strek jeg! Jeg har ikke fått spesielt sterke streker, men har jo rykket opp på digital test likevel. Har du bilde av testen fra i dag? Lykke til hos legen, håper du får positivt svar!
 
Tok en ny i dag og den var enda svakere, så nå er jeg sikker på at det har gått galt! Skal heldigvis ta nye prøver hos legen i dag! Skulle aldri tatt en ny test :p

Det er nok ingenting å bekymre seg for! Jeg tok akkurat en test bare for gøy (er 6+1 i dag), og halve streken er knallsterk, mens andre halvdel er 12 dpo-svak. Tror ikke man kan stole på fargestoffet i disse testene altså :)

Dette bildet er tatt etter 4-5 min, så den er ikke tørr enda:

ImageUploadedByBV Forum1415695911.529402.jpg
 
Trykte feil, var ikke meningen å like denne posten! Jeg synes det forige bildet ditt viste sterk strek jeg! Jeg har ikke fått spesielt sterke streker, men har jo rykket opp på digital test likevel. Har du bilde av testen fra i dag? Lykke til hos legen, håper du får positivt svar!
Det er nok ingenting å bekymre seg for! Jeg tok akkurat en test bare for gøy (er 6+1 i dag), og halve streken er knallsterk, mens andre halvdel er 12 dpo-svak. Tror ikke man kan stole på fargestoffet i disse testene altså :)

Dette bildet er tatt etter 4-5 min, så den er ikke tørr enda:

Vis vedlegget 88023
Her er testen! må si jeg er veldig pessimistisk..
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    127,2 KB · Visninger: 59
Back
Topp